-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку, їдальні, частини внутрішніх мереж водопостачання, частини систем водовідведення комунального закладу «Харківський ліцей № 57 Харківської міської ради», за адресою: 61067, м. Харків, вул. Січеславська,66А (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
4 200 391.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 001.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 001.95 UAH
Номер:
03b80165371748cc84613f79e4c8224d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-23-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2024 00:00
Період моніторингу:
23.09.2024 15:06 - 15.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2024 № 66-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 16 вересня 2024 року № 003100-18/11483-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-04-008756-a, 04.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.07.2024 (зі змінами); зміни до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Карапетяна Степана Арменовича (далі – ФОП Карапетян С.А.); протокольне рішення уповноваженої особи від 22.07.2024 №06-ВТ; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ФОП Карапетяном С.А. у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 02.10.2024 в електронній системі закупівель; договір від 30.07.2024 №2-2024-КР; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткова угода до договору від 27.09.2024 № 1; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
08.10.2024 16:17 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.10.2024 16:17
Запити/Пояснення
Номер:
2971eccb057c4dfab07c904151ac97be
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.09.2024 15:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт харчоблоку, їдальні, частини внутрішніх мереж водопостачання, частини систем водовідведення комунального закладу «Харківський ліцей № 57 Харківської міської ради», за адресою: 61067, м. Харків, вул. Січеславська,66А) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-04-008756-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2024-07-04-008756-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
cb62ffae155441e1a42283fd962cc8b2
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
02.10.2024 16:13
Опис:
Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради надає свої пояснення на Запит про надання пояснень щодо закупівлі Капітальний ремонт харчоблоку, їдальні, частини внутрішніх мереж водопостачання, частини систем водовідведення комунального закладу «Харківський ліцей № 57 Харківської міської ради», за адресою: 61067, м. Харків, вул. Січеславська,66А (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-04-008756-a,) згідно переліку питань, зазначених у Запиті .
1. Розмір бюджетного призначення на виконання Капітальний ремонт харчоблоку, їдальні, частини внутрішніх мереж водопостачання, частини систем водовідведення комунального закладу «Харківський ліцей № 57 Харківської міської ради», за адресою: 61067, м. Харків, вул. Січеславська,66А (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) здійснено відповідно до виділених коштів Розпорядженням Харківського міського голови від 10.05.2024 року № 132 «Про перерозподіл бюджетних призначень».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також його очікувана вартість визначено відповідно до проектно-кошторисної документації (робочий проект) та експертного звіту №6375/24-45 від 10.06.2024р (позитивного)
Реєстраційний номер EX01:7286-5508-5214-2550.
Проектно-кошторисна документація по об'єкту Капітальний ремонт харчоблоку, їдальні, частини внутрішніх мереж водопостачання, частини систем водовідведення комунального закладу «Харківський ліцей № 57 Харківської міської ради», за адресою: 61067, м. Харків, вул. Січеславська,66А (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), розроблена з урахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва (Наказ від 01.11.2021 № 281 Про затвердження кошторисних норм України у будівництві).
2. Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради надає посилання на власний вебсайт, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі
http://hlg-uo.edu.kh.ua/upravlinsjka_diyaljnistj/publichni_zakupivli/obruntuvannya_tehnichnih_ta_yakisnih_harakteristik_predmeta_zakupivli_rozmiru_byudzhetnogo_priznachennya_ochikuvanoi_vartosti_predmeta_zakupivli1/2024_rik/