-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція будівлі сільської ради із добудовою центру безпеки Ставненської сільської ради: с. Волосянка, 301-«А», Ставненська територіальна громада, Ужгородський район, Закарпатська область. Коригування. Згідно коду ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»)»
Завершена
3 911 592.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 115.92 UAH
мін. крок: 1% або 39 115.92 UAH
Номер:
2b3d0861120d4bb4af608e7e0b3bfae5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-19-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2024 00:00
Період моніторингу:
19.09.2024 15:33 - 11.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.09.2024 № 22-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 18.09.2024 № 22-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16 UA-2024-07-04-007831-a 04.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в формах документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, правильності заповнення форм документів, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій та визначення переможця, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель
Ставненської сільської ради Великоберезнянського району Закарпатської області (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 04 липня 2024 № б/н; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «БУЧАК ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ»; протокол визначення переможця від 23 липня 2024 № б/н; повідомлення про намір укласти договір; договір від 05.08.2024 № 38, додаткова угода до Договору від 06.08.2024 №1 відповідь Замовника на запит Управління від 25.09.2024.
Період усунення порушень:
10.10.2024 10:31 - 16.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.10.2024 10:31
Запити/Пояснення
Номер:
94f8873d68cb4643b8419f0e028eed34
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
20.09.2024 16:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Реконструкція будівлі сільської ради із добудовою центру безпеки Ставненської сільської ради: с. Волосянка, 301-«А», Ставненська територіальна громада, Ужгородський район, Закарпатська область. Коригування. Згідно коду ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-07-04-007831-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
63c11cbedeb94648a3a39fe95066879a
Назва:
Відповідь на запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт закупівлі ««Реконструкція будівлі сільської ради із добудовою центру безпеки Ставненської сільської ради: с. Волосянка, 301-«А», Ставненська територіальна громада, Ужгородський район, Закарпатська область. Коригування. Згідно коду ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»)»
Дата опублікування:
25.09.2024 17:15
Опис:
На Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт закупівлі ««Реконструкція будівлі сільської ради із добудовою центру безпеки Ставненської сільської ради: с. Волосянка, 301-«А», Ставненська територіальна громада, Ужгородський район, Закарпатська область. Коригування. Згідно коду ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»)» подаємо наступну інформацію:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснювалось на основі рішення сесії Ставненської сільської рад «Про бюджет Ставненської сільської територіальної громади на 2023 рік» від 20 грудня 2022 року №452; «Про внесення змін до рішення ХІІ сесії сільської ради VIIІ скликання від 20 грудня 2022 року №452 «Про бюджет Ставненської сільської територіальної громади на 2023 рік» зі змінами від 23.02.2023 №488, 25.03.2023 №516)» від 06 липня 2023 року №558; Про бюджет Ставненської сільської територіальної громади на 2024 рік від 21 грудня 2023 року; Про внесення змін до рішення XVI сесії сільської ради VIIІ скликання від 21 грудня 2023 року №626 №Про бюджет Ставненської сільської територіальної громади на 2024 рік» ( зі змінами від 07.03.2024 №649) від 14 червня 2024 року (Додаються)
Очікувана вартість, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт ««Реконструкція будівлі сільської ради із добудовою центру безпеки Ставненської сільської ради: с. Волосянка, 301-«А», Ставненська територіальна громада, Ужгородський район, Закарпатська область. Коригування. Згідно коду ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»)», встановлена та розрахована на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, згідно Проектно-кошторисної документації, Розробленої ФОП Король Олег Михайлович, затвердженої експертним звітом (Позитивний) 20 травня 2024 року та заверджено рішенням виконавчого комітету Ставненської сільської ради «Про затвердження проектно-кошторисної документації» від 21 травня 2024 року №85. (додаються)
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - https://stav.gov.ua/storinka/obgruntuvannya-tehnichnyh-ta-yakisnyh-harakterystyk-predmeta-zakupivli
Додатки :
1. Рішення сесії сільської ради- 17 арк.
2. Зведений кошторисний розрахунок – 4 арк.
3. Експертний звіт- 9 арк
4. Рішення виконавчого комітету Ставненської сільської ради «Про затвердження проектно-кошторисної документації» від 21 травня 2024 року №85 - 1 арк.
Уповноважена особа Василь Рейпаші