• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«код за ДК 021-2015:09110000-0 «Тверде паливо» (Брикети торф’яні)»

Закупівля здійснюється на 2024 рік, за процедурою відкриті торги з особливостями, відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 року «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Завершена

504 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 520.00 UAH
Номер: 80d38eade5d840aea364c3ea7c693f86
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-12-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.08.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 12.08.2024 13:52 - 03.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.08.2024 № 26-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 05.08.2024 №003100-18/9562-2024, доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Ігоря Цепелева від 12.08.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 12.08.2024 №26-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-07-04-007185-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Славресурс» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатом розгляду питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою № 710, укладання договору про закупівлю, своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим, через необ'єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов`язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов`язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22.08.2024. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 09.04.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору чинному законодавству України та умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради об’єднаної територіальної громади (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від 04.07.2024 №103; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Конопельнюк Юлія Василівна від 18.07.2024 №105; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ Енерготеплозбут від 18.07.2024 №106; пропозицію учасника ТОВ «Славресурс»; вимогу Замовника про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Славресурс»; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «Славресурс» від 19.07.2024 №107; повідомлення про намір укласти договір від 19.07.2024; договір про закупівлю від 29.07.2024 №182 на суму 340 200,00 гривень; відповідь Замовника на запит від 14.08.2024; інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://polonne.osv.org.ua/prozorro/. За результатом проведеного моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Славресурс» установлено наступне. Так, відповідно до вимог пункту 1.2. та підпункту 1.2.1 пункту 1.2. розділу І Додатку №1 до Тендерної документації Замовник встановив вимогу, що у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за 2023-2024 р.р. за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання договору (не менше двох аналогічних договорів), який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції (брикетів торф’яних), який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. Також для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає скан-копію у кольоровому вигляді з оригіналу або належно завіреної копії виконаного договору, що вказаний у довідці, включно зі всіма додатками/невід’ємними частинами до такого договору. На виконання зазначених вимог учасник ТОВ «Славресурс» у складі своєї пропозиції надав Договір від 13.10.2022 №80 на поставку брикетів торф’яних та Договір від 19.10.2023 №304 на поставку напівбрикетів торф’яних насипом. У вимозі про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Славресурс» Замовник зазначив про невідповідність Договору від 19.10.2023 №304 на поставку напівбрикетів торф’яних насипом вимогам тендерної документації, яка усунута ТОВ «Славресурс» шляхом надання Договору від 02.06.2024 №0206 на поставку брикетів торф’яних. Проте, моніторингом встановлено, що наданий учасником ТОВ «Славресурс» у складі своєї пропозиції Договір від 13.10.2022 №80 на поставку брикетів торф’яних, який укладено та виконано в 2022 році, не відповідає вимогам пункту 1.2. та підпункту 1.2.1 пункту 1.2. розділу І Додатку №1 до Тендерної документації, оскільки аналогічні договори закупівлі мають бути за 2023-2024 роки. Надана Замовником відповідь від 16.08.2024 та 19.08.2024 на запит органу державного фінансового контролю не спростовує факту вказаного порушення. Проте, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив пропозицію ТОВ «Славресурс», як таку що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, визнав його переможцем та уклав з ним договір від 29.07.2024 №182, ціною 340 200,00 гривень. Також, відповідно до абзацу другого пункту 10 Особливостей, договір про закупівлю та додатки до нього оприлюднюються відповідно до вимог Закону. Разом з цим, моніторингом установлено, що Замовник в електронній системі закупівель договір укладений з переможцем ТОВ «СЛАВРЕСУРС», оприлюднив не в повному обсязі, а саме не оприлюднено пункти 7.3, 8.1-8.4, 9.1-9.2, 10.1-10.3, 11.1-11.5 Договору про закупівлю від 29.07.2024 №182, чим порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону. Відповідно до наданої відповіді на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель, Замовник повідомив, що під час сканування договору було допущено технічну помилку.
Період усунення порушень: 22.08.2024 17:42 - 06.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.08.2024 17:42

Оскарження висновку в суді

Опис: Справа № 560/13126/24 від 13.09.2024
Дата публікації: 24.09.2024 16:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Інформуємо, що Замовник має намір скористатися, гарантованим чинним законодавством, правом та оскаржити висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-04-007185-a від 22 серпня 2024 року
Дата публікації звіту: 29.08.2024 15:41

Запити/Пояснення