-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 : 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Сканер ультразвуковий діагностичний (НК 024:2023 : 40761- Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації))
Завершена
4 700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 47 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 47 000.00 UAH
Номер:
73e4f6933da44700aaeec86c9869534f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-18-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.09.2024 00:00
Період моніторингу:
18.09.2024 15:20 - 10.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.09.2024 № 63-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 17.09.2024 № 63-з
Витяг з переліку процедур закупівель.
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу/
1. UA-2024-07-04-002384-a 04.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель/
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Городнянська міська лікарня» Городнянської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом прийняття рішення уповноваженою особою від 04.07.2024 № 26, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «КСЕНКО» (далі – ТОВ «КСЕНКО»), протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 17.07.2024
№ 27, повідомлення про намір укласти договір від 17.07.2024, договір про закупівлю товару від 24.07.2024 № 338 на суму 4 602 070,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «КСЕНКО», пояснення надані Замовником 24.09.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
24.09.2024 16:25 - 28.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.09.2024 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
f913744902184ce4b298816f26748975
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.09.2024 11:26
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 33110000-7 – Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Сканер ультразвуковий діагностичний (НК 024:2023:40761 – Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації))» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-04-002384-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4d021419b82947e78d3796bbc2a78846
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
24.09.2024 14:15
Опис:
Щодо питань з проведення моніторингу по закупівлі: ДК 021:2015 : 33110000-4 - Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Сканер ультразвуковий діагностичний (НК 024:2023 : 40761- Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)) (UA-2024-07-04-002384-a),повідомляємо наступне:
У відповідності до пункту 14 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 закупівля відповідно до цих Особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі».
Слід зазначити, що до Переліку медичного обладнання для забезпечення потреб сфери охорони здоров'я в умовах воєнного стану, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 09.05.2022 № 761 входить система ультразвукової діагностики, в тому числі датчики.
Закупівля даного обладнання була запланована на 2024 рік та внесена до річного плану закупівель на 2024 рік.
На підставі аналізу ринку даної категорії обладнання, а саме сканера ультразвукового діагностичного (загальноприйнятої ультразвукової системи візуалізації), було обґрунтовано розмір витрат на таке обладнання та визначено його очікувану вартість. Для аналізу у відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Примірна методика), використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін на дане обладнання, яка містилась у відкритих інформаційних джерелах, в електронній системі закупівель, у договорах про закупівлю аналогічного обладнання за останні два роки, так і інформація, що отримана шляхом проведення попередніх ринкових консультацій, а саме запитів цінових пропозицій від постачальників даної категорії товарів (копії комерційних пропозицій постачальників додаються).
У відповідності до пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики для формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання обладнання, що буде закуплене. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було сформовано на основі Заявки про проведення закупівлі від лікаря УЗД кабінету УЗД закладу. Також, під час визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі було враховано потребу закладу. Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі було затверджено протокольним рішенням № 25 від 03.07.2024 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою (копія протоколу додається).
Що стосується надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення), повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до даних Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search та Реєстр (перелік) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків) https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html, Комунальне некомерційне підприємство «Городнянська міська лікарня» Городнянської міської ради не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), а також суб'єктом господарювання державного сектору економіки, та беручи до уваги вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», Комунальне некомерційне підприємство «Городнянська міська лікарня» Городнянської міської ради, не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.