-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лабораторії кабельні пересувні на базі автомобіля Renault Master
Джерело фінансування - власні кошти
Завершена
13 717 554.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 68 587.77 UAH
мін. крок: 0.5% або 68 587.77 UAH
Номер:
25e08dc67c9d4a6e9b40b3318026204a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-08-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.10.2024 00:00
Період моніторингу:
09.10.2024 20:50 - 30.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.10.2024 № 179
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 08.10.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
08.10.2024 № 179
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2024-07-03-008597-a 03.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Виробниче об'єднання "СТЕКС" встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та статті 5 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; внесення змін до тендерної документації; своєчасності укладання договору про закупівлю; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення порушення шляхом приведення додатку № 2 та Додатку № 3 до Договору від 04.09.2024 № Щ9850 у відповідність з умовами тендерної пропозиції, а також здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО" (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 03.07.2024 року; зміни до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.08.2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Виробниче об'єднання «СТЕКС», протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.08.2024; протокол уповноваженої особи Замовника від 28.08.2024 № 11/28/08- ПР-УО-Я, договір від 04.09.2024 № Щ9850 (далі – Договір), пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 18.10.2024.
Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Виробниче об'єднання "СТЕКС" встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» учасник повинен надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договору (-ів) із зазначенням контрагента та його контактних осіб (прізвище, ім’я по-батькові, посада та контактний телефон).
Для підтвердження вказаної інформації учасник повинен надати копію (-ї) виконаного (-их) аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), копії документів, що підтверджують виконання і проведення розрахунків за договором (-ами).
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону, предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Відповідно до оприлюдненої Замовником інформації, предмет закупівлі визначено за кодом ДК 021-2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби.
При цьому, учасник на виконання вимоги Замовника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надав договір поставки № 2063 від 23.06.2022, відповідно до якого предмет договору за ДК 021:2015 віднесено до 38540000-2 – випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати, що не відповідає коду ДК за предметом закупівлі 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно того, яким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ "Виробниче об'єднання "СТЕКС" виконано вимоги тендерної документації Замовника.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.10.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель наступного змісту: Відповідно до предмету закупівлі «Лабораторії кабельні пересувні на базі автомобіля Renault Master» Учасником закупівлі, на виконання вимог тендерної документації, у складі своєї пропозиції було надано аналогічний договір (договір поставки аналогічного товару) № 2063 від 23.06.2022 підписаний між АТ «Полтаваобленерго» та ТОВ «Виробничим об’єднанням «СТЕКС». Предметом даного договору є «Кабельна електролабораторія КАЕЛ-3» на базі Fiat Ducato (або аналог).
Вищезазначене, в повній мірі відповідає встановленому кваліфікаційному критерію тендерної документації, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – саме за предметом, вказаному в договорі поставки аналогічного товару, та ніяким чином не порушує вимоги пункту 3 частини 2 статті 16 Закону та пункту 3 Порядку №708 від 15.04.2020.».
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель ТОВ "Виробниче об'єднання "СТЕКС" вимог пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям».
Таким чином, в складі тендерної пропозиції ТОВ "Виробниче об'єднання "СТЕКС" наданий документ, що підтверджує відповідність товару «Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Однак, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «Виробничим об’єднанням «СТЕКС» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Моніторингом відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; встановлено наступне.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовником здійснюється закупівля:
- Лабораторії кабельної пересувної КАЕЛ-5 на базі автомобіля Renault Master (або аналог), технічні характеристики стосовно якої викладені у додатку 2.1 до тендерної документації,
- Лабораторії кабельної пересувної ЕТЛ-35К на базі автомобіля Renault Master (або аналог) технічні характеристики стосовно якої викладені у додатку 2.2 до тендерної документації.
У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Виробничим об’єднанням «СТЕКС» надано наступні документи:
ТЕХНІЧНУ ПРОПОЗИЦІЮ, де зазначено характеристики KAEL-5 згідно загальних вимог, технічні параметри KAEL-5 (технічна частина); технічні параметри автомобіля RENAULT MASTER (файл «36 Довідка додаток 2.1.pdf»)
ТЕХНІЧНУ ПРОПОЗИЦІЮ, де зазначено характеристики ЕТЛ-35К згідно загальних вимог, технічні параметри ЕТЛ-35К (технічна частина), Технічні параметри автомобіля RENAULT MASTER (файл «37 Довідка додаток 2.2.pdf»).
При цьому, відповідно до пункту 1.1 Договору, Продавець зобов’язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, поставити товар, зазначений в Специфікації (Додаток №1 до Договору), та за умов його відповідності Технічній специфікації KAEL-5 (Додаток №2 до Договору) та Технічній специфікації ETL-35 (Додаток №3 до Договору) що є невідʼємною частиною даного Договору.
Однак, проведеним співставленням ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника щодо характеристик KAEL-5 з Додатком 2 до Договору встановлено, що Додатком №2 до договору не передбачено характеристики KAEL-5 згідно загальних вимог та технічні параметри автомобіля RENAULT MASTER.
Аналогічно, проведеним співставленням ТЕХНІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ учасника щодо характеристик ETL-35 з Додатком 3 до Договору встановлено, що Додатком до договору не передбачено характеристики KAEL-5 згідно загальних вимог та технічні параметри автомобіля RENAULT MASTER.
При цьому, відповідно до пункту 18 Особливостей, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 15.10.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 18.10.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель наступного змісту: «…Пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «Лабораторії кабельні пересувні на базі автомобіля Renault Master» встановлено: «Доповнення умовами, якщо вони не визначені проектом Договору здійснюється під час укладення Договору».
Так, в додатках №2 та №3 до договору від 04.09.2024 № Щ9850 додатково було зазначено основні «Технічні параметри KAEL-5 (технічна частина)» та «Технічні параметри ЕТЛ-35К (технічна частина)». Відповідні додатки були оформлені до договору за взаємною згодою сторін договору та не суперечать чинному законодавству.
Стосовно відсутності перелічених параметрів автомобіля RENAULT MASTER повідомляємо наступне. Учасником закупівлі в повній мірі у складі своєї пропозиції було підтверджено всі необхідні вимоги до параметрів автомобіля RENAULT MASTER.»
Однак, зазначене пояснення не спростовує наявність порушення, оскільки відповідно норм частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України: умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Вимоги щодо якості предмета договору визначаються відповідно до обов'язкових для сторін нормативних документів, зазначених у статті 15 цього Кодексу.
Також, згідно положень частини другої статті 857 Цивільного кодексу України виконана робота має відповідати якості, визначеній у договорі, або вимогам, що звичайно ставляться, на момент передання її замовникові. Замовником розроблено та затверджено тендерну документацію, зокрема Додаток 2.1 та Додаток 2.2 до тендерної документації, де міститься інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Поряд з цим, пунктом 18 Особливостей визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не забезпечено замовником.
При цьому, відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей договір про закупівлю послуги є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей.
Таким чином, замовником укладено Дговір з порушенням вимог пункту 18 Особливостей.
Період усунення порушень:
29.10.2024 18:11 - 13.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.10.2024 18:11
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку від 29.10.2024 року Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби України Замовником вжито заходи щодо усунення порушення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель Додаткової угоди №1 від 04.11.2024 до Договору від 04.09.2024 № Щ9850 та здійснено заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
05.11.2024 16:15
Запити/Пояснення
Номер:
993b681a6509486ea17d761d033ad1c1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 19:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Лабораторії кабельні пересувні на базі автомобіля Renault Master» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-03-008597-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "Виробниче об'єднання "СТЕКС" вимогам пункту 1 додатка 1 до тендерної документації відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям?
Так, учасник на виконання вимоги Замовника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надав аналогічний договір № 2063 від 23.06.2022 підписаний АТ «Полтаваобленерго» та ТОВ «Виробничим об’єднанням «СТЕКС» з Кодом ДК 021:2015-38540000-2 – випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати. Однак згідно затвердженої тендерної документації Замовника від 03.07.2024 код закупівлі ДК 021-2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби.
Чому Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не врахував вимоги п. 3 Порядку №708 та не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей.
3. Чому в додатку до Договору не перелічені всі технічні характеристики предмета закупівлі, визначені тендерною документацією, а також відсутні перелічені параметри автомобіля RENAULT MASTER?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2bd3b8d87af944cca61fcaccc51c2d96
Назва:
Пояснення по запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби в рамках моніторингу UA-M-2024-10-08-000032
Дата опублікування:
18.10.2024 15:41
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Електротехнічні лабораторії (лабораторії кабельні пересувні) критично необхідні для виконання аварійно-відновлювальних робіт, у тому числі на деокупованих та прифронтових територіях Харківської області, щоб забезпечити стале електрозабезпечення об'єктів оборонної сфери, об'єктів критичної інфраструктури, сфери бізнесу, державних і комунальних закладів та органів місцевого самоврядування, лікарень, котелень, бомбосховищ, споживачів електричної енергії на всій території Харківської області.
В АТ «Харківобленерго» наявні електротехнічні лабораторій на шасі транспортних засобів. Значна кількість електротехнічних лабораторій знаходяться в неробочому стані та термін експлуатації деяких перевищує 30-40 років.
На підставі комерційних пропозицій наданих від учасників ринку з продажу лабораторій кабельних пересувних на базі автомобіля Renault Master Замовником було отримано інформацію з необхідними технічними характеристиками та можливими цінами за одиницю товару. На підставі комерційних пропозицій Замовником було сформовано технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі, та очікувану вартість предмета закупівлі.
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ "Виробниче об'єднання "СТЕКС" вимогам пункту 1 додатка 1 до тендерної документації відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям? Так, учасник на виконання вимоги Замовника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надав аналогічний договір № 2063 від 23.06.2022 підписаний АТ «Полтаваобленерго» та ТОВ «Виробничим об’єднанням «СТЕКС» з Кодом ДК 021:2015-38540000-2 – випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати. Однак згідно затвердженої тендерної документації Замовника від 03.07.2024 код закупівлі ДК 021-2015: 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби. Чому Замовник під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі не врахував вимоги п. 3 Порядку №708 та не виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, та не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.20215 № 922-VIII (Закон), з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Особливості), Замовник встановлює вимоги щодо підтвердження учасником наявності в нього документально підтвердженого досвіду виконанння аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Слід зазначити, що Закон, з урахуванням Особливостей, не містить конкретного визначення, що саме є «аналогічний договір» та які саме вимоги повинні до нього встановлюватися.
Кожен Замовник визначає предмет закупівлі на власний розсуд та відповідно до нагальних потреб. Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії, які передбачені в статті 16 Закону, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям.
Аналогічним договором може вважатися договір, предметом якого або є товар згідно з кодом ДК 021:2015 ЄЗС, ідентичний коду закупівлі, та/або аналогічним предметом є договір поставки аналогічного товару.
Слід зауважити, що тендерна документація на закупівлю «Лабораторії кабельні пересувні на базі автомобіля Renault Master» не містить окремої вимоги щодо необхідності надання аналогічного договору саме за кодом ДК 021:2015 та класом ДК 021:2015.
Разом з тим, згідно з частиною 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників (частина 4 статті 22 Закону).
Відповідно до предмету закупівлі «Лабораторії кабельні пересувні на базі автомобіля Renault Master» Учасником закупівлі, на виконання вимог тендерної документації, у складі своєї пропозиції було надано аналогічний договір (договір поставки аналогічного товару) № 2063 від 23.06.2022 підписаний між АТ «Полтаваобленерго» та ТОВ «Виробничим об’єднанням «СТЕКС». Предметом даного договору є «Кабельна електролабораторія КАЕЛ-3» на базі Fiat Ducato (або аналог).
Вищезазначене, в повній мірі відповідає встановленому кваліфікаційному критерію тендерної документації, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – саме за предметом, вказаному в договорі поставки аналогічного товару, та ніяким чином не порушує вимоги пункту 3 частини 2 статті 16 Закону та пункту 3 Порядку №708 від 15.04.2020.
Крім того, у зв’язку з відповідністю тендерної ТОВ «Виробниче об'єднання «СТЕКС» вимогам тендерної документації, у Замовника були відсутні підстави для розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей.
3. Чому в додатку до Договору не перелічені всі технічні характеристики предмета закупівлі, визначені тендерною документацією, а також відсутні перелічені параметри автомобіля RENAULT MASTER?
Відповідно до вимог тендерної документації: «Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої — п’ятої, сьомої — дев’ятої статті 41 Закону, та Особливостей».
Пунктом 3 «Проект договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації на закупівлю «Лабораторії кабельні пересувні на базі автомобіля Renault Master» встановлено: «Доповнення умовами, якщо вони не визначені проектом Договору здійснюється під час укладення Договору».
Так, в додатках №2 та №3 до договору від 04.09.2024 № Щ9850 додатково було зазначено основні «Технічні параметри KAEL-5 (технічна частина)» та «Технічні параметри ЕТЛ-35К (технічна частина)». Відповідні додатки були оформлені до договору за взаємною згодою сторін договору та не суперечать чинному законодавству.
Стосовно відсутності перелічених параметрів автомобіля RENAULT MASTER повідомляємо наступне. Учасником закупівлі в повній мірі у складі своєї пропозиції було підтверджено всі необхідні вимоги до параметрів автомобіля RENAULT MASTER.
Крім того, у складі тендерної пропозиції відсутні вимоги до оформлення та складу Додатків №2 та №3 до договору від 04.09.2024 № Щ9850.