-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обладнання для благоустрою населеного пункту: території дитячих майданчиків
Завершена
1 351 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 759.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 759.81 UAH
Номер:
1d2e89da601944c19d3f463c0bce4d8f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-19-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.11.2024 00:00
Період моніторингу:
19.11.2024 17:13 - 11.12.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.11.2024 №45-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 19.11.2024 №45-З
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2024-07-03-008411-a 03.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України як органу оскарження.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Розвиток територій міста» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 22.07.2024 (протокол №173), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 16.07.2024 № 12233-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 29.07.2024, тендерні пропозиції приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА» та товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДНІПРОЖИМ», повідомлення про подовження строку розгляду тендерної пропозиції від 01.08.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.08.2024 №224 та від 16.08.2024 №229, повідомлення про намір укласти договір від 16.08.2024, договір від 22.08.2024 № 86/22-08-2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.11.2024.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
26.11.2024 09:38 - 30.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.11.2024 09:38
Запити/Пояснення
Номер:
e27523fce00d43d88929db4969690819
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
20.11.2024 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Обладнання для благоустрою населеного пункту: території дитячих майданчиків
(Код за ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-03-008411-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
317cf1282b7f437889d82fb4d7364d33
Назва:
Пояснення замовника у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Обладнання для благоустрою населеного пункту: території дитячих майданчиків (Код за ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-03-008411-a)
Дата опублікування:
25.11.2024 11:52
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки) від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", зі змінами, методом порівняння ринкових цін, отриманих шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товарів та послуг, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прас-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro.gov.ua» та на аналогічних торгівельних майданчиках, інформацію, отриману шляхом проведення попередніх ринкових консультацій також враховуються ціни попередніх власних закупівель замовника аналогічних/ідентичних товарів/послуг, ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель Prozorro з урахуванням індексу інфляції, які приведені до єдиних умов.
Обґрунтування розміру витрат здійснювалося відповідно до бюджету Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік, затвердженого рішенням Дніпровської міської ради від 06.12.2023 року № 4/44 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2024 рік» зі змінами та згідно Програми розвитку місцевого самоврядування на 2021-2025 року, затвердженої рішенням Дніпровської міської ради від 23.09.2020 року № 20/61, зі змінами.
Комунальне підприємство «Розвиток територій міста» Дніпровської міської ради перед оголошенням закупівлі Обладнання для благоустрою населеного пункту: території дитячих майданчиків (Код за ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-03-008411-a) звернулося до учасників ринку та отримало 3-и цінові пропозиції.
Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Ц = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1, Цк - ціни, отримані за результатами звернень; К – кількість запитів.
Ц = (Ц1 + Ц2 + Ц3) / 3 = 1 351 960,00.
Копії зазначених вище цінових (комерційних) пропозицій не можуть бути надані з об’єктивних та незалежних від замовника причин. А саме тому, що всі комерційні пропозиції, що надходили до замовника, були вилучені під час обшуку, що підтверджується протоколом обшуку від 05.11.2024 року, проведеного в рамках досудового розслідування, внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань № 4202404210000051 від 22.02.2024 року.
Копія протоколу обшуку від 05.11.2024 року не надається замовником, у зв’язку з неприпустимістю розголошення відомостей досудового розслідування відповідно до ст. 222 Кримінально-процесуального кодексу України.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено працівниками Комунального підприємства «Розвиток територій міста» Дніпровської міської ради та міститься в Додатку №2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) по вказаній закупівлі.
2. З приводу надання інформації щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 41 Постанови передбачено забезпечення головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, надаємо посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому 03.07.2024 було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі Обладнання для благоустрою населеного пункту: території дитячих майданчиків (Код за ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-03-008411-a): https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-rozvitok-teritorij-mista-dniprovskoi-miskoi-radi (знімок екрану додається).