-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
НК 024:2023: 13730 Стерилізаційний контейнер
Завершена
663 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 319.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 319.05 UAH
Номер:
ee0c552ba1c94858b9f4f05e206e672d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-26-000018
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2024 00:00
Період моніторингу:
26.08.2024 12:07 - 17.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.08.2024 №57-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 26.08.2024 №57-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2024-07-03-006864-a 03.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції Дочірнє підприємство «БМТ УА» встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей та абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 24.07.2024 № 730 (розірвання договору, спосіб розірвання мають обрати сторони) відповідно до норм Господарського та Цивільного кодексів України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 11 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська клінічна лікарня Івано-Франківської міської ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи/протокол від 03.07.2024 № 3319/1 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Дочірнє підприємство «БМТ УА», протокол уповноваженої особи від 15.07.2024 № 3319/2, повідомлення про намір укласти договір від 15.07.2024 року, договір від 24.07.2024 № 730, пояснення Замовника від 09.09.2024 та від 10.09.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що у підпункті 3.4.1 пункту 4 розділу ІІІ ТД Замовник визначим, що учасники надають в складі своєї пропозиції довідку щодо строку дії їх тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції учасника Дочірнє підприємство «БМТ УА» не надано довідку щодо строку дії тендерної пропозиції.
Крім того, у підпункті 6.4.6 пункту 4 розділу VI ТД Замовник визначив, що учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника Дочірнє підприємство «БМТ УА» не надано вищезазначений лист.
Поряд з цим, у підпункті 6.4.7 пункту 4 розділу VI ТД Замовником зазначено, що у разі незгоди учасника з істотними умовами договору, або відсутності гарантійного листа щодо погодження його з ними, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Таким чином, на порушення вимог абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника Дочірнє підприємство «БМТ УА» як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Водночас, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте, на порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей Замовником не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей для учасника Дочірнє підприємство «БМТ УА», тим самим Замовник не надав можливість учаснику усунути невідповідності.
Період усунення порушень:
11.09.2024 11:58 - 26.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
11.09.2024 11:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано
Дата публікації звіту:
12.09.2024 10:18
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Договір розірвано.
Дата публікації:
16.09.2024 09:47
Запити/Пояснення
Номер:
3f9ea554500f455d986f12aa313c237b
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
04.09.2024 11:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «НК 024:2023: 13730 Стерилізаційний контейнер» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-03-006864-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a7f2ac1317e04d578e73ec86ba150709
Назва:
Відповідь на запит на надання пояснень від 2024-09-04 11:52
Дата опублікування:
09.09.2024 12:20
Опис:
Щодо того яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та визначено його очікувану вартість
Номер:
3e1297a3820d45c4897e315b8922a552
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
05.09.2024 11:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «НК 024:2023: 13730 Стерилізаційний контейнер» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-03-006864-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Дочірнє підприємство «БМТ УА» те, що у складі його тендерної пропозиції відсутня довідка щодо строку дії його тендерної пропозиції, яка вимагалась у підпункті 3.4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації?
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Дочірнє підприємство «БМТ УА» те, що у складі його тендерної пропозиції відсутній лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, що вимагався у підпункті 6.4.6 пункту 4 розділу VI тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
55ab3c9ef201417a8d8a4680856cf6fa
Назва:
Відповідь на запит на надання пояснень від 2024-09-05 11:04
Дата опублікування:
10.09.2024 16:08
Опис:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Дочірнє підприємство «БМТ УА» те, що у складі його тендерної пропозиції відсутня довідка щодо строку дії його тендерної пропозиції, яка вимагалась у підпункті 3.4.1 пункту 4 розділу ІІІ тендерної документації?
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника Дочірнє підприємство «БМТ УА» те, що у складі його тендерної пропозиції відсутній лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, що вимагався у підпункті 6.4.6 пункту 4 розділу VI тендерної документації?