• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа ячна ДСТУ 7700:2015; Крупа перлова ДСТУ 7700:2015; Пшоно; Крупа пшенична ДСТУ 7699:2015; Крупа кукурудзяна)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2024 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін. Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).

Завершена

540 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Номер: df7545e0961648d1aad54f73431dd88e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-06-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 06.08.2024 16:42 - 28.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.08.2024 № 42-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.08.2024 № 42-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-07-03-001942-a 03.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 183-50-60, nataliravluk74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Клинчук Юрій Сергійович» та наявності підстав для надання вимоги про усунення невідповідностей і визнання його переможцем установлено порушення пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України Закону № 922-VIII та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Під час здійснення моніторингу Замовником в електронній системі закупівель 07 серпня 2024 року, після направленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель запиту про надання пояснень, оприлюднено додаткову угоду, укладену ФОП «Клинчук Юрій Сергійович» про розірвання договору на закупівлю від 26.07.2024 № 245-24.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, наявності підстав для надання вимоги про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини 2142 (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою; тендерну пропозицію фізичної особи – підприємця «Клинчук Юрій Сергійович» (далі – ФОП «Клинчук Юрій Сергійович»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 14 липня 2024; протокол уповноваженої особи про визначення переможця ФОП «Клинчук Юрій Сергійович» від 15.07.2024 № 136; повідомлення про намір укласти договір від 15.07.2024 року; договір про закупівлю від 26.07.2024 № 245-24; додаткова угода від 05.08.2024 № 1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06 серпня 2024 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «Клинчук Юрій Сергійович» та наявності підстав для надання вимоги про усунення невідповідностей установлено наступне. Замовником у додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі технічна специфікація» тендерної документації установлена наступна вимога, зокрема: «…У разі, якщо Учасник не є видобувачем/виробником Товару, Учасник повинен надати документальне підтвердження походження Товару (допускається дотримання конфіденційності цінових взаємовідносин між учасниками). Якість товару: повинна відповідати вказаним, а разі відсутності діючим ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ, ТУ». Разом з тим, під час моніторингу встановлено, що учасником ФОП «Клинчук Юрій Сергійович» у складі тендерної пропозиції документально не підтверджено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (походження Товару), у спосіб встановлений у додатку 1 тендерної документації. При цьому, Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення (до 14 липня 2024 09:41) невідповідностей, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Клинчук Юрій Сергійович», а саме: «…За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме у Додатку 1 вимагалося: «У разі, якщо Учасник не є видобувачем/виробником Товару, Учасник повинен надати документальне підтвердження походження Товару (допускається дотримання конфіденційності цінових взаємовідносин між учасниками). Якість товару: повинна відповідати вказаним, а разі відсутності діючим ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ, ТУ». Просимо надати документальне підтвердження походження Товару. Якщо в документах, які підтверджують документальне підтвердження походження товару не вказані ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ, ТУ, потрібно надати підтвердження діючим ДСТУ, ГСТУ, ГОСТ, ТУ…». Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо Слід зауважити, що ненадання учасником (відсутність) у складі тендерної пропозиції сертифіката відповідності на Товар який пропонується Учасником, який вимагався Замовником на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, не є невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, оскільки відноситься до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та, відповідно, не може бути усунена учасником процедури закупівлі. Таким чином, за результатами аналізу питання щодо наявності підстав для надання Замовником вимоги про усунення не відповідностей під час розгляду тендерної пропозиції ФОП «Клинчук Юрій Сергійович» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. З приводу зазначеного під час моніторингу Замовнику через електронну систему закупівель направлено запит про надання пояснень, проте надані пояснення не спростовують не відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «Клинчук Юрій Сергійович» умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, встановленим у додатку 1 тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ФОП «Клинчук Юрій Сергійович», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Окрім того, за результатами аналізу питання своєчасності та відповідності до умов тендерної документації надання документів переможцем процедури закупівлі ФОП «Клинчук Юрій Сергійович», з урахуванням Особливостей, встановлено наступне. Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Перелік документів та спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав, визначеним у пункті 47 Особливостей встановлений Замовником у Додатку 3 до тендерної документації, а саме: - переможець процедури закупівлі має надати витяг або інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення , який / яка оформлена на керівника* учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі; - переможець процедури закупівлі має надати повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник* учасника процедури закупівлі до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа; - переможець процедури закупівлі надає повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівника* учасника процедури закупівлі / фізичну особу, яка є учасником до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми); При цьому, Замовником у пункті 3 розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію, в тому числі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено Замовником 15.07.2024 року, однак переможцем ФОП «Клинчук Юрій Сергійович» не надано документи, які підтверджують відсутність підстав, установлених в абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей у спосіб та строки, встановлені в тендерній документації Замовника. Проте, Замовником на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено переможця торгів ФОП «Клинчук Юрій Сергійович», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, а визнано його переможцем процедури закупівлі - 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Крупа ячна ДСТУ 7700:2015; Крупа перлова ДСТУ 7700:2015; Пшоно; Крупа пшенична ДСТУ 7699:2015; Крупа кукурудзяна) та укладено з ним договір про закупівлю від 26.07.2024 № 245-24 суму 529 760,00 гривень. Слід зазначити, що після направленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, Замовником 07 серпня 2024 року, оприлюднено додаткову угоду, укладену з ФОП «Клинчук Юрій Сергійович» про розірвання договору від 26.07.2024 № 245-24 та згідно звіту про виконання договору оплата за договором не проводилася.
Період усунення порушень: 16.08.2024 09:18 - 31.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2024 09:18

Запити/Пояснення