• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНЕ ОБЛАДНАННЯ

Завершена

1 365 140.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 651.00 UAH
Номер: 56901316ce774b9f89251c386452aa53
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-05-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 05.08.2024 15:34 - 27.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 05.08.2024 №72-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 05.08.2024 №72-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 6.UA-2024-07-03-001793-a, 03.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, bazalat3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ», ТОВ «ЛАУНЧ Україна» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, пункту 41 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Вищого професійного училища №41 м. Тульчин (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, вимогу про усунення порушення від 23 липня 2024 року №UA-2024-07-03-001793-a.b1, відповідь Замовника від 24 липня 2024 року, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 02 липня 2024 року (протокол №25), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ», ТОВ «ЛАУНЧ Україна» протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 19, 24 липня 2024 року №№27, 29, 30, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір від 01 серпня 2024 року №44 (далі - Договір), додаткову угоду від 16 серпня №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 08, 16 серпня 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Так, у пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Однак, на порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації Замовника не зазначено відомості щодо посади посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Також моніторингом установлено, що Замовник у Додатку 1 тендерної документації встановив вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції Довідки про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, у якій необхідно обов’язково зазначити транспортний засіб / автомобіль для перевезення товару – не менше 1 одиниці (підпункт 1.2.1 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації). Крім того, вимогою підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації визначено, що для підтвердження підпункту 1.2.1 учасникам необхідно надати у складі тендерної пропозиції свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Проте, учасником ТОВ «ЛАУНЧ Україна», якого визнано переможцем до кінцевого строку подання тендерних пропозицій не надано в складі тендерної пропозиції свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які зазначені в Довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 11 липня 2024 року №11/07-08, чим не дотримано вимог підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Постанови №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАУНЧ Україна» не виявлено невідповідності в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією і не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, чим порушено вимоги пункту 43 Постанови №1178. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЛАУНЧ Україна», як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установлених статтею 16 Закону, а обрав його переможцем та уклав договір від 01 серпня 2024 року №44. Крім того, моніторингом установлено, що протокольним рішенням від 24 липня 2024 року №29, Замовник провів повторний розгляд та відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ». На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі - Управління) від 05 серпня 2024 року Замовник надав пояснення, що повторну кваліфікацію учасника ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ» проведено після прийняття рішення про визнання його переможцем процедури закупівлі, згідно з протоколом від 19 липня 2024 року №27 у зв’язку з поданням вимоги учасником ТОВ «ЛАУНЧ Україна», який звернув увагу на неточності (невідповідності) у поданих документах ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ». Згідно з пунктом 41 Постанови №1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Постанови №1178. Відповідно до абзацу першого частини п’ятнадцятої статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом. Таким чином, Закон та Постанова №1178 не передбачають можливості повторної кваліфікації того самого учасника, щодо якого замовником уже прийнято рішення, за винятком виконання рішення органу оскарження (пункт 2 частина вісімнадцять статті 18 Закону). З огляду на зазначене, розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТО КОМПЛЕКТ» здійснено з порушенням пункту 41 Постанови №1178. В ході моніторингу, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником Договір згідно з додатковою угодою від 16 серпня 2024 року №1 розірвано.
Період усунення порушень: 27.08.2024 16:06 - 11.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.08.2024 16:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок моніторингу опрацьовано та буде використано у роботі. Зокрема в наступних торгах вказано в тендерній документації посаду особи, що здійснює звя'зок з учасниками, та не проводитиметься повторна кваліфікація учасників. Зобовязуємось в подальшому не допускати встановлених порушень.
Дата публікації звіту: 27.08.2024 21:01

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 28.08.2024 10:29

Запити/Пояснення