• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Бензин автомобільний, паливо дизельне, газ нафтовий скраплений

Завершена

3 175 835.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 31 758.35 UAH
Номер: bc02bf458c584762a808b7cd907ea7aa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-10-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.09.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 10.09.2024 18:37 - 02.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.09.2024 № 156 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.09.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.09.2024 № 156 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 6. UA-2024-07-02-009872-a 02.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 636-12-89, lsnaud@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог абзацу 3 пункту 14 Наказу №1082 та пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98»; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності його розміщення та виконання учасниками; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К»; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення їх в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178); розгляду тендерних пропозицій учасників; правомірності відхилення тендерних пропозицій учасників; відповідності повідомлень з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям; своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.07.2024 № 28/3, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.07.2024, тендерні пропозиції учасників ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К» (далі - ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.07.2024, вимоги про усунення невідповідностей до ТОВ «БРЕНТ ОЙЛ-98» та ТОВ «ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ К», протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.07.2024 № 28/5, протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.07.2024 № 28/6 та протокол розгляду тендерних пропозицій від 29.07.2024 № 28/8, повідомлення про намір укласти договір від 29.07.2024, договір про закупівлю від 09.08.2024 за № ЗС 0908/1-24 (далі – Договір), укладений Замовником-ініціатором КП «ХАРКІВСПЕЦБУД», додаткові угоди від 09.08.2024 № 1, від 28.08.2024 № 2 та від 09.09.2024 № 3 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 13.08.2024 року, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 23.09.2024 року (далі – Пояснення). Моніторингом повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено, що відповідно до пункту 24 Особливостей, Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» від 11.06.2020 №1082 (далі – Наказ №1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Разом з тим, пунктом 14 Наказу №1082 передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. При цьому, на порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях недостовірно зазначена інформація щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, а саме: замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0» зазначено код ДК 021:2015: 09132000-3 - Бензин, тоді як Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 містить наступну позицію щодо товару, який має намір придбати Замовник, а саме: 09132100-4 – Неетильований бензин.
Період усунення порушень: 26.09.2024 15:36 - 11.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2024 15:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про інформацію щодо усунення порушень згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-07-02-009872-а
Дата публікації звіту: 02.10.2024 15:43

Запити/Пояснення