-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт системи захисту від прямих попадань блискавки ЗДО № 142 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи)
Завершена
523 700.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 618.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 618.50 UAH
Номер:
2d5e75883738488dae07add08f2aa1b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-01-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.10.2024 00:00
Період моніторингу:
01.10.2024 15:15 - 23.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.10.2024 № 70-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 01.10.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.10.2024 № 70-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 3 UA-2024-07-02-009383-a 02.07.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, стану виконання рішення Комісії АМКУ, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО», ТОВ «ТОП ФАЄР» та ТОВ «Охрана», укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); стану виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) як органу оскарження; розгляду тендерних пропозицій; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Управління освіти Миколаївської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.07.2024 (протокол № 02/07/5-вс); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ПБВ-ЕЛЕКТРО» (далі – ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі – ТОВ «ТОП ФАЄР») та товариства з обмеженою відповідальністю «Охрана» (далі – ТОВ «Охрана»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.07.2024 № 15/07/8-вс, від 07.08.2024 № 07/08/4-вс, від 08.08.2024 № 08/08/5-вс, від 13.08.2024 № 13/08/4-вс та від 16.08.2024 № 16/08/3-вс; рішення Комісії АМКУ від 30.07.2024 № 13004-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір; договір від 30.08.2024 № 30/08/2-вс; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
21.10.2024 16:08 - 25.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.10.2024 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
ec39eedc30834278943caa58122d7909
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.10.2024 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-07-02-009383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Пропоную надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пропоную надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9309d7b496a14240a4a46c57aee659ff
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.10.2024 13:10
Опис:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на підставі проекту «Поточний ремонт системи захисту від прямих попадань блискавки закладу освіти: Дошкільний навчальний заклад № 142 м. Миколаєва за адресою: м. Миколаїв вул. Г. Свиридова, 38-А». Експертна оцінка проекту додається.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на сайті управління освіти Миколаївської міської ради за посиланням https://osvita.mkrada.gov.ua/pro-uo/. Далі на сторінці треба вибрати вкладку «фінансова діяльність» та перейти за посиланням «оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі». У списку, що відкриється, знайти файл «Обгрунтування технічних та якісних характеристик Поточний ремонт системи захисту від прямих попадань блискавки ЗДО № 142_м. Миколаєва.docx».