• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (відновлення покрівлі та фасаду службового корпусу

Завершена

4 067 780.05 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 338.90 UAH
Номер: 638ae7914221430ca159cc3f77c3e090
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-17-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.09.2024 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 18.09.2024 09:35 - 10.10.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 17.09.2024 № 82-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 17.09.2024 № 82-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 4) UA-2024-07-02-001482-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, 08_des@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 та Особливостям №1178, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання принципів закупівель порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «30» вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору, дотримання принципів закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Теплокомуненерго» Чернігівської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи від 02.07.2024 №682 (зі змінами від 08.07.2024, від 11.07.2024), тендерна пропозиція учасника ТОВ "Ерідан Буд", тендерна пропозиція учасника ТОВ "Вертикаль Центр", договір від 05.08.2024 №454/24.
Період усунення порушень: 30.09.2024 17:10 - 04.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.09.2024 17:10