-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Незалежності в селищі Диканька Полтавського району Полтавської області
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер:
0a3e174c814f40aa9c345c6b25f0792a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-19-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2024 00:00
Період моніторингу:
19.08.2024 15:48 - 10.09.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.08.2024 № 72-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
19.08.2024 № 72-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-07-01-005826-a, 01.07.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю послуг від 08.08.2024 № 194-ВТО та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Диканської селищної ради (далі − замовник) UA-P-2024-06-24-009361-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 01.07.2024 № 82; запитання до процедури оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 03.07.2024; відповіді замовника оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу 05.07.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАДЯЧШЛЯХБУД»; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 12.07.2024 № 88; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 17.07.2024 № 90; тендерну пропозицію учасника ФОП Валкова Марина Вікторівна; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 24.07.2024 № 94; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 01.08.2024 № 98; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА»; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 02.08.2024 № 99; повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2024; договір про закупівлю послуг від 08.08.2024 № 194-ВТО (далі – договір) на суму 479 909,02 грн (з ПДВ) з ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА»; додаткову угоду від 19.08.2024 № 1; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 22.08.2024 та 30.08.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://dykanka-gromada.gov.ua/documents/cly5q4avugpgx0880cevlpwid.
Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення замовником чинного законодавства.
Встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 1 Розділу 3) зазначив, що Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження документів Пропозиції без їх графічно-комп’ютерного редагування, зокрема, з інформацією про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у відповідності до Додатку № 4 Документації.
Замовником в розділі «Вимоги щодо формування договірної ціни переможця закупівлі» додатку 4 тендерної документації встановлено, що Договірна ціна є твердою.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» завантажено файл: «17. Відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам вул. Незалежності.pdf», який містить інформацію у відповідності до вимог додатку 4 тендерної документації замовника, зокрема, в частині, договірної ціни – тверда.
Разом з цим, пунктом 10.1 договору про закупівлю послуг від 08.08.2024 № 194-ВТО визначено, що невід’ємною частиною договору є – Додаток № 1 Договірна ціна», в якому визначено, що: «Вид договірної ціни: динамічна».
Відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не забезпечено замовником.
При цьому, відповідно до пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю послуги є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Таким чином, замовником укладено договір про закупівлю послуг від 08.08.2024 № 194-ВТО з порушенням пункту 18 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
04.09.2024 17:10 - 19.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2024 17:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконавчий комітет Диканської селищної ради, ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-01-005826-a та на його виконання повідомляє, що Договір про закупівлю послуг № 194-ВТО від 08.08.2024 року розірваний шляхом укладання додаткової угоди № 2 від 06.09.2024 року (копія додаткової угоди додається).
У відповідності до вимог п. 4 Особливостей замовником 06.09.2024 року оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Дата публікації звіту:
06.09.2024 13:51
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
Опис:
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації:
16.09.2024 11:27
Запити/Пояснення
Номер:
822f175ca97c4287a82cd55e93dc84a9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.08.2024 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.08.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-01-005826-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
- Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cb552d1d82304f76b62780d87b1f8124
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
22.08.2024 08:25
Опис:
1. Щодо здійснення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Виконавчий комітет Диканської селищної ради (далі – Замовник), повідомляє, що визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Незалежності в селищі Диканька Полтавського району Полтавської області (№ оголошення UA-2024-07-01-005826-а) здійснювалося на підставі дефектного акту, об’єми робіт якого викладені в Додатку № 4 «Технічне завдання» тендерної документації (копія дефектного акту додається). Для визначення технічних і якісних характеристик предмета закупівлі залучалися спеціалісти у сфері будівництва і ремонту доріг та відповідні фахівці замовника, які відповідатимуть за подальше використання послуги. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано з урахуванням діючих державних стандартів та інших нормативних документів для даного виду послуг.
Розмір витрат (бюджетне призначення) визначався відповідно до рішення 47 сесії 8 скликання Диканської селищної ради № 16 від 25.12.2023 року «Про бюджет Диканської селищної територіальної громади на 2024 рік» (із змінами, внесеними рішенням 3 пленарного засідання 50 сесії 8 скликання Диканської селищної ради № 9 від 10.05.2024 року «Про внесення змін до бюджету Диканської селищної територіальної громади на 2024 рік»).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено Замовником з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема використовуючи метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель даних послуг. Під час розрахунку очікуваної вартості використовувалась інформація щодо цін на послуги відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro».
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за даною процедурою закупівлі оприлюднено 03.07.2024 року на офіційному веб-сайті Диканської селищної ради за адресою: https://dykanka-gromada.gov.ua/documents/cly5q4avugpgx0880cevlpwid.
Номер:
db1f2cab3132409cbb4ac0ecd21e56c2
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.08.2024 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.09.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 500 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-01-005826-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань публічних закупівель свідчать, що замовником розміщено протокольне рішення уповноваженої особи від 17.07.2024 № 90, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця ТОВ «ГАДЯЧШЛЯХБУД» з наступних причин: «Відхилити тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Гадячшляхбуд» як переможця процедури закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Сторчуна — вул. Польова в с. Балясне Полтавського району Полтавської області на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», так як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Тоді як, учасником-переможцем ТОВ «ГАДЯЧШЛЯХБУД» оприлюднено файли: «11Витяг-4324923-ГРИЩЕНКО-2024-07-03.pdf», «13Довідка ЄДР фіз особа.zip», які виконують вимоги додатку 3 тендерної документації замовника. З огляду на викладене, поясніть причину відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ГАДЯЧШЛЯХБУД»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2fa0879aca294dc0b526d20f5e60603b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
30.08.2024 14:33
Опис:
Виконавчий комітет Диканської селищної ради (далі – Замовник) по питанню відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Гадячшляхбуд» (далі - Учасник) при закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Незалежності в селищі Диканька Полтавського району Полтавської області (№ оголошення UA-2024-07-01-005826-а) повідомляє наступне.
Протокольним рішенням уповноваженої особи виконавчого комітету Диканської селищної ради № 88 від 12.07.2024 року переможцем зазначеної процедури закупівлі було визначено ТОВ «Гадячшляхбуд» та прийнято рішення про намір укласти з переможцем договір про закупівлю. В цей день 12.07.2024 року рішення про визначення переможця та повідомлення про намір укласти з переможцем договір про закупівлю були оприлюднені Замовником в електронній системі закупівель (далі - ЕСЗ).
Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (далі - Особливості), вимог абзацу сьомого частини 5 розділу ІІІ та Додатку № 3 тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в ЕСЗ документи (у вигляді, передбаченому ч. 1 розділу ІІІ тендерної документації), що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
12.07.2024 року після оприлюднення в ЕСЗ повідомлення про намір укласти договір про закупівлю Замовником на електронну адресу Учасника, зазначену в його тендерній пропозиції, було направлено лист-повідомлення з прикріпленим проєктом Договору про закупівлю та проханням завантажити до ЕСЗ документи, передбачені для переможця Додатком № 3 тендерної документації (згідно вимог пункту 47 Особливостей) (скріншот сторінки з листом додається). Але документи переможця у встановлений строк не були завантажені Учасником до ЕСЗ.
Після закінчення строку для надання документів переможця (16.07.2024 року) протокольним рішенням уповноваженої особи виконавчого комітету Диканської селищної ради № 90 від 17.07.2024 року тендерну пропозицію ТОВ «Гадячшляхбуд» було відхилено на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, так як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Учасником у складі тендерної пропозиції серед іншого були подані документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Але подання таких документів передбачене тендерною документацією та Особливостями саме для переможця з відповідним строком їх подання після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Враховуючи викладене, Учасником не були виконані вимоги тендерної документації та Особливостей щодо надання документів переможцем процедури закупівлі, в зв’язку з чим його тендерна пропозиція була правомірно відхилена Замовником відповідно до вимог Особливостей.