• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Незалежності в селищі Диканька Полтавського району Полтавської області

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Номер: 0a3e174c814f40aa9c345c6b25f0792a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-19-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 19.08.2024 15:48 - 10.09.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.08.2024 № 72-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.08.2024 № 72-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-07-01-005826-a, 01.07.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, gulia02fa@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю послуг від 08.08.2024 № 194-ВТО та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Диканської селищної ради (далі − замовник) UA-P-2024-06-24-009361-a на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 01.07.2024 № 82; запитання до процедури оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу 03.07.2024; відповіді замовника оприлюднену на веб-порталі Уповноваженого органу 05.07.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАДЯЧШЛЯХБУД»; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 12.07.2024 № 88; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 17.07.2024 № 90; тендерну пропозицію учасника ФОП Валкова Марина Вікторівна; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 24.07.2024 № 94; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 01.08.2024 № 98; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА»; протокольне рішення уповноваженої особи замовника від 02.08.2024 № 99; повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2024; договір про закупівлю послуг від 08.08.2024 № 194-ВТО (далі – договір) на суму 479 909,02 грн (з ПДВ) з ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА»; додаткову угоду від 19.08.2024 № 1; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 22.08.2024 та 30.08.2024 в електронній системі закупівель; офіційний веб-сайт замовника https://dykanka-gromada.gov.ua/documents/cly5q4avugpgx0880cevlpwid. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення замовником чинного законодавства. Встановлено, що замовник в тендерній документації (пункт 1 Розділу 3) зазначив, що Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження документів Пропозиції без їх графічно-комп’ютерного редагування, зокрема, з інформацією про необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі у відповідності до Додатку № 4 Документації. Замовником в розділі «Вимоги щодо формування договірної ціни переможця закупівлі» додатку 4 тендерної документації встановлено, що Договірна ціна є твердою. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що учасником ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» завантажено файл: «17. Відповідність технічним, якісним, кількісним характеристикам вул. Незалежності.pdf», який містить інформацію у відповідності до вимог додатку 4 тендерної документації замовника, зокрема, в частині, договірної ціни – тверда. Разом з цим, пунктом 10.1 договору про закупівлю послуг від 08.08.2024 № 194-ВТО визначено, що невід’ємною частиною договору є – Додаток № 1 Договірна ціна», в якому визначено, що: «Вид договірної ціни: динамічна». Відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не забезпечено замовником. При цьому, відповідно до пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю послуги є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Таким чином, замовником укладено договір про закупівлю послуг від 08.08.2024 № 194-ВТО з порушенням пункту 18 Постанови № 1178.
Період усунення порушень: 04.09.2024 17:10 - 19.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.09.2024 17:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконавчий комітет Диканської селищної ради, ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-01-005826-a та на його виконання повідомляє, що Договір про закупівлю послуг № 194-ВТО від 08.08.2024 року розірваний шляхом укладання додаткової угоди № 2 від 06.09.2024 року (копія додаткової угоди додається). У відповідності до вимог п. 4 Особливостей замовником 06.09.2024 року оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Дата публікації звіту: 06.09.2024 13:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
Опис: На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
Дата публікації: 16.09.2024 11:27

Запити/Пояснення