• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сторчуна – вул. Польова в с. Балясне Полтавського району Полтавської області

Завершена

640 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 400.00 UAH
Номер: c6cb6f7854da4d258842e3464ea5f95e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-13-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.08.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 13.08.2024 16:41 - 04.09.2024 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.08.2024 № 70-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 13.08.2024 № 70-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2024-07-01-005518-a, 01.07.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 688-43-46, pavlen4ik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю послуг від 08.08.2024 № 195-ВТО та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості) в редакції станом на дату проведення закупівлі; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Диканської селищної ради (далі − Замовник) на 2024 рік UA-P-2024-07-01-007039-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 01 липня 2024 року № 82; власний веб-сайт замовника за посиланням: https://dykanka-gromada.gov.ua/documents/cly5q4bmdgphc0880kzvh3rj7; запитання до процедури потенційних учасників закупівлі від 03.07.2024; відповіді замовника на запитання до процедури потенційних учасників закупівлі від 05.07.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАДЯЧШЛЯХБУД»; протокольне рішення уповноваженої особи № 88 від 12.07.2024; протокольне рішення уповноваженої особи № 90 від 17.07.2024; тендерну пропозицію учасника ФОП Валкова Марина Вікторівна; протокольне рішення уповноваженої особи № 94 від 24.07.2024; протокольне рішення уповноваженої особи № 98 від 01.08.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» протокольне рішення уповноваженої особи № 99 від 02.08.2024; повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2024; Договір про закупівлю послуг № 195-ВТО від 08.08.2024 (далі – Договір), укладений з ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» на суму 621 182,22 грн. з ПДВ; Додаткову угоду № 1 від 19.089.2024 до Договору; відповіді на запити органу державного фінансового контролю (з додатками) від 16.08.2024 та 03.09.2024, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель. Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення замовником чинного законодавства. В Додатку 4 до тендерної документації замовником викладено технічне завдання та встановлено вимоги до учасника на підтвердження відповідності на Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сторчуна – вул. Польова в с. Балясне Полтавського району Полтавської області. Відповідно до розділу «Вимоги щодо формування договірної ціни переможця закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації, замовником зазначено, що договірна ціна повинна відповідати ціні, яку запропонував учасник за результатами електронного аукціону. Договірна ціна є твердою. Розрахунок договірної ціни повинен відповідати вимогам Кошторисної норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Визначення вартості послуг проводиться згідно з СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання». На підтвердження відповідності учасника технічному завданню в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду з кількісними, якісними характеристиками предмета закупівлі, строком надання послуг та гарантійним терміном, визначеними Технічним завданням. Відповідно до розділу «Документи, що вимагаються від переможця закупівлі на підтвердження його відповідності Технічному завданню» Переможець закупівлі разом з підписаним з боку переможця договором про закупівлю надає Замовнику: договірну ціну, сформовану відповідно до вимог щодо формування договірної ціни, викладених у даному Додатку № 4. Договірна ціна надається за підписом уповноваженої посадової особи переможця закупівлі та скріплена печаткою (в разі її використання) і є невід’ємною частиною договору про закупівлю. В складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» надав документ «17. Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики.pdf» в якому погоджується з технічними, якісними, кількісними характеристиками предмету закупівлі викладеними замовником в Додатку 4 до тендерної документації. Аналізом інформації з веб-порталу Уповноваженого органу, за результатами проведеної закупівлі замовником укладено Договір про закупівлю послуг № 195-ВТО від 08.08.2024, з невід’ємними додатками до Договору, та завантажено Договірну ціну де вказано, що тип Договірної ціни – динамічна. В той же час, умовами розділу «Вимоги щодо формування договірної ціни переможця закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації, замовником зазначено, що договірна ціна є твердою. Відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не забезпечено замовником. При цьому, відповідно до пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю послуги є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей. Таким чином, замовником укладено договір про закупівлю послуг від 08.08.2024 № 194-ВТО з порушенням пункту 18 Постанови № 1178.
Період усунення порушень: 04.09.2024 17:09 - 19.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 04.09.2024 17:09

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Виконавчий комітет Диканської селищної ради, ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-01-005518-a та на його виконання повідомляє, що Договір про закупівлю послуг № 195-ВТО від 08.08.2024 року розірваний шляхом укладання додаткової угоди № 2 від 06.09.2024 року (копія додаткової угоди додається). У відповідності до вимог п. 4 Особливостей замовником 06.09.2024 року оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Дата публікації звіту: 06.09.2024 13:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionContracting: Так
Опис: Виконавчий комітет Диканської селищної ради, ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-01-005518-a та на його виконання повідомляє, що Договір про закупівлю послуг № 195-ВТО від 08.08.2024 року розірваний шляхом укладання додаткової угоди № 2 від 06.09.2024 року (копія додаткової угоди додається). У відповідності до вимог п. 4 Особливостей замовником 06.09.2024 року оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Дата публікації: 14.01.2025 17:43

Запити/Пояснення