-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сторчуна – вул. Польова в с. Балясне Полтавського району Полтавської області
Завершена
640 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 400.00 UAH
Номер:
c6cb6f7854da4d258842e3464ea5f95e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-13-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2024 00:00
Період моніторингу:
13.08.2024 16:41 - 04.09.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.08.2024 № 70-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
13.08.2024 № 70-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2024-07-01-005518-a, 01.07.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; укладання договору про закупівлю; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розірвання договору про закупівлю послуг від 08.08.2024 № 195-ВТО та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості) в редакції станом на дату проведення закупівлі; надання роз’яснень щодо тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Диканської селищної ради (далі − Замовник) на 2024 рік UA-P-2024-07-01-007039-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 01 липня 2024 року № 82; власний веб-сайт замовника за посиланням: https://dykanka-gromada.gov.ua/documents/cly5q4bmdgphc0880kzvh3rj7; запитання до процедури потенційних учасників закупівлі від 03.07.2024; відповіді замовника на запитання до процедури потенційних учасників закупівлі від 05.07.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГАДЯЧШЛЯХБУД»; протокольне рішення уповноваженої особи № 88 від 12.07.2024; протокольне рішення уповноваженої особи № 90 від 17.07.2024; тендерну пропозицію учасника ФОП Валкова Марина Вікторівна; протокольне рішення уповноваженої особи № 94 від 24.07.2024; протокольне рішення уповноваженої особи № 98 від 01.08.2024;
тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» протокольне рішення уповноваженої особи № 99 від 02.08.2024; повідомлення про намір укласти договір від 02.08.2024; Договір про закупівлю послуг № 195-ВТО від 08.08.2024 (далі – Договір), укладений з ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» на суму 621 182,22 грн. з ПДВ; Додаткову угоду № 1 від 19.089.2024 до Договору; відповіді на запити органу державного фінансового контролю (з додатками) від 16.08.2024 та 03.09.2024, оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель.
Моніторингом питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення замовником чинного законодавства.
В Додатку 4 до тендерної документації замовником викладено технічне завдання та встановлено вимоги до учасника на підтвердження відповідності на Поточний ремонт дорожнього покриття по вул. Сторчуна – вул. Польова в с. Балясне Полтавського району Полтавської області.
Відповідно до розділу «Вимоги щодо формування договірної ціни переможця закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації, замовником зазначено, що договірна ціна повинна відповідати ціні, яку запропонував учасник за результатами електронного аукціону. Договірна ціна є твердою. Розрахунок договірної ціни повинен відповідати вимогам Кошторисної норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Визначення вартості послуг проводиться згідно з СОУ 42.1-37641918-085:2018 «Автомобільні дороги. Правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання».
На підтвердження відповідності учасника технічному завданню в складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду з кількісними, якісними характеристиками предмета закупівлі, строком надання послуг та гарантійним терміном, визначеними Технічним завданням.
Відповідно до розділу «Документи, що вимагаються від переможця закупівлі на підтвердження його відповідності Технічному завданню» Переможець закупівлі разом з підписаним з боку переможця договором про закупівлю надає Замовнику: договірну ціну, сформовану відповідно до вимог щодо формування договірної ціни, викладених у даному Додатку № 4.
Договірна ціна надається за підписом уповноваженої посадової особи переможця закупівлі та скріплена печаткою (в разі її використання) і є невід’ємною частиною договору про закупівлю.
В складі тендерної пропозиції ТОВ «ДРСУ ПОЛТАВА» надав документ «17. Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики.pdf» в якому погоджується з технічними, якісними, кількісними характеристиками предмету закупівлі викладеними замовником в Додатку 4 до тендерної документації.
Аналізом інформації з веб-порталу Уповноваженого органу, за результатами проведеної закупівлі замовником укладено Договір про закупівлю послуг № 195-ВТО від 08.08.2024, з невід’ємними додатками до Договору, та завантажено Договірну ціну де вказано, що тип Договірної ціни – динамічна.
В той же час, умовами розділу «Вимоги щодо формування договірної ціни переможця закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації, замовником зазначено, що договірна ціна є твердою.
Відповідно до пункту 18 Постанови № 1178 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не забезпечено замовником.
При цьому, відповідно до пункту 21 Постанови № 1178 договір про закупівлю послуги є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Таким чином, замовником укладено договір про закупівлю послуг від 08.08.2024 № 194-ВТО з порушенням пункту 18 Постанови № 1178.
Період усунення порушень:
04.09.2024 17:09 - 19.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.09.2024 17:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконавчий комітет Диканської селищної ради, ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-01-005518-a та на його виконання повідомляє, що Договір про закупівлю послуг № 195-ВТО від 08.08.2024 року розірваний шляхом укладання додаткової угоди № 2 від 06.09.2024 року (копія додаткової угоди додається).
У відповідності до вимог п. 4 Особливостей замовником 06.09.2024 року оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Дата публікації звіту:
06.09.2024 13:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionContracting: Так
Опис:
Виконавчий комітет Диканської селищної ради, ознайомившись з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-01-005518-a та на його виконання повідомляє, що Договір про закупівлю послуг № 195-ВТО від 08.08.2024 року розірваний шляхом укладання додаткової угоди № 2 від 06.09.2024 року (копія додаткової угоди додається). У відповідності до вимог п. 4 Особливостей замовником 06.09.2024 року оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Дата публікації:
14.01.2025 17:43
Запити/Пояснення
Номер:
3810712730ca489297c9b596fa5a346e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2024 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 640 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-01-005518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- на підставі яких документів (проєктно-кошторисна документація, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо) Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
- надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду;
- на виконання вимоги встановленої п. 3 Додатку 2 тендерної документації щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів» в складі тендерної пропозиції учасником надано документи, а саме: копії договорів, довідки, акти та лист відгук, проте, як зазначено в протоколі відхилення, замовником за результатами направлених запитів отримано інформацію, яка не підтверджує факту виконання таких договорів. Яким чином замовником на виявлені невідповідності в документах учасника дотримано вимоги пункту 43 Особливостей ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
72ca3f467a0248da8bcc2e4fb5e827eb
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
16.08.2024 11:05
Опис:
1. Щодо здійснення обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Виконавчий комітет Диканської селищної ради (далі – Замовник), повідомляє, що визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі при закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Сторчуна – вул. Польова в с. Балясне Полтавського району Полтавської області (№ оголошення UA-2024-07-01-005518-а) здійснювалося на підставі дефектного акту, об’єми робіт якого викладені в Додатку № 4 «Технічне завдання» тендерної документації. Для визначення технічних і якісних характеристик предмета закупівлі залучалися спеціалісти у сфері будівництва і ремонту доріг та відповідні фахівці замовника, які відповідатимуть за подальше використання послуги. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовано з урахуванням діючих державних стандартів та інших нормативних документів для даного виду послуг.
Розмір витрат (бюджетне призначення) визначався відповідно до рішення 47 сесії 8 скликання Диканської селищної ради № 16 від 25.12.2023 року «Про бюджет Диканської селищної територіальної громади на 2024 рік» (із змінами, внесеними рішенням 3 пленарного засідання 50 сесії 8 скликання Диканської селищної ради № 9 від 10.05.2024 року «Про внесення змін до бюджету Диканської селищної територіальної громади на 2024 рік»).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено Замовником з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема використовуючи метод розрахунку очікуваної вартості на підставі закупівельних цін попередніх закупівель даних послуг. Під час розрахунку очікуваної вартості використовувалась інформація щодо цін на послуги відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro».
2. Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
У відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за даною процедурою закупівлі оприлюднено 03.07.2024 року на офіційному веб-сайті Диканської селищної ради за адресою: https://dykanka-gromada.gov.ua/documents/cly5q4bmdgphc0880kzvh3rj7.
3. Щодо відхилення тендерної пропозиції та дотримання вимог пункту 43 Особливостей.
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Валкової М.В. (далі - Учасник) у Замовника виникли сумніви стосовно достовірності інформації, зазначеної Учасником у складі тендерної пропозиції, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, яка є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів. Тому у відповідності до абз. 1 п. 42 постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року (далі – Особливості) для перевірки достовірності такої інформації Замовник звернувся із запитами до Департаменту житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області та комунального підприємства «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (копії запитів додаються) та отримав від зазначених підприємств листи-відповіді (копії листів додаються).
На підставі інформації, наданої у листах-відповідях, та додатково отриманої з інших джерел було встановлено, що Учасником у тендерній пропозиції зазначено недостовірну інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей. В зв’язку з цим тендерну пропозицію Учасника було відхилено на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Метою виправлення невідповідностей у тендерній пропозиції є отримання від учасника певних уточнень та доповнень в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та/або подання яких вимагається тендерною документацією, які ним не були подані в складі тендерної пропозиції. Водночас, подаючи недостовірну інформацію, учасник свідомо подає інформацію, яка не відповідає дійсності або викладена неправдиво. Відповідно, така інформація не підлягає уточненню чи доповненню. Тому, при встановленні факту недостовірності інформації замовник не може застосовувати пункт 43 Особливостей, а зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Таким чином, Замовником було вжито усіх передбачених законом заходів щодо перевірки тендерної пропозиції учасника, а отримавши достовірну та об’єктивну інформацію від незалежних джерел, було прийняте правомірне та об’єктивне рішення відхилити тендерну пропозицію Учасника без застосування вимог пункту 43 Особливостей.
Номер:
c5c476d896284dfab3572c5016361cca
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.08.2024 17:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 640 000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-01-005518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу замовником оприлюднено Додаткову угоду № 1 від 19.08.2024 до Договору 195-ВТО від 08.08.2024 щодо продовження строку надання послуг за Договором по 20.10.2024 року (п. 1 Додаткової угоди). Відповідно до пп. 4 п. 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Надати документи щодо підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e9fe81265b374a34b80fafba198507a7
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
03.09.2024 09:07
Опис:
Виконавчий комітет Диканської селищної ради (далі – Замовник) по питанню документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку надання послуг за Договором про закупівлю послуг № 195-ВТО від 08.08.2024 року, повідомляє наступне.
За результатами відкритих торгів з особливостями по закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття по вул. Сторчуна – вул. Польова в с. Балясне Полтавського району Полтавської області (№ оголошення UA-2024-07-01-005518-а) Замовником 08.08.2024 року було укладено з переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ДРСУ Полтава» (далі - Підрядник) Договір про закупівлю послуг № 195-ВТО (далі - Договір). Строк надання послуг відповідно до п. 1.3 Договору: до 20.08.2024 року.
16.08.2024 року Замовником отримано лист від Підрядника (вих. № 106 від 16.08.2024 року) з проханням внести зміни до Договору та продовжити строк надання послуг за Договором до 20.10.2024 року в зв’язку з тривалим строком проведення процедури закупівлі через продовження строків розгляду тендерних пропозицій та неможливістю його виконання Підрядником в строк, визначений в п. 1.3 Договору (копія листа додається).
Відповідно до пп. 4 п. 19 Особливостей одним з можливих випадків зміни істотних умов договору про закупівлю є продовження, зокрема, строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. При цьому перелік обставин, що спричиняють таке продовження строку, не є вичерпним, а перелік та зміст документів для підтвердження об’єктивних обставин законодавчо не визначений. Тому це можуть бути як документи від сторонніх організацій, так і внутрішні документи замовника.
Таким чином, 19.08.2024 року відповідно до вимог пп. 4 п. 19 Особливостей у зв’язку з виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку надання послуг, було укладено додаткову угоду № 1 до Договору та цього ж дня оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору про закупівлю. При цьому сума Договору не збільшувалася.
В даному випадку документами щодо підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку надання послуг за Договором, є протокольні рішення уповноваженої особи виконавчого комітету Диканської селищної ради, відповідальної за організацію та проведення публічних закупівель, які підтверджують тривалий строк проведення процедури закупівлі (копії додаються):
- № 88 від 12.07.2024 року;
- № 90 від 17.07.2024 року;
- № 94 від 24.07.2024 року;
- № 98 від 01.08.2024 року;
- № 99 від 02.08.2024 року.