-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Газ скраплений автомобільний (талони)
Закупівля здійснюється відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Завершена
781 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 818.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 818.00 UAH
Номер:
b19e35fe87de4534b45559aa2db7af70
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-06-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2024 00:00
Період моніторингу:
06.08.2024 12:41 - 28.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
06.08.2024
№ 54-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.08.2024 № 54-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2024-07-01-005202-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» та ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального підприємства «Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради» (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена рішенням уповноваженої особи від 01.07.2024 року, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», тендерна пропозиція переможця ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.07.2024 № 1 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.07.2024 № 2 про визначення переможцем ТОВ «ВЄНТУС РЕСУРС», повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2024, договір про закупівлю від 16.07.2024 № 16-07/3, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель 16.08.2024.
Період усунення порушень:
29.08.2024 16:05 - 04.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.08.2024 16:05
Запити/Пояснення
Номер:
9c5b615a28394a81a1a5685694c8fd34
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
13.08.2024 11:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Комунальним підприємством «Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради» «Газ скраплений автомобільний (талони)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-01-005202-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та копій документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Комунальне підприємство «Автотранспортне підприємство 0628 Житомирської міської ради» є ожержувачем бюджетних коштів.
2. Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи щодо відхилення учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» від 10.07.2024 зазначено, що «Відповідно до п. 7 Додатку 2 тендерної документації Замовником було встановлено вимогу про надання інформації та переліку АЗС/АЗК (власних, орендованих або АЗС-партнерів), на яких буде здійснюватися заправка, які розташовані по Житомирській області та обов’язково у межах міста Житомир в радіусі до 2,5 км від бази Замовника (м. Житомир, пров. 3-ій Транзитний, 65). На виконання вказаної вимоги, Учасником надано довідку за вихідним номером 0507-13 від 05.07.2024 в якій міститься інформація про наявний перелік АЗС/АЗК за формою встановленою в Додатку 2 тендерної документації (зображення 1).
Дана довідка містить інформацію про дві АЗС/АЗК «Маршал», що знаходяться за адресами: м. Житомир, вул. Східна, 80А та м. Житомир, вул. Жуйка, 4А.
При перевірці орієнтовної відстані в АЗС/АЗК до бази Замовника (м. Житомир, пров. 3-ій Транзитний, 65) за допомогою картографічний вебсервіс «Google Карти» встановлено, що вказані Учасником АЗС/АЗК знаходяться на відстані понад 3,0 км від бази Замовника.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. »
Так, пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати інформацію та перелік АЗС/АЗК (власних, орендованих або АЗС-партнерів), на яких буде здійснюватися заправка, які розташовані по Житомирській області та обов’язково у межах міста Житомир в радіусі до 2,5 кілометрів від бази Замовника (м. Житомир, пров. 3-ій Транзитний, 65).
Учасник ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС», у складі тендерної пропозиції надав довідку за наведеною формою Додатку 2 до тендерної документації, з інформацією про дві АЗС/АЗК «Маршал», що знаходяться за адресами: м. Житомир, вул. Східна, 80А та м. Житомир, вул. Жуйка, 4А.
Однак, протокольним рішенням уповноваженої особи щодо відхилення учасника ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» від 10.07.2024 передбачено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями).
Так, пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, надання у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» довідки за наведеною формою Додатку 2 до тендерної документації, з інформацією про дві АЗС/АЗК «Маршал», які знаходяться на відстані понад 3,0 км від бази Замовника, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Таким чином, Замовником в порушення вимог передбачених пунктом 44 Особливостей та пунктом 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, безпідставно відхилено тендерну пропозицію подану ТОВ «ОІЛ КАРТ СЕРВІС» з найменшою ціновою пропозицією, чим в свою чергу порушено принципи здійснення публічних закупівель (об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність), дотримання яких передбачено пунктом 3 Особливостей та статтею 5 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.