-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливна деревина
Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі «Паливна деревина», код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 03413000-8 Паливна деревина
Завершена
589 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 945.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 945.00 UAH
Номер:
f8e7e3f4475e49e4b9f3446d7e8fbe10
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-26-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.08.2024 00:00
Період моніторингу:
26.08.2024 13:54 - 17.09.2024 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.08.2024 №35-З
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 26.08.2024 №35-З
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-07-01-003101-a 01.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті установлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог підпунктів 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питання своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.04.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Кириківської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.07.2024 (протокол №22) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.07.2024, тендерну пропозицію філії «Охтирське лісове господарство» Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України» (далі – Філія «Охтирське лісове господарство»), вимогу про усунення невідповідностей до 16.07.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.07.2024 №24, повідомлення про намір укласти договір від 16.07.2024, договір від 31.07.2024 №55, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.09.2024.
Відповідно до інформації щодо розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеної на офіційному сайті Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search), Кириківська селищна рада є розпорядником бюджетних коштів.
Згідно з пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова №710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
При цьому, за результатами моніторингу установлено, що Замовник оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета на власному веб-сайті (https://kyrykivska-gromada.gov.ua/news/1725450554/) 04.09.2024 з порушенням строків, визначених пунктом 4-1 Постанови № 710, оскільки оголошення про проведення закупівлі оприлюднено 01.07.2024.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник у пунктах 6 та 12 додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей установив вимогу щодо надання переможцем торгів у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, чим порушив підпункти 6 і 12 пункту 47 Особливостей, оскільки зазначена інформація повинна вимагатися на керівника учасника.
Також, за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що переможцем торгів – філією «Охтирське лісове господарство», надано повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» щодо керівника на сьомий день після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір з ним (повідомлення про намір укласти договір оприлюднено 16.07.2024, витяг надано 23.07.2024), чим не дотримано вимоги додатку 2 до тендерної документації та порушено абзац п’ятнадцятий пункту 47 Особливостей.
Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Однак на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів філії «Охтирське лісове господарство», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 цих особливостей та уклав з ним договір від 31.07.2024 №55.
Крім того, на письмовий запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 27.08.2024 про надання інформації та відповідних документів, Замовник надав відповідь та запитувану інформацію 04.09.2024, з порушенням строків, встановлених частиною п’ятою статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
06.09.2024 10:13 - 21.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2024 10:13
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на запит в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2024-07-01-003101-a повідомляємо наступне. Відповідно до рішення Державної Аудиторської Служби України Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області проведення аудиту процедури закупівлі відкриті торги з особливостями № UA-2024-07-01-003101-a 01.07.2024 за предметом закупівлі: Паливна деревина (код ДК 021:2015:034100007-Деревина) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель. На жаль, у зв’язку із тим, що договір за результатами даної закупівлі вже укладений, виправити виявлені порушення на даному етапі неможливо. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, видано розпорядження селищного голови про притягнення до відповідальності уповноваженої особи від 13.09.2024року №136/к/тр «Про притягнення до відповідальності уповноваженої особи» у вигляді усного попередження з ме-тою недопущення встановлених порушень у подальшому.
Також хочемо звернути увагу, що проведена закупівля дозволила дотриматися принципу максимальної економії та не спричинила негативних суспільно небезпечних наслідків. Втім, із уповноваженою особою проведено детальну роз’яснювальну роботу, внаслідок чого зобов’язуємося не вчиняти подібних правопорушень у майбутньому.
Також приносимо свої вибачення за затримку із відповіддю, що сталася у зв’язку із перебуванням уповноваженої особи, яка має доступ до інформації про закупівлю у відпустці.
Дата публікації звіту:
16.09.2024 15:54
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
Опис:
Замовник з метою усунення порушень розірвав договір.
Дата публікації:
20.09.2024 13:47
Запити/Пояснення
Номер:
b127e0fe599d41f1912eed9e1afc76d3
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.08.2024 12:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Паливна деревина» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-01-003101-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7356f69b990d4c52b9d935a7079e95a4
Назва:
Щодо відповіді на запит в межах моніторингу закупівлі UA-M-2024-08-26-000022
Дата опублікування:
04.09.2024 16:11
Опис:
01.07.2024р. оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями № UA-2024-07-01-003101-a за предметом закупівлі: Паливна деревина (код ДК 021:2015:034100007- Деревина). Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі «Паливна деревина», код згідно з Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 03413000-8 - Паливна деревина.
Розмір бюджетного призначення, а саме – очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі аналізу сереньоринкових цін у системі Прозорро по аналогічним закупівлям, які оприлюднені у системі прозорро (за процедурами відкриті торги з особливостями та щодо закупівель через електронний каталог) по Сумській області. Окремі документи з цього приводу не складалися. Дана сума – у межах вартості, виділеної відповідно до рішення Кириківської селищної ради від 25.12.2023 року «Про бюджет Кириківської селищної територіальної громади на 2024 рік» на енергоносії для потреб Кириківської селищної ради.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://kyrykivska-gromada.gov.ua/news/1725450554/. Для зручності пошуку та відстеення у майбутньому, повідомлення щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) перенесено в окрему вкладку на офіційному вебсайті.