-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція погреба для облаштування найпростішого укриття закладу дошкільної освіти «Берізка» с. Балаклея Балаклеївської сільської ради за адресою: вул. Миру, 97 с. Балаклея, Черкаського р-ну, Черкаської обл.(ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Завершена
3 367 502.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 837.51 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 837.51 UAH
Номер:
7588306bb03040178d2be21cb31536b5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-19-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.09.2024 00:00
Період моніторингу:
19.09.2024 15:11 - 11.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.09.2024 № 22-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні
закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом
Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2
зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення
моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби в
Луганській області
Від 18.09.2024 № 22-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі
Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
4 UA-2024-07-01-002579-a 01.07.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення
(порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації,
оприлюдненій в електронній системі закупівель.
дата оприлюднення на веб-
порталі Уповноваженого
органу
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу 1082.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 28 та пункту 19 Особливостей № 1178.
За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 4 статті 23 Закону та не враховую вимоги частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 «Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані (додатку); повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель; повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178); дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - постанова № 710); відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план Балаклеївської сільської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерна документація затверджена рішенням Замовника від 01.07.2024 року № 15; тендерна пропозиція фізичної особи підприємця «УЛЬЯНЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ» ( далі – ФОП «УЛЬЯНЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ»); повідомлення про намір укласти договір від 23.07.2024; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою Замовника щодо Переможця; договір про закупівлю від 07.08.2024 № 28-2024 (далі - Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 28.08.2024 року.
Пунктом 3 наказу від 11.06.2020 №1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ 1082) зазначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ ЦЗО/ учасником/ постачальником/ органом оскарження /органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ ЦЗО/ учасника/ постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку.
Моніторингом встановлено, що Замовником не накладено електронний підпис при розміщенні в електронної системи закупівель пояснення від 24.09.2024 року на запит Держаудитслужби від 20.09.2024 року, чим порушено вимоги пункту 3 Наказу 1082.
На вимогу підпункту 2.1 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ, посаду (або виду роботи працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за договором цивільно-правового характеру), підставу залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника).
Проте, під час моніторингу встановлено, що ФОП «УЛЬЯНЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ» надано в складі тендерної пропозиції довідку від 15.07.2024 за 2 «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід», в якій зазначено під п/п 1 муляра, маляра штукатура Петрова Олександра Олександровича, проте, в наказі (розпорядженні) про прийняття на роботу № 5 від 30.05.2018 року вказан Перов Олександр Олександрович.
Також, моніторингом встановлено, що на вимогу Додатку 6 «Акт про обстеження об’єкта» із «Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації учасник повинен надати заповнений акт обстеження. Проте, на вказану вище вимогу Учасник надав «Акт про обстеження об’єкта» від 12.07.2024 року без підпису та печатки Заступника сільського голови Балаклеївської сільської ради з питань діяльності виконавчих органів ради, чим порушено вимогу Додатку 6 «Акт про обстеження об’єкта» із «Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації.
За результатами проведеного моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено, що згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахування цих особливостей. Замовник повинен включити до проєкту договору всі підстави, якими передбачено внесення змін до істотних умов договору. При цьому не має значення, що окремі із них в конкретному договорі апріорі не можуть бути застосовані.
Проте, Додаток 5 «Проєкт договору про закупівлю» до тендерної документації не містить вичерпний перелік підстав, за якими надається право вносити зміни до істотних умов договору про закупівлю, які наведені у пункті 19 Особливостей № 1178. Таким чином, при складанні Проєкту договору про закупівлю, зміст якого наведено у Додатку 5 Проєкт договору про закупівлю» до тендерної документації Замовника не враховані всі підпункти пункту 19 Особливостей, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 та пункту 19 Особливостей.
Відповідно до частини 1 статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням Особливостей, визначених Законом. Разом з тим, частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацом 3 пункту 103 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - «Загальні умови укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668) визначено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом (далі - гарантійний строк експлуатації). При цьому відповідно до пунктів 5 «Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору, яка відповідно до частини 5 статті 41 Закону змінюватись не може.
Однак, моніторингом встановлено, що в підпункті 2.4 пункту 2 «Якість робіт» Договору зазначено, що «Підрядник гарантує якість закінчених робіт та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, не менше 5 років від дня прийняття Замовником об’єкта» та в підпункті 8.1 пункту 8 «Гарантійні строки якості закінчених робіт та порядок їх усунення» Договору зазначено, що «Підрядник гарантує якість закінчення робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників об’єкту визначених у договорі та проектно-кошторисній документації та можливість безперервної і нормальної експлуатації об’єкта протягом – не менше 5 років з моменту здачі його в експлуатацію», тобто гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років від дня його прийняття замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 «Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668.
А відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25 500-51 000 гривень).
Також в пункті 3.7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено умову, що гарантійний строк робіт, що будуть виконані повинен становить не менше 5 років від дня його прийняття замовником, початком гарантійного строку вважається день, наступний після дня підписання акту про приймання-передачі об’єкта (учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції на що учасником ФОП «УЛЬЯНЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ» надано відповідний гарантійний лист від 15.07.2024 року № 14, в якому зазначено, що гарантійний строк робіт, що будуть виконані повинен становити не менше 5 років (а саме 5,5 років) від дня його прийняття замовником, який не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 «Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668.
Моніторингом також встановлено, що на вимогу Додатку 4 «Форма тендерної пропозиції» із «Переліку документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації учасник ФОП «УЛЬЯНЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ» надав форму тендерної пропозиції із зазначенням гарантійного терміну 5.5 років, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та абзацу 3 пункту 103 «Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» № 668.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, замовник відміняє тендер.
Період усунення порушень:
10.10.2024 10:25 - 25.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
10.10.2024 10:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновком за результатом моніторингу UA-M-2024-09-19-000009 ● 7588306bb03040178d2be21cb31536b5 встановлено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, а саме здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом розірвання договору з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
А тому для вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень 17.10.2024 року договір про закупівлю 28-2024 від 07.08.24 року розірвано.
Дата публікації звіту:
17.10.2024 10:03
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Додатковою угодою № 1 від 17.10.2024 до Договору № 28-2024 від 07.08.2024р. прийнято рішення про розірвання договору
Дата публікації:
29.10.2024 11:43
Запити/Пояснення
Номер:
ad0f303922d64d2798cb0b4581661b14
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.09.2024 16:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури «Реконструкція погреба для облаштування найпростішого укриття закладу дошкільної освіти «Берізка» с. Балаклея Балаклеївської сільської ради за адресою: вул. Миру, 97 с. Балаклея, Черкаського р-ну, Черкаської обл.(ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2024-07-01-002579-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
c45d20ed1a3948c5a3e3e71029ee4815
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2024 11:40
Опис:
У зв`язку з прийняттям рішення ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ про початок моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-01-002579-a на підставі НАКАЗУ від 18.09.2024 № 22-З по суті поставлених питань Балаклеївська сільська рада надає грунтовні пояснення на запит ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (UA-M-2024-09-19-000009 ● 7588306bb03040178d2be21cb31536b5 ), що сформований 2024-09-20 об 16:35:37 год. в системі електронних торгів Prozorro .
Так, Балаклеївська сільська рада (далі по тексту – Замовник) під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів відповідно до Закону «Про публічні закупівлі».
Згідно статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закону) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
01 липня 2024 року оголошено процедуру відкритих торгів по предмету ДК 021:2015 (CPV): «Реконструкція погреба для облаштування найпростішого укриття закладу дошкільної освіти «Берізка» с. Балаклея Балаклеївської сільської ради за адресою: вул. Миру, 97 с. Балаклея, Черкаського р-ну, Черкаської обл.(ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) " .
Предмет закупівлі – «Реконструкція погреба для облаштування найпростішого укриття закладу дошкільної освіти «Берізка» с. Балаклея Балаклеївської сільської ради за адресою: вул. Миру, 97 с. Балаклея, Черкаського р-ну, Черкаської обл.»
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбулося на підставі висновку за результатами проведеного огляду об'єкта (закладу дошкільної освіти «Берізка» Балаклеївської сільської ради за адресою: вул. Миру, 97 с. Балаклея, Черкаського р-ну, Черкаської обл.) про можливість його використання для укриття населення, як найпростішого укриття ( Акт додається) .
Технічні та якісні характеристики більш детально зазначені у додатку 2 до тендерної документації.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована з урахуванням робочого проекту, складеного згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 N»162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, що відповідає розміру бюджетного призначення.
В т.ч. Закон України «Про публічні закупівлі» не надає чіткого визначення слів «очікувана вартість» .
Обґрунтування розміру бюджетних призначень
Розмір бюджетного призначення сформовано з урахуванням робочого проекту, складеного згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 N»162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, а також експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція погреба для облаштування найпростішого укриття закладу дошкільної освіти «Берізка» с. Балаклея Балаклеївської сільської ради за адресою: вул. Миру, 97 с. Балаклея, Черкаського р-ну, Черкаськоїобл.» ( Реєстраційний номер кошторисної документації ЕМО 1:7898-9231-8304-7750 Реєстраційний номер Проектної документації РD01:4192-5345-8141-3276 ) /
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що інформація міститься за посиланням : https://balakleivska-gromada.gov.ua/obgruntuvannya-predmeta-zakupivli-16-19-35-03-05-2023/
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює вимоги до замовників торгів щодо порядку проведення процедур закупівель.
Так, дійсно, Частиною 4 статті 10 Закону передбачено, що інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування, однак Закон не визначає обов’язку для Замовника здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Єдиний веб-сайт, на якому Законом зобов’язується Замовнику оприлюднювати інформацію про закупівлю є веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель - інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель.
Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього.
Як можемо простежити наочно, інформація на веб-сайті Уповноваженого органу розміщена належним чином за посиланням: https:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-01-002579-a