-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
34390000-7 Приладдя до тракторів (Запчастини до тракторів різні)
Завершена
5 935 135.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 59 351.36 UAH
мін. крок: 1% або 59 351.36 UAH
Номер:
4cb7ada0d80f49b99e6c770866779e97
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000083
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 16:13 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2024 № 72-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 23 жовтня 2024 року № 003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-28-007055-a, 28.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ПМВКП «Ассоль», ПНВП «КТК» і ТОВ «ТД «ПромТехЦентр» та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 28.06.2024 № 01/01/13/10/19/02-01-01/1090; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного малого виробничо-комерційного підприємства «Ассоль» (далі – ПМВКП «Ассоль»); тендерну пропозицію приватного науково-виробничого підприємства «КТК» (далі – ПНВП «КТК»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Промтехцентр» (далі – ТОВ «ТД «ПромТехЦентр»); повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни ПНВП «КТК»; протокольні рішення уповноваженої особи від 23.07.2024, від 29.07.2024, від 31.07.2024 та від 07.08.2024; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ТД «ПромТехЦентр» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 31.10.2024, в електронній системі закупівель; протокольне рішення від 22.08.2024 про продовження строку для укладення договору; договір про закупівлю від 11.09.2024 № 13/3659-мтр з додатками; звіт про результати проведення закупівлі.
Період усунення порушень:
08.11.2024 14:47 - 14.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.11.2024 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
09d4f3c2e9bd45879f0a6bf1a3280b0f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 11:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:34390000-7: Приладдя до тракторів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-28-007055-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом цієї закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9d587e987e064670bcc3d11e7ce07d2a
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів
Дата опублікування:
31.10.2024 17:34
Опис:
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 29.10.2024 щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо, що з метою забезпечення підрозділів ПАТ «Укрнафта» безперебійною роботою тракторної техніки, яка наявна у Замовника та потребує проведення ремонтних робіт, було оголошено закупівлю «34390000-7 Приладдя до тракторів (Запчастини до тракторів різні)» (номер тендеру в ЦБД ID: UA-2024-06-28-007055-a).
Джерело фінансування закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Керуючись пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було сформовано необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію.
Відповідними фахівцями ПАТ «Укрнафта», які відповідають за подальше використання запасних частин до тракторної техніки, що закуповуються (технічними спеціалістами Управління транспорту ПАТ «Укрнафта») було визначено технічні, якісні та кількісні характеристики.
Обрані технічні та якісні характеристики запасних частин до тракторної техніки відповідають вимогам та стандартам до транспортних засобів, які експлуатуються на підприємстві ПАТ «Укрнафта».
Запасні частини до тракторної техніки ідентифікуються по назві та каталожному номеру, що є технічною характеристикою. Додатково технічні та якісні характеристики приладдя до тракторної техніки визначається візуально компетентною комісією в момент поставки на склад при порівнянні позначення і каталожного номеру на самій запасній частині.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані з врахуванням наявної потреби для забезпечення проведення ремонтів тракторної техніки для її безперебійної та безаварійної роботи, яка задіяна в виробничих процесах роботи підприємства, саме з такими технічними та якісними характеристиками.
Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою ПАТ «Укрнафта», з урахуванням діючого законодавства.
Визначені в документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб ПАТ «Укрнафта» та відповідають пропозиціям відповідного ринку.
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- Наказом від 02.11.2023 № 535 «Про затвердження порядку формування очікуваної вартості закупівлі під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта»;
- пошук контактів потенційних постачальників за допомогою модуля bi.prozorro, запити до потенційних постачальників, згідно з базою постачальників ПАТ «УКРНАФТА», пошук контактів учасників по закупівлях інших компаній паливно-енергетичного сектору оголошеними в системі Prozorro;
- моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику smarttender.biz (процедура № 23743162) найменування тендеру: «Приладдя до тракторів 34390000-7 (різне)»;
- шляхом запиту цін у потенційних постачальників та отримано комерційні пропозиції від потенційних постачальників, які пропонували продукцію різних виробників.
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій, які надіслані на електронну пошту) та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією, яка відповідає технічним вимогам, базовим умовам оплати, умовам поставки, які затверджені Наказом від 31.10.2023 № 525 «Про затвердження Положення про порядок проведення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта».
Було отримано комерційні пропозиції наступних Учасників:
- ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРОМТЕХЦЕНТР";
- ПРИВАТНЕ НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "КТК";
У вигляді документального підтвердження надаємо сформовану аналітичну таблицю по формуванню очікуваної вартості та комерційні пропозиції.