• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщення філії Пасічнянського ліцею Пасічнянська початкова школа №2 для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: с. Постоята, вул. Постоята, 56-Б, Надвірнянського району, Івано-Франківської області

Торги відмінено

10 455 083.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 275.42 UAH
Номер: 16df4a3b9dd84b13878bcafcd17655f7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-22-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.07.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 22.07.2024 11:00 - 13.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.07.2024 № 51-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 22.07.2024 № 51-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-06-28-006133-a 28.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу восьмого пункту 28, пункту 34, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Федорак Т.Р. встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця та відміни торгів, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 06 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Пасічнянської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 26.06.2024 №73 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Федорак Тетяна Романівна (далі – ФОП Федорак Т.Р.), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 11.07.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.07.2024 №78, повідомлення про намір укласти договір від 15.07.2024 року, відповіді Замовника на запити про надання пояснення від 26.07.2024 року та від 30.07.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Постановою Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 №382 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 12 жовтня 2022 р. № 1178» (далі – Постанова №382) було внесено зміни до Особливостей, які набули чинності 09.04.2024, зокрема, у пункті 47 абзац чотирнадцятий виключити; в абзаці третьому підпункту 3 пункту 44 слова “та в абзаці чотирнадцятому” виключити. Однак, Замовником у пункті 5 розділу 3 ТД передбачено підставу для відмови в участі у відкритих торгах, встановлену абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, чим порушено вимоги абзацу восьмого пункту 28 Особливостей. Також, на порушення абзацу восьмого пункту 28 Особливостей, Замовником у підпункті 4 пунктів 4.1 і 4.2 частини четвертої Додатку 1 до ТД передбачено вимогу про надання документів (довідки в довільній формі), що підтверджує відсутність підстави, зазначеної в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. У пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 ТД Замовником передбачено підставу для відхилення тендерних пропозицій, яка не відповідає абзацу третьому підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації не враховано зміни, внесені Постановою №382, чим порушено вимоги абзацу восьмого пункту 28 та абзацу третьому підпункту 3 пункту 44 Особливостей. У пункті 1 розділу 4 ТД Замовник зазначив, що: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 08 липня 2024 року, 00:00 год. (Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше, ніж сім днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель.)», що є порушенням пункту 34 Особливостей, згідно якого строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж 14 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Федорак Т.Р. встановлено, що у пункті 1 частини 1 Додатку 1 до ТД на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Замовник вимагає надати на інше обладнання (машини, механізми, інструменти), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства. У складі тендерної пропозиції учасником ФОП Федорак Т.Р. надано довідку про наявність обладнання, механізмів, інструменту для виконання робіт по предмету закупівлі від 10.07.2023 №3.1Н, згідно якої обладнання по пунктах 1-37 перебуває у власності учасника та у підтвердження надаються копії «Інвентарних карток групового обліку основних засобів». Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Федорак Т.Р. не надано інвентарні картки групового обліку основних засобів на власне обладнання, зазначене в пунктах 29-37 довідки про наявність обладнання, механізмів, інструменту для виконання робіт по предмету закупівлі від 10.07.2023 №3.1Н, а саме: апарат для зварювання пластикових труб 2 шт., насос гідравлічний річний 1 шт., тачка будівельна 2 шт., пила дискова 1 шт., електролобзик 1 шт., акум. дрельшоруповерт 1 шт., фарбопульт електричний 2 шт., установка стик. зварювання поліетиленових труб 1 шт., дриль електрична ударна 1 шт., що суперечить вимогам пункту 1 частини 1 Додатку 1 до ТД. Слід зазначити, що згідно розділу ІІІ Підсумкової відомості ресурсів до кошторису з розрахунком Договірної ціни №16.П2-02-6-1 учасником ФОП Федорак Т.Р. при виконанні робіт по предмету закупівлі буде використовуватись обладнання, а саме: установка стик. зварювання поліетиленових труб, пилка дискова, фарбопульт електричний, насос гідравлічний ручний, апарат для зварювання пластикових труб, на яке ФОП Федорак Т.Р. не надано інвентарні картки групового обліку основних засобів. Таким чином, учасником ФОП Федорак Т.Р. не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. У підпункті 2.1 пункту 2 частини 1 Додатку 1 до ТД на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Замовник вимагає надати: «Довідку про перелік працівників інженерно – технічних професій, що будуть залучені до виконання даного замовлення, із зазначенням ПІБ, посади, стажу роботи на займаній посаді. До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника). В разі залучення працівників згідно трудових або цивільно – правових угод учасник надає копії зазначених угод чинних на момент подання пропозиції.» Учасником ФОП Федорак Т.Р. у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт по предмету закупівлі від 10.07.2023 №3.2Н, в якій зазначено наявність начальника виробничої ділянки Стефініва Володимира Володимировича та майстра сантехнічної дільниці Дричака Юрія Степановича. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником ФОП Федорак Т.Р. не надано копії трудових книжок в разі якщо зазначені особи є працівниками учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника), а в разі залучення працівників згідно трудових або цивільно – правових угод копії зазначених угод чинних на момент подання пропозиції Стефініва Володимира Володимировича, Дричака Юрія Степановича, що суперечить підпункту 2.1 пункту 2 частини 1 Додатку 1 до ТД. Слід при цьому зазначити, що інженерно-технічний персонал – це фахівці, що виконують рядові функції управління, здійснюють технічне, організаційне, економічне керівництво виробничими процесами, а також організують діяльність промислово-виробничого персоналу. Отже, начальник виробничої ділянки та майстер сантехнічної дільниці є інженерно-технічними працівниками, оскільки здійснюють організаційне, економічне керівництво виробничими процесами та організовують діяльність підприємства. Таким чином, учасником ФОП Федорак Т.Р. не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Отже, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Федорак Т.Р. як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 26.07.2024 року через електронну систему закупівель надано запит Замовнику щодо причин невідхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Федорак Т.Р. за ненадання вищевказаних документів. Замовником 30.07.2024 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Федорак Т.Р. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону та підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 06.08.2024 11:22 - 21.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.08.2024 11:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: 1. Скасувано рішення про визначення переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ФЕДОРАК ТЕТЯНА РОМАНІВНА згідно протоколу №78 уповноваженої особи від 15 липня 2024 року. 2. Відмінено Закупівлю на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей
Дата публікації звіту: 08.08.2024 10:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
Опис: Усунуто шляхом скасування рішення про визначення переможця та відміни торгів.
Дата публікації: 20.08.2024 12:03

Запити/Пояснення