-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 42630000-1 Металооборонні верстати
Одностійковий гідравлічний прес; Гідравлічний листозгин з контролером за ДК 021:2015 42630000-1 Металообробні верстати, стан – новий Строк поставки Продукції, не пізніше 31 серпня 2024 року. Місце поставки (передачі) Продукції є військова частина А0598 (******, вул. ********* *, м.**************** *********** області)
Завершена
3 446 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 460.00 UAH
мін. крок: 1% або 34 460.00 UAH
Номер:
52c69b73a29443fa95bf8e1080a6963e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-19-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.08.2024 00:00
Період моніторингу:
19.08.2024 15:16 - 10.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.08.2024 № 60-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 19.08.2024 № 60-з
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
6. UA-2024-06-28-004119-a 28.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі у порядку, визначеному зі статтею 14 Закону, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасність розгляду звернення, розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі у порядку, визначеному зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасність розгляду звернення, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Військової частини А0598 (далі – Замовник), оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, проект договору про закупівлю, звернення з вимогою про усунення порушення UA-2024-06-28-004119-a.c1, рішення замовника від 16.07.2024, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.07.2024, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАКТИК СОЛЮШН», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.07.2024 №18/мпз, від 16.07.2024 №22/мпз, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «А-ТІКС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.07.2024 №23/мпз, повідомлення про намір укласти договір від 16.07.2024, договір від 30.07.2024 №125 (далі – Договір), пояснення від 24.08.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
28.08.2024 15:02 - 03.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2024 15:02
Запити/Пояснення
Номер:
36fbd3aae333462c890346b1b31905ee
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
21.08.2024 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-28-004119-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до умов договору від 30.07.2024 №125 поставка товару (продукції) встановлена не пізніше 31 серпня 2024 року.
Враховуючи вищевикладене надайте інформацію щодо фактичного постачання товару станом на дату надання відповіді.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b30c0dbc8f2a449da54f616c1bd97852
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.08.2024 09:53
Опис:
З метою забезпечення сталої та безперебійної роботи військової частини, проведення необхідних ремонтних робіт автомобільної та спеціальної техніки військових частин Збройних Сил України та з метою виготовлення деталей та частин вантажних платформ з подальшим їх становленням на автомобільну техніку було прийнято рішення провести закупівлю по предмету Одностійковий гідравлічний прес; Гідравлічний листозгин з контролером за (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42630000-1 «Металообробні верстати») через спрощену процедуру закупівлі.
Закупівля оголошена на очікувану вартість згідно потреби військової частини. Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та становить 3 446 000 грн. з ПДВ, сформована виходячи з середньої ціни на ринку щодо закупівлі цієї групи товарів та з урахуванням фактичної потреби Замовника.
Технічні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до потреб Замовника, з урахуванням наявних по даній категорії товарів.
При формуванні очікуваної вартості та технічних характеристик, Замовником було проведено попередній моніторинг цін на товари, технічних вимог до товарів, що є предметом даної закупівлі на підставі наявних на ринку нижчезазначених пропозицій:
- https://hydrolider.com.ua/ua/p585830698-gidravlicheskij-press-100.html
- https://prom.ua/ua/p2013578112-press-gidravlicheskij-promyshlennyj.html?utm_source=google_product&utm_medium=cpc&utm_content=pla&utm_campaign=KT_cpc_1_5297199152&gad_source=4&gclid=Cj0KCQjww5u2BhDeARIsALBuLnMev51b5THpO6u0EbGB6QLcPLUIlWIgpOwDh2TDxq-9ql7VFvQ4bCYaAjcJEALw_wcB
- https://storgom.ua/ua/product/bernardo-182797.html?srsltid=AfmBOorI1e5hNmqR6FCuomMsEbk7ChsdCNCkQOv5xvGnh3e1tO8vwzeiXBw
- https://prom.ua/ua/p2244353210-listogib-gidravlicheskij-vertikalno.html?token=v2%3AypKtSf9BUzg9MMAxX8k1PdFK6RQQTzX6jjk-AmMc2HR8yejrQ41gteJzQFJvKjvE0bkvXpHPYR-OMmTAIwsoeXaV0Mv5NEqJibRwiAB_Z6LYyiErLxUXLzx4fc6QJbxv&campaign_id=1782186&product_id=2244353210&source=prom%3Acatalog&locale=uk&category_ids=142601&primelead=NS41Mg&from_spa=true
- https://prom.ua/ua/p2013578336-gidravlicheskij-press-dlya.html
- https://prom.ua/ua/p1286721872-listogibochnyj-press-serii.html
Також, у вкладенні до відповіді додаємо документи, що підтверджують фактичне постачання товару та постановку його на облік відповідно до умов договору від 30.07.2024 №125.
Додатки
Копія Видаткової накладної від 30 липня 2024 р. № ВН-0000009 – 1 прим.
Копія комерційної пропозиції листозгин – 2 прим.
Копія комерційної пропозиції прес – 2 прим.