• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 42630000-1 Металооборонні верстати

Одностійковий гідравлічний прес; Гідравлічний листозгин з контролером за ДК 021:2015 42630000-1 Металообробні верстати, стан – новий Строк поставки Продукції, не пізніше 31 серпня 2024 року. Місце поставки (передачі) Продукції є військова частина А0598 (******, вул. ********* *, м.**************** *********** області)

Завершена

3 446 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 460.00 UAH
Номер: 52c69b73a29443fa95bf8e1080a6963e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-19-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 19.08.2024 15:16 - 10.09.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.08.2024 № 60-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 19.08.2024 № 60-з Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель , щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. 6. UA-2024-06-28-004119-a 28.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, m.s.volynets@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі у порядку, визначеному зі статтею 14 Закону, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасність розгляду звернення, розгляду пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про спрощену закупівлю, наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі у порядку, визначеному зі статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасність розгляду звернення, розгляду пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Військової частини А0598 (далі – Замовник), оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, проект договору про закупівлю, звернення з вимогою про усунення порушення UA-2024-06-28-004119-a.c1, рішення замовника від 16.07.2024, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 10.07.2024, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРАКТИК СОЛЮШН», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.07.2024 №18/мпз, від 16.07.2024 №22/мпз, пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «А-ТІКС», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.07.2024 №23/мпз, повідомлення про намір укласти договір від 16.07.2024, договір від 30.07.2024 №125 (далі – Договір), пояснення від 24.08.2024, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 28.08.2024 15:02 - 03.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2024 15:02

Запити/Пояснення