-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фуфайка, фуфайка з коміром
Завершена
520 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 602.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 602.50 UAH
Номер:
fab84db8b2a94ef0bfc1b1583b1b3d67
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-01-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.10.2024 00:00
Період моніторингу:
01.10.2024 15:13 - 23.10.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.10.2024 № 70-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 01.10.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 01.10.2024 № 70-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 4 UA-2024-06-28-002554-a 28.06.2024
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ компанія «ПІРЕНА» та ТОВ «МАЛЬТА», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Миколаївській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.06.2024 № 37 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю компанія «ПІРЕНА» (далі – ТОВ компанія «ПІРЕНА») та товариства з обмеженою відповідальністю «МАЛЬТА» (далі – ТОВ «МАЛЬТА»); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 15.07.2024 № 42 та від 22.07.2024 № 44; повідомлення про намір укласти договір; договір від 30.07.2024 № 229 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
09.10.2024 14:42 - 15.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.10.2024 14:42
Запити/Пояснення
Номер:
a75ea908e16542ed8960f4438fd38ef5
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.10.2024 15:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі фуфайки, фуфайки з коміром за кодом CPV за ДК 021:2015:18330000-1: Футболки та сорочки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-28-002554-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b626d9927d6e46d6b191f958298d2225
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.10.2024 10:44
Опис:
У відповідь на запит від 01.10.2024 Головне управління ДСНС України у Миколаївській області повідомляє наступне:
1. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено відповідно до комерційних пропозицій потенційних постачальників (копії запиту та комерційних пропозицій додаються), а саме середня ціна за одиницю фуфайки – 265 грн., фуфайки з коміром – 670 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до вимог наказу ДСНС України № НС-603 від 31.05.2024 «Про затвердження Технічних вимог на фуфайку з коміром» та наказу ДСНС України № НС-491 від 26.04.2024 «Про затвердження технічних вимог на фуфайку». Вказані накази розміщено у вільному доступі на офіційному сайті ДСНС України https://dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/texnicni-vimogi-do-predmetiv-recovogo-maina-ta-formenogo-odiagu-osib-riadovogo-i-nacalnickogo-skladu-sluzbi-civilnogo-zaxistu
2. Посилання на оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://mk.dsns.gov.ua/biznesu/derzhavni-zakupvvli
https://mk.dsns.gov.ua/upload/2/1/6/0/5/3/7/zakupivlia-ua-2024-06-28-002554-a.PDF
3. Станом на 03.10.2024 договір про закупівлю виконаний сторонами в повному обсязі (поставка останньої партії товару була 23.09.2024).