-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги (Рукави в асортименті) Лот 1 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги (Рукави бурові в асортименті) Лот 2 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги (Рукави високого тиску в асортименті) Лот 3 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги (Рукави напірні та інші в асортименті)
Завершена
4 362 544.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 8 170.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 8 170.00 UAH
Номер:
664710b5033d44b79bbdabeaa50cbf7f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-25-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.10.2024 00:00
Період моніторингу:
28.10.2024 11:27 - 19.11.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.10.2024 № 70-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 25.10.2024 № 70-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2024-06-27-009930-a 27.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту 1 ТОВ «ДЕТ-ЮА», ТОВ «Українська незалежна геологічна група», по лоту 2 ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть», своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «УКРНАФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2024
№ 01/01/13/10/19/01-01/01/285-ОШ/2, пояснення надане Замовником 04.11.2024, через електронну систему закупівель;
по лоту № 1: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕТ-ЮА» (далі – ТОВ «ДЕТ-ЮА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Українська незалежна геологічна група» (далі – ТОВ «Українська незалежна геологічна група»), протокольні рішення уповноваженої особи від 23.07.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/285-ЮР/3, від 09.08.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/285-ЮР/6, від 15.08.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/285-ЮР/9, від 21.08.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/285-ОШ/10, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.08.2024, протокольне рішення від 05.09.2024 № 1/01/13/10/19/01-01/01/285-ОШ/12, договір про закупівлю від 17.09.2024 № 13/3720-МТР на суму 1 586 088,00 грн в т. ч. ПДВ 264 348,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Українська незалежна геологічна група»;
по лоту № 2: тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «Спецзапчасть» (далі – ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть»), протокольні рішення уповноваженої особи від 23.07.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/285-ЮР/4, від 13.08.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/285- ЮР/8 , повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.08.2024, протокольне рішення від 28.08.2024 № 1/01/13/10/19/01-01/01/285-ОШ/11, договір про закупівлю від 09.09.2024 № 13/3583-МТР на суму 535 281,12 грн в т. ч. ПДВ 89 213,52 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть».
Період усунення порушень:
21.11.2024 16:18 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2024 16:18
Запити/Пояснення
Номер:
b224d128721e40a89223109a4929a1ed
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
30.10.2024 18:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги (Рукави в асортименті) Лот 1 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги (Рукави бурові в асортименті) Лот 2 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги (Рукави високого тиску в асортименті) Лот 3 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги (Рукави напірні та інші в асортименті)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-27-009930-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ec72c127a0e34889afacbe1a6e819488
Назва:
Щодо надання інформації та відповідних документів.
Дата опублікування:
04.11.2024 15:33
Опис:
Лот 1
Бурові рукави, що підлягають закупівлі по поз. 1, 2 Лоту №1 використовуються для комплектації підіймачів для проведення капітальних та поточних ремонтів свердловин (50 бригад) та заміни зношених рукавів в процесі їх експлуатації. Бурові рукави використовуються в агресивному середовищі буровий розчин, що характеризуються високими тисками, наявністю механічних домішок, вибуреної породи, агресивних солей, цементних сумішей та ін. Технічні та якісні характеристики на закупівлю даних рукавів формувались на основі паспортних даних наявного обладнання.
Бурові рукави, що підлягають закупівлі по поз. 3, 4, 5, 6 Лоту №1 використовуються для комплектації маніфольдів МБУ-350 бурових верстатів та заміни зношених рукавів в процесі експлуатації даного обладнання при будівництві свердловин. Бурові рукави використовуються в агресивному середовищі буровий розчин, що характеризуються високими тисками, наявністю механічних домішок, вибуреної породи, агресивних солей та ін.
Технічні та якісні характеристики на закупівлю даних рукавів формувались на основі паспортних даних наявного обладнання.
Кількість рукавів розраховано відповідно до виконання запланованих організаційно-технічних заходів і потреби в проведенні ремонтних робіт по забезпеченню стабільної роботи ПАТ «Укрнафта».
Лот 2
Рукави високого тиску, що підлягають закупівлі використовуються для комплектації обладнання бурових верстатів (бурових маніфольдів, гідравлічних систем, противикидного обладнання, гідравлічних ключів), заміни зношених рукавів в процесі експлуатації даного обладнання при будівництві свердловин та є еквівалентами рукавів встановлених заводами-виробниками наявного обладнання.
Технічні та якісні характеристики на закупівлю даних рукавів формувались на основі робочих характеристик та паспортних даних обладнання.
Кількість рукавів розраховано відповідно до виконання запланованих організаційно-технічних заходів і потреби в проведенні ремонтних робіт по забезпеченню стабільної роботи ПАТ «Укрнафта».
Лот 3
Рукави гумові — це гнучкі трубопроводи, виготовлені з гуми або полімерних матеріалів, які призначені для транспортування рідин, газів або пневматичних середовищ. Гумові рукава мають широкий спектр застосування, залежно від їх конструкції та матеріалів виготовлення. Конструкція рукавів визначається в залежності від робочих тисків: надлишковий і ваууметричний тиски. Для рукавів (напірних), які працюють виключно при надлишкових тисках, застосовуються нитяне посилення або текстильний каркас. Рукава (напірно-всмоктувальні), які можуть працювати при надлишковому або вакууметричному тиску мають конструкцію з текстильним каркасом і додатково армовані металевою спіраллю, яка дає можливість рукаву працювати при наявності вакууму.
Внутрішні діаметри визначаються розмірами обладнання, в якого повинен бути приєднаний даний рукав. Робоче середовище, температурні діапазони і робочі тиски визначені відповідно до умов застосування даних рукавів на виробництві.Оскільки гумові рукава працюють в жорстких умовах: висока (до +90 С) і низька (до -30 С) температура зовнішнього середовища, робочі середовища (оливи, бензини, тосоли, антифризи), зовнішнє середовище (озон, ультрафіолет) - тому термін служби рукавів не великий (орієнтовно 12-15 місяців).
Кількість рукавів розраховано відповідно до виконання запланованих організаційно-технічних заходів і потреби в проведенні ремонтних робіт по забезпеченню стабільної роботи ПАТ «Укрнафта».
Технічні та якісні характеристики на закупівлю даних рукавів формувались на основі паспортних даних наявного обладнання.
Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Для визначення очікуваної вартості Замовник керувався:
- примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- результатами попереднього моніторингу цін, зокрема моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (процедура № 23071678) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників.
https://smarttender.biz/ (процедура № 23071678).
При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від потенційних постачальників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника:
- ТОВ «ДЕТ ЮА» (КП № 10/1 від 15.02.2024р.);
- ТОВ «ДЕТ ЮА» (КП № 10/124 від 13.03.2024р.);
- ТОВ «Гідравлік Транс-Буд» (КП №б/н від 15.02.2024р.);
- ТОВ «Торгівельно-промислова компанія ПРОМІМПЕКС» (КП № ТП-3001/01 від 01.04.2024р.);
- ТОВ "ПРОМАГРО УКРАЇНА" (ціна з майданчику SmartTender).
Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається.
Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення):
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі — постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Зокрема, відповідно до пункту 41 постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити:
• обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
• оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Інформуємо, що ПАТ «Укрнафта» не відповідає критеріям суб’єктів, визначених абзацом першим пункту 41 постанови № 710. Джерело фінансування Закупівлі - власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).