• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги (Рукави в асортименті) Лот 1 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги (Рукави бурові в асортименті) Лот 2 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги (Рукави високого тиску в асортименті) Лот 3 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги (Рукави напірні та інші в асортименті)

Завершена

4 362 544.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 8 170.00 UAH
Номер: 664710b5033d44b79bbdabeaa50cbf7f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-25-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.10.2024 00:00
Автор: Східний офіс держаудит служби, UA-EDR 41127387
Період моніторингу: 28.10.2024 11:27 - 19.11.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.10.2024 № 70-з Кропивницький Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 25.10.2024 № 70-з Витяг з переліку процедур закупівель Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-06-27-009930-a 27.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Адреса: Ukraine, Кропивницький
Контактна особа: Східний офіс держаудит служби ( обл.), +38 (0 50) 545-63-67, echerepenko326@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій учасників по лоту 1 ТОВ «ДЕТ-ЮА», ТОВ «Українська незалежна геологічна група», по лоту 2 ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть», своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «УКРНАФТА» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.07.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/285-ОШ/2, пояснення надане Замовником 04.11.2024, через електронну систему закупівель; по лоту № 1: тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕТ-ЮА» (далі – ТОВ «ДЕТ-ЮА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Українська незалежна геологічна група» (далі – ТОВ «Українська незалежна геологічна група»), протокольні рішення уповноваженої особи від 23.07.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/285-ЮР/3, від 09.08.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/285-ЮР/6, від 15.08.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/285-ЮР/9, від 21.08.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/285-ОШ/10, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.08.2024, протокольне рішення від 05.09.2024 № 1/01/13/10/19/01-01/01/285-ОШ/12, договір про закупівлю від 17.09.2024 № 13/3720-МТР на суму 1 586 088,00 грн в т. ч. ПДВ 264 348,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Українська незалежна геологічна група»; по лоту № 2: тендерна пропозиція учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Торгова Компанія «Спецзапчасть» (далі – ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть»), протокольні рішення уповноваженої особи від 23.07.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/285-ЮР/4, від 13.08.2024 № 01/01/13/10/19/01-01/01/285- ЮР/8 , повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 13.08.2024, протокольне рішення від 28.08.2024 № 1/01/13/10/19/01-01/01/285-ОШ/11, договір про закупівлю від 09.09.2024 № 13/3583-МТР на суму 535 281,12 грн в т. ч. ПДВ 89 213,52 грн, укладений між Замовником та ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть».
Період усунення порушень: 21.11.2024 16:18 - 27.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 21.11.2024 16:18

Запити/Пояснення