• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Код ДК 021:2015: 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Зарядні станції EcoFlow або еквівалент)

Завершена

11 441 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 114 416.00 UAH
Номер: bbca88c6801b49b2b9c1821d56033cc9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-24-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.10.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.10.2024 14:39 - 14.11.2024 23:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2024 № 285 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 39 UA-2024-06-27-009430-a 27.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, narizhna.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЖТК», ТОВ «Роботікс Трейдінг», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.06.2024 № 823, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.08.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Житомирська торгова компанія» (далі – ТОВ «ЖТК»), товариства з обмеженою відповідальністю «Роботікс Трейдінг» (далі – ТОВ «Роботікс Трейдінг»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 06.08.2024 № 1059, від 08.08.2024 № 1095, рішення Комісії АМКУ від 11.07.2024 № 12016-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 07.08.2024, повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2024, договір про закупівлю від 22.08.2024 № 1559/24 на суму 11 263 836,00 грн з ПДВ, пояснення (інформацію та документи) Замовника надані 31.10.2024, 13.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з вимогами абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі). За результатами моніторингу встановлено невідповідність вимог додатку 2 тендерної документації вимогам, які Замовник зазначив у пункту 9 додатка 2 до тендерної документації, а саме, Умовами додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлена вимога до зарядних станцій в частині гарантійного терміну, а саме: Зарядна станція EcoFlow Delta Pro або еквівалент - гарантійний термін повинен становити не менше 24 міс; Зарядна станція EcoFlow Delta Max 2000 або еквівалент – гарантійний термін повинен становити не менше 24 міс. Зарядна станція EcoFlow Delta 2 або еквівалент – гарантійний термін повинен становити не менше 12 міс. Зарядна станція EcoFlow River 2 Max або еквівалент- гарантійний термін повинен становити – не менше 12 міс. Водночас відповідно до пункту 9 додатка 2 до тендерної документації в «Загальних відомостях до предмета закупівлі» Замовник встановив вимогу, що гарантійний строк на всі зарядні станції повинен становити не менше 36 місяців. При цьому учасник (переможець) ТОВ «Роботікс Трейдінг» запропонував товар з такими характеристиками в частині гарантійного терміну: Зарядна станція EcoFlow Delta Pro або еквівалент – гарантійний термін становить – 36 міс. Зарядна станція EcoFlow Delta Max 2000 або еквівалент – гарантійний термін становить – 24 міс. Зарядна станція EcoFlow Delta 2 або еквівалент – гарантійний термін становить – 60 міс. Зарядна станція EcoFlow River 2 Max або еквівалент- гарантійний термін становить – 60 міс.
Період усунення порушень: 18.11.2024 17:59 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.11.2024 17:59

Запити/Пояснення