-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015: 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Зарядні станції EcoFlow або еквівалент)
Завершена
11 441 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 114 416.00 UAH
мін. крок: 1% або 114 416.00 UAH
Номер:
bbca88c6801b49b2b9c1821d56033cc9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-24-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.10.2024 00:00
Період моніторингу:
24.10.2024 14:39 - 14.11.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.10.2024 № 285
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2024-06-27-009430-a 27.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЖТК», ТОВ «Роботікс Трейдінг», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень АМКУ – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.06.2024 № 823, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 01.08.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Житомирська торгова компанія» (далі – ТОВ «ЖТК»), товариства з обмеженою відповідальністю «Роботікс Трейдінг» (далі – ТОВ «Роботікс Трейдінг»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника від 06.08.2024 № 1059, від 08.08.2024 № 1095, рішення Комісії АМКУ від 11.07.2024 № 12016-р/пк-пз, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 07.08.2024, повідомлення про намір укласти договір від 08.08.2024, договір про закупівлю від 22.08.2024 № 1559/24 на суму 11 263 836,00 грн з ПДВ, пояснення (інформацію та документи) Замовника надані 31.10.2024, 13.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з вимогами абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі).
За результатами моніторингу встановлено невідповідність вимог додатку 2 тендерної документації вимогам, які Замовник зазначив у пункту 9 додатка 2 до тендерної документації, а саме,
Умовами додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлена вимога до зарядних станцій в частині гарантійного терміну, а саме:
Зарядна станція EcoFlow Delta Pro або еквівалент - гарантійний термін повинен становити не менше 24 міс;
Зарядна станція EcoFlow Delta Max 2000 або еквівалент – гарантійний термін повинен становити не менше 24 міс.
Зарядна станція EcoFlow Delta 2 або еквівалент – гарантійний термін повинен становити не менше 12 міс.
Зарядна станція EcoFlow River 2 Max або еквівалент- гарантійний термін повинен становити – не менше 12 міс.
Водночас відповідно до пункту 9 додатка 2 до тендерної документації в «Загальних відомостях до предмета закупівлі» Замовник встановив вимогу, що гарантійний строк на всі зарядні станції повинен становити не менше 36 місяців.
При цьому учасник (переможець) ТОВ «Роботікс Трейдінг» запропонував товар з такими характеристиками в частині гарантійного терміну:
Зарядна станція EcoFlow Delta Pro або еквівалент – гарантійний термін становить – 36 міс.
Зарядна станція EcoFlow Delta Max 2000 або еквівалент – гарантійний термін становить – 24 міс.
Зарядна станція EcoFlow Delta 2 або еквівалент – гарантійний термін становить – 60 міс.
Зарядна станція EcoFlow River 2 Max або еквівалент- гарантійний термін становить – 60 міс.
Період усунення порушень:
18.11.2024 17:59 - 22.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.11.2024 17:59
Запити/Пояснення
Номер:
d0b7ae6151a74e939614224e765fad7c
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Зарядних станцій EcoFlow або еквівалент» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-27-009430-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
e5b9781c61ee4503ae7c70b9d19076bd
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2024 16:29
Опис:
Держаною установою « Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі – Центр) опрацьовано запит Державної Аудиторської Служби України ( обл.) про надання інформації щодо закупівлі UA-2024-06-27-009430-a (Код ДК 021:2015 - 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Зарядні станції EcoFlow або еквівалент)) повідомляємо наступне:
Щодо обґрунтування розміру витрат. Центром отримано сформовані та затверджені заступником Голови Національної поліції України деталізовані розрахунки мінімально необхідної потреби, відповідно до наказу Національної поліції України від 20 березня 2020 року № 235 (у редакції наказу НПУ від 09 лютого 2021 року № 100), департаментів Національної поліції України, а саме: Департаменту превентивної діяльності Національної поліції України (далі- ДПД НПУ) та Департаменту «Корпус оперативно-раптової дії» Національної поліції України (далі – Департамент «КОРД» НПУ). За результатами опрацювання наданих деталізованих розрахунків було визначено обсяг зарядних станцій типу EcoFlow різної потужності для здійснення забезпечення матеріально-технічними засобами підрозділів поліції особливого призначення «Спеціальних дій».
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Центром отримано листи ДПД НПУ від 03.06.2024 № 77102-2024 та Департаменту «КОРД» НПУ від 31.05.2024 № 48133-2024 щодо технічних, якісних та кількісних характеристик зарядних станцій.
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 11.07.2024 № 12016-р/пк-пз, Центром було внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Код ДК 021:2015: 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Зарядні станції EcoFlow або еквівалент)" в частинні Додатку 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації.
Щодо визначення очікуваної вартості предмету закупівлі. Відповідно до затвердженого порядку, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Центр керується Законом України «Про публічні закупівлі», наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що введений в дію разом із введенням у дію Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ та листом Національної поліції України від 28.02.2019р. №2387/09/31-2019 «Про механізм розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі».
Під час збору інформації про ціну було враховано, щоб умови запланованих закупівель (обсяги закупівлі, умови оплати та поставки тощо) були співставні з умовами закупівель, інформація про які міститься у відкритих джерелах та може бути використана для розрахунку очікуваної вартості, як це передбачено методичними рекомендаціями, а саме враховані були комерційні пропозиції постачальників, які працюють без попередньої оплати та надають пропозицію на весь обсяг закупівлі. Також повідомляємо, що при проведенні моніторингу були враховані ціни з відкритих джерел (інтернет магазинів) на зарядні станції типу EcoFlow.
Копії документів про визначення очікуваної вартості та комерційні пропозиції додаються.
Додатки:
1. Копія листа Департаменту «КОРД» НПУ від 31.05.2024 № 48133-2024 на 3 арк.;
2. Копія довідки очікуваної вартості від 27.06.2024 № 8768-2024 з комерційними пропозиціями та моніторингом на 5 арк.;
3. Копія листа ДПД НПУ від 03.06.2024 № 77102-2024 та додатки до нього на 6 арк.;
4. Копія довідки очікуваної вартості від 27.06.2024 № 8767-2024 з комерційними пропозиціями та моніторингом на 5 арк.
Номер:
59a22150809a4adfbdf89719d0f6c962
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
08.11.2024 16:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.11.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Зарядних станцій EcoFlow або еквівалент» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-27-009430-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень, яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника (переможець) ТОВ «Роботікс Трейдінг» (надати посилання на файл тендерної пропозиції) вимогам пункту 2 додатку 2 до тендерної документації стосовно предмета закупівлі – «Зарядна станція EcoFlow Delta Max 2000 або еквівалент – 92 шт.» в частині гарантійного терміну запропонованого товару не менше 36 місяців.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
711c6cd088a747b6b56cd69d6a42a562
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.11.2024 15:19
Опис:
Державною установою «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» (далі - Центр) опрацьовано запит Державної Аудиторської Служби України (обл.) по закупівлі за номером ID: UA-2024-06-27-009430-a про потребу в отриманні пояснень, яким чином підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника (переможець) ТОВ «Роботікс Трейдінг» (надати посилання на файл тендерної пропозиції) вимогам пункту 2 додатку 2 до тендерної документації стосовно предмета закупівлі – «Зарядна станція EcoFlow Delta Max 2000 або еквівалент – 92 шт.» в частині гарантійного терміну запропонованого товару не менше 36 місяців повідомляємо наступне.
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 11.07.2024 № 12016-р/пк-пз, Центром були внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Код ДК 021:2015: 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок (Зарядні станції EcoFlow або еквівалент)" в частинні Додатку 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ до Тендерної документації, у зв’язку вищенаведеним пункт 2 додатку 2 до тендерної документації стосовно предмета закупівлі – «Зарядна станція EcoFlow Delta Max 2000 або еквівалент – 92 шт.» в частині гарантійного терміну запропонованого товару змінено на - не менше 24 місяців (відповідний файл додається).
На виконання пункту 2 Додатку 2 ТОВ «Роботікс Трейдінг» було надано письмове підтвердження відповідності технічних характеристик запропонованого товару відповідно до вимог Замовника. ТОВ «Роботікс Трейдінг» у складі своєї тендерної пропозиції 29 липня 2024 о 17:54 надав документ, підписаний КЕП «Додаток 2.pdf», яким було підтверджено відповідність запропонованого товару вимогам Замовника відповідно до предмета закупівлі – «Зарядна станція EcoFlow Delta Max 2000 або еквівалент – 92 шт.» в частині гарантійного терміну - 24 місяців. Також повідомляємо, що комплектація і технічні характеристики товару зазначені у Додатку №2 до Договору про закупівлю товару №1559/24 від 22.08.2024.
Додатки:
1. Додаток 2 до Тендерної документації (технічні вимоги) зі змінами.pdf;
2. «Додаток 2.pdf»;
3. Додаток №2 Договору про закупівлю товару №1559/24 від 22.08.2024.