-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
"Реконструкція напірного колектора по вул. Херсонській від ГКНС до вул. Генерала Кульчицького м. Кропивницький" (коригування)
Завершена
39 296 047.82
UAH з ПДВ
Номер:
6de3aced2fa4423cb8900579b57b57d9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-09-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.07.2024 00:00
Період моніторингу:
09.07.2024 11:50 - 31.07.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.07.2024
№ 163
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
38 UA-2024-06-27-003659-a
27.06.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, розпорядче рішення Замовника (протокол уповноваженої особи) від 27.06.2024 б/н, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір підряду від 27.06.2024 № 54/2024, пояснення та документи Замовника на запит Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 12.07.2024.
Період усунення порушень:
29.07.2024 17:40 - 02.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2024 17:40
Запити/Пояснення
Номер:
6e44515a28c54293abc4397d80b00840
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.07.2024 14:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція напірного колектора по вул. Херсонській від ГКНС до вул. Генерала Кульчицького м. Кропивницький (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-27-003659-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні:
Інформації та документів, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та які підтверджують виникнення додаткових робіт (із зазначенням обсягу таких робіт, через відсутність обсягів таких робіт) не передбачених основним договором, та на підставі яких внесені зміни та доповнення до проекту будівництва «Реконструкція напірного колектора по вул. Херсонській від ГКНС до вул. Генерала Кульчицького м. Кропивницький)», в частині включення додаткових обсягів робіт, зокрема: 1) каналізаційний колектор, у т.ч.: дорожні роботи; земляні роботи; кріплення траншеї; демонтажні роботи; трубопровід; камери; фундамент 1,2; нерухомі опори; 2) електротехнічні рішення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8e6d9114fe094dc7abbd22ec3997ece6
Назва:
надання відповіді
Дата опублікування:
12.07.2024 09:35
Опис:
Щодо моніторингу проведеної закупівлі робіт за кодом "ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція" (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2024-06-27-003659-a) "Реконструкція напірного колектора по вул. Херсонській від ГКНС до вул. Генерала Кульчицького м. Кропивницький" (коригування)" повідомляємо наступне.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі скоригованого проекту, який надається замовнику будівництва автором проекту, а також експертного звіту. Вартість виконання робіт, які є предметом даної закупівлі, знаходиться в межах загальної кошторисної вартості будівництва даного об’єкта.
Також вважаємо за потрібне зазначити, що у процесі виконання будівельно-монтажних робіт по об’єкту "Реконструкція напірного колектора по вул. Херсонській від ГКНС до вул. Генерала Кульчицького м. Кропивницький" (коригування)" виникла необхідність у виконанні наступних будівельних робіт, а саме:
– необхідність передбачити заміну витратомірної ділянки Ду 1000 мм на сталеву вставку Ду 800 мм, приварювання фланців, врізування в неї нових бобишок та пусконалагоджувальні роботи для запуску ультразвукового лічильника Екгомера 125 БВ та встановлення додаткової засувки після лічильника для можливості його обслуговування;
– зменшення довжини футлярів, розміщення опор під них на 2-х переходах через р. Інгул, згідно раніше наданих пропозицій від ТОВ "КСМ Груп";
– демонтаж існуючих камер на дюкерних переходах та на розі вул. Херсонська та Кульчицького;
– у зв’язку з відсутності на розі вул. Херсонська та Кульчицького другого напірного каналізаційного колектора Ду 1200 зникла необхідність встановлення між ними перетинки.
Тобто, необхідність виконання додаткових, не передбачених первинним проектом робіт, виникла і стала очевидною лише після початку виконання робіт та "розкриття" колектору. Це у свою чергу викликало необхідність у виконанні дорожніх робіт, розробки ґрунту, кріплення траншей, виконання демонтажних робіт, електротехнічні рішення тощо.