• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ПЗ-24П_59_ВО: Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) (Лот № 1 - Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) виробничий підрозділ " Служба роботи станції "; Лот № 2 - Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) виробничий підрозділ "Служба роботи станції"; Лот № 3 - Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Санаторій ім.М.Гоголя"; Лот № 4 - Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба колії"; Лот № 5 - Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба сигналізації та зв'язку"; Лот № 6 - Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Адміністративно-господарська служба"; Лот № 7 - Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба організації та проведення закупівель"; Лот № 8 - Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба експлуатації будівель і споруд"; Лот № 9 - Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба електропостачання"; Лот № 10 - Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба приміських пасажирських перевезень"; Лот № 11 - Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) структурний підрозділ "Служба локомотивного господарства "; Лот № 12 - Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) виробничий підрозділ "Служба аварійно-відновлювальних робіт")

Послуги з технічного обслуговування картриджів (заправка, відновлення) (12 лотів). Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Договір набирає чинності з моменту підписання та діє протягом дії правового режиму воєнного стану в Україні, оголошеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 №64/2022 та продовженого відповідними Указами президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, але не пізніше ніж до 31.12.2024.

Завершена

1 892 846.18 UAH без ПДВ
мін. крок: 0% або 149.04 UAH
Номер: 0f13b7b033bb4ef8b8943b546a86a94c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-10-14-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.10.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 14.10.2024 15:45 - 04.11.2024 23:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.10.2024 № 33-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 16.09.2024 №003100-18/11483-2024, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 14.10.2024. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 14.10.2024 №33-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2024-06-26-007784-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатом аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених Постановою № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30.10.2024. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти та своєчасності відображення інформації, наявності документів, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі Постанова № 710); відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції 14.03.2024 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель регіональної філії «Південна залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, що затверджена протоколом Уповноваженої особи від б/д б/№; вимогу Замовника про усунення невідповідностей учасником ФОП Павелко Олександр Борисович; протокол Замовника про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Павелко Олександр Борисович по лотам 1-2, 4-5, 8-12 від 12.07.2024 №3; пропозицію учасника ТОВ «Quanta System»; вимогу Замовника про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Quanta System» по лотам 1-12; протокольне рішення уповноваженої особи щодо розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «Quanta System» по лотам 1-12 від 17.07.2024 №6; повідомлення про намір укласти договори від 17.07.2024; договір про закупівлю по лоту №1 від 30.07.2024 №П/Д-24592/НЮ ціною 27426,00 гривень; договір про закупівлю по лоту №2 від 30.07.2024 №П/Д-24593/НЮ ціною 287347,20 гривень; договір про закупівлю по лоту №3 від 25.07.2024 №П/Санаторій ім.М.Гоголя-24572/НЮ ціною 15024,00 гривень; договір про закупівлю по лоту №4 від 30.07.2024 №П/П-24589/НЮ ціною 264078,00 гривень; договір про закупівлю по лоту №5 від 25.07.2024 №П/Ш-24573/НЮ ціною 142071,60 гривень; договір про закупівлю по лоту №6 від 26.07.2024 №П/НА-24582/НЮ ціною 838188,00 гривень; договір про закупівлю по лоту №7 від 24.07.2024 №П/НХ-24570/НЮ ціною 148326,00 гривень; договір про закупівлю по лоту №8 від 25.07.2024 №П/НБС-24577/НЮ ціною 59010,00 гривень; договір про закупівлю по лоту №9 від 26.07.2024 №П/Е-24578/НЮ ціною 217626,00 гривень; договір про закупівлю по лоту №10 від 25.07.2024 №П/НРП-24571/НЮ ціною 138684,00 гривень та додаткова угода від 04.09.2024 №1 ; договір про закупівлю по лоту №11 від 30.07.2024 №П/Г-24587/НЮ ціною 115680,00 гривень; договір про закупівлю по лоту №12 від 26.07.2024 №П/НАВ-24583/НЮ ціною 5952,00 гривень; відповідь Замовника на запит від 25.10.2024; інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі за посиланням https://www.pz.gov.ua.
Період усунення порушень: 30.10.2024 16:37 - 05.11.2024 00:00
Дата публікації висновку: 30.10.2024 16:37

Запити/Пояснення