-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
"Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії КНП "Золотоніської багатопрофільної лікарні" Золотоніської міської ради в м. Золотоноша, по вул. Лікарняна, 2" (коригування)
Завершена
11 393 722.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 56 968.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 56 968.61 UAH
Номер:
23d244208d444950bafce56fa5f5d32e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 11:50 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
56 UA-2024-06-26-004885-a 26.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» та ТОВ «А.І.Д.А.», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Золотоніська багатопрофільна лікарня» Золотоніської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26 червня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 11 липня 2024 року, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11 липня 2024 року, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНА ПАЛЛАДІУМ» (далі – ТОВ «АФІНА ПАЛЛАДІУМ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції від 15 липня 2024 року, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «А.І.Д.А.» (далі – ТОВ «А.І.Д.А.»), протокол щодо прийняття рішення уповноважною особою про намір укласти договір від 15 липня 2024 року, повідомлення про намір укласти договір від 15 липня 2024 року, договір від 29 липня 2024 року № 227/24 (далі – Договір) на суму 10 869 917,00 грн з ПДВ, додаткову угоду до Договору від 24 вересня 2024 року № 1, пояснення та документи, надані Замовником 16 жовтня 2024 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.11.2024 14:47 - 07.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2024 14:47
Запити/Пояснення
Номер:
bf2e251766f04f9ab237779bdb908926
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 11:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії КНП «Золотоніської багатопрофільної лікарні» Золотоніської міської ради в м. Золотоноша, по вул. Лікарняна, 2 (коригування)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-26-004885-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (експертний звіт від 31.05.2024 № 24-0243/01-23 (24-0600/01-21), проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 24.09.2024 № 1 до договору від 29.07.2024 № 227/24.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
ecbaeb2b4aa04e15b3840ad3a52f93ee
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
16.10.2024 14:13
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
1) Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена на основі проектної документації на будівництво, що затверджена Експертним звітом № 24-0243/01-23 (24-0600/01-21) від 31 травня 2024 року з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Відповідні документи додаються.
2) Додаткова угода №1 була укладена у зв’язку з тим, що станом на 29.07.2024 р. (дата заключення договору) Золотоніською міською радою на 2024 рік були виділені кошти на «Капітальний ремонт відділення анестезіології та інтенсивної терапії КНП «Золотоніської багатопрофільної лікарні» Золотоніської міської ради в м. Золотоноша, по вул. Лікарняна, 2» (коригування) в сумі: 500 000,00 грн.
30.08.2024 р. Золотоніська міська рада виділила знову кошти в сумі: 8 869 917,00 грн. (Рішення №50-10/VIII від 30.08.2024р.).
У зв’язку з вищесказаним до Договору №227/24 від 29.07.2024 р. було укладено додаткову угоду №1 від 24.09.2024р. про зміну фінансування.