• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Гаражні ворота в комплекті (Код за ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини)

Завершена

2 872 223.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 722.23 UAH
Номер: 9fbfce6ec2994e4db655533087428795
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-06-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 06.08.2024 12:43 - 28.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 06.08.2024 № 54-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.08.2024 № 54-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 4. UA-2024-06-25-005444-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 68) 036-42-72, rtyugh555@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Руденко Вікторія Олександрівна за відсутності підстав визначених абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, та на порушення пункту 43 Особливостей, не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані вказаним учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та, визнав переможцем тендерну пропозицію ФОП Павлов Олександр Сергійович, що не відповідає принципам здійснення закупівель встановленим в пункті 3 Особливостей та статті 5 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 17.07.2024 № 320, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 липня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області (далі - Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація Замовника, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 25.06.2024 року № 132, тендерна пропозиція учасника ФОП Руденко Вікторія Олександрівна, тендерна пропозиція переможця ФОП Павлов Олександр Сергійович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.07.2024 № 150 про відхилення тендерної пропозиції ФОП Руденко Вікторія Олександрівна, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.07.2024 № 154 про визначення переможцем ФОП Павлов Олександр Сергійович, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 10.07.2024, повідомлення про намір укласти договір від 11.07.2024, договір про закупівлю від 17.07.2024 № 320, пояснення та копії документів, надані Замовником через електронну систему закупівель 15.08.2024. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено, що Замовником, відповідно до протоколу від 08.07.2024 № 150, відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Руденко Вікторія Олександрівна, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: - внаслідок відсутності у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Руденко Вікторія Олександрівна документа, який свідчить про якість запропонованого товару (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), або посвідчення/паспорт якості, або технічний опис з офіційного сайту виробника, тощо, щодо воріт промислових розпашних (ворота промислові розпашні ISH2 з хвірткою (3450х4020), ворота промислові розпашні ISH2 (3450х4020) та ворота промислові розпашні ISH2 (3560х3820)). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Руденко Вікторія Олександрівна встановлено наступне. Так, пунктом 4 Додатку 4 до тендерної документації встановлено, що учасник має надати документи, які свідчать про якість запропонованого товару (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), або посвідчення/паспорт якості, або технічний опис з офіційного сайту виробника, тощо. На виконання вищевказаних вимог учасник ФОП Руденко Вікторія Олександрівна у складі тендерної пропозиції, зокрема, надав декларацію ЄС про відповідність № 1279/WE/2023 на ворота секційні. Слід відмітити, що пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, не надання сертифіката якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), або посвідчення/паспорт якості, або технічного опису з офіційного сайту виробника на ворота розпашні, тощо, який свідчить про якість запропонованого товару, є невідповідностями, які підлягали усуненню у відповідності до пункту 43 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, Замовник на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Руденко Вікторія Олександрівна у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Таким чином, Замовником в порушення вимог передбачених пунктом 44 Особливостей та пунктом 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, безпідставно відхилено тендерну пропозицію подану ФОП Руденко Вікторія Олександрівна з найменшою ціновою пропозицією, чим в свою чергу порушено принципи здійснення публічних закупівель (об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, максимальна економія, ефективність та пропорційність), дотримання яких передбачено пунктом 3 Особливостей та статтею 5 Закону. Отже, враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Руденко Вікторія Олександрівна за відсутності підстав визначених абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей та визнано переможцем тендерну пропозицію ФОП Павлов Олександр Сергійович, що не відповідає принципам здійснення закупівель встановленим в пункті 3 Особливостей та статті 5 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 16.08.2024 16:04 - 31.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2024 16:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розірвання договору від 17.07.2024 №320 за згодою сторін
Дата публікації звіту: 20.08.2024 17:39

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: Порушення усунуто, шляхом розірвання договору про закупівлю від 17.07.2024 № 320.
Дата публікації: 21.08.2024 08:45

Запити/Пояснення