-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі сільської школи в селі Карпилівка по вул.Центральна,83 Деснянської селищної ради за ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»
Завершена
3 510 475.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 552.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 552.37 UAH
Номер:
52ab01cfb94b463e91c3fd21103998de
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-20-000041
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.08.2024 00:00
Період моніторингу:
20.08.2024 16:23 - 11.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.08.2024 № 45-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олександр ЗАКУРІН
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7. UA-2024-06-25-004383-a 25.06.2024 Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимоги абзацу першого пункту 43, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Деснянської селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 25.06.2024 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» (далі – ПП «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.07.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.07.2024, договір підряду від 16.07.2024
№ 11\07, укладений Замовником з ПП «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 16.07.2024, повідомлення про внесення з мін до договору про закупівлю, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 23.08.2024.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей.
Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі).
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Слід зазначити, що вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
При цьому, Замовником у пункті 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено вимогу, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати крім, відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, ще копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, що не відповідає вимогам абзацу першого пункту 17 Особливостей.
Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено надання копія аналогічного договору, зазначеного у довідці (не менше 1 за період 2020-2023 рр).
У тендерній пропозиції учасника ПП «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» надано договір підряду від 22.11.2021
№ 302, укладений з Макіївською сільською радою та додаткові угоди від 30.11.2021 № 1, від 06.12.2021 № 2, від 23.12.2021 № 3 та від 05.05.2022 № 4, які є невід’ємною частиною зазначеного договору.
При цьому у додатковій угоді від 23.12.2021 № 3, яка є невід’ємною частиною до договору підряду від 22.11.2021 № 302, відсутній додаток № 2 календарний графік виконання робіт та додаток № 3 план фінансування по об’єкту, які згідно даної додаткової угоди викладені у новій редакції та додаються до неї, чим недотримано вимоги додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, Замовником в електронній системі закупівель не розміщено повідомлення з вимогою щодо усунення невідповідностей в інформації та документах ПП «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ», чим недотримано вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей.
Відповідно до вимог розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6, 12 та абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме:
…по підпунктах 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (яку уповноважили представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі), чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (документ повинен бути не більше 30-ти календарних днів давності відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір)».
Проте, переможцем процедури закупівлі ПП «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» не надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, чим недотримано вимоги додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Отже, враховуючи вищезазначене, Замовником в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено переможця ПП «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ», як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Натомість, Замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.07.2024 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.07.2024 б/н про визначення ПП «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» переможцем процедури закупівлі. Замовником укладено з ПП «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» договір підряду від 16.07.2024 № 11\07.
Період усунення порушень:
28.08.2024 15:53 - 12.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.08.2024 15:53
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
25/43/2024-пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення до висновку про причини неможливості усунення порушення( Дата публікації висновку про результати проведення моніторингу:28-08-2024)
Враховуючи фактичний початок виконання робіт на об’єкті «Капітальний ремонт покрівлі сільської школи в селі Карпилівка по вул.Центральна,83 Деснянської селищної ради», частковим виконанням приватним підприємством «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» (далі Підрядник) частини робіт, передбаченої робочим проєктом на суму 540740,76 грн, розміщенням та встановленням на об’єкті Підрядником техніки та обладнання, завезенням матеріалів для подальшого продовження робіт, вважаємо недоцільним розірвання договору з наступних причин.
Обґрунтованість визначення переможцем приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ»(далі Переможець) викладено в п.5 «Пояснення, інформація та обґрунтування власної позиції при прийнятті рішення на моніторинг UA-M-2024-08-20-000041 від 23-08-2024», з якого випливає, що Переможець, розуміючи необхідність подання відповідного документу, зокрема довідки «Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», (який до того ж згідно тендерної документації має визначені часові рамки, зокрема не більше 30-ти календарних днів давності відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір), приклавши всі зусилля для його отримання , по незалежним від нього причинам не зміг у законний спосіб отримати відповідний витяг, скориставшись ресурсом ДІЯ для отримання вищезазначеної довідки. При цьому Переможцем через засоби телефонного зв’язку було повідомлено уповноважену особу про вищезазначені події та електронною поштою надані документи( скрін-шоти із застосунку Дія) на підтвердження його дій. Отримати довідку раніше до планів Переможця не входило, так як він не володів інформацією про результати завершення процедури. У свою чергу, враховуючи попередньо підтверджений Переможцем досвід виконання аналогічних робіт, передбачений ст.16 Закону, додатково наданий витяг аналогічного змісту за попередні періоди (Довідку серії ІІА № 1848298), керуючись принципами, зазначеними у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі Закон), а саме
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, зважаючи, що визначальним критерієм встановлення найбільш економічної вигідної пропозиції при оцінці пропозицій учасників закупівлі було встановлено ціну з питомою вагою критерію 100%, уповноваженою особою було прийнято рішення про врахування наданих пояснень та довідки, як підтвердження відповідності Переможця вимогам, визначеним додатком 1 тендерної документації. Відхилення пропозиції Переможця через ненадання ним довідки «Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» по незалежним від нього обставинам, на нашу думку, є дискримінацією та упередженим ставленням до учасника тендерних торгів, який став переможцем аукціону, при цьому надавши найнижчу ціну тендерної пропозиції, чим забезпечив максимальну економію бюджетних коштів та ефективність використання коштів місцевого бюджету. Тобто визначення переможцем приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» було законним, проведена закупівля-ефективна, а визначене переможцем приватне підприємство «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» є надійним та порядним підрядником, який якісно та у визначені терміни виконає умови договору. Розірвання ж договору спровокує зміщення термінів виконання робіт або навіть не можливості їх виконати у 2024 році, можливе застосування штрафних санкцій, судових тяжб, що призведе до додаткових фінансових втрат Замовника при обмеженому фінансуванні Деснянської селищної ради через введення воєнного стану на території України.
Дата публікації звіту:
02.09.2024 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
d06adf0bb789414e83d2ee4fd5a1c7ce
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.08.2024 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі сільської школи в селі Карпилівка по вул. Центральна,83 Деснянської селищної ради за ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», очікуваною вартістю 3 510 475,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-25-004383-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Приватним підприємством «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з наданням підтверджуючих документів), а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації»?
3. Просимо повідомити про фактичний стан виконання договору підряду від 16.07.2024 № 11\07, укладеного між Замовником та Приватним підприємством «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» за результатами даної закупівлі, з наданням підтверджуючих документів.
4. Відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено наступні вимоги: «копія аналогічного договору, зазначеного у довідці (не менше 1 за період 2020-2023 рр)», «*Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на виконання робіт (надання послуг), які відносяться до ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи».
У тендерній пропозиції учасника Приватне підприємство «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» надано договір підряду від 22.11.2021 № 302, укладений з Макіївською сільською радою, у пункті 1.1 розділу 1 «Предмет Договору» якого зазначено, що «Підрядник зобов’язується на свій ризик, власними і залученими ним силами та засобами виконати в обумовлений термін у відповідності до проектної документації роботи на об’єкті код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт покрівлі Макіївського навчально-виховного комплексу «ЗНЗ-ДНЗ» І-ІІІ ступенів в с. Макіївка Носівського району, Чернігівської області, 1-ша черга (облаштування покрівлі головного корпусу, що знаходиться по головному фасаду), відповідно до умов Договору, згідно з ДСТУ Б.Д. 1.1-12013 та у відповідності до затвердженої кошторисної документації».
Отже, учасником недотримано вимоги додатку 1 до тендерної документації, оскільки код ДК не відповідає вимогам Замовника.
Крім того, у додатковій угоді від 23.12.2021 № 3, яка є невід’ємною частиною до договору підряду від 22.11.2021 № 302, відсутній додаток № 2 календарний графік виконання робіт та додаток № 3 план фінансування по об’єкту, які згідно даної додаткової угоди викладені у новій редакції та додаються до неї, чим недотримано вимоги додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не надано вимогу про виправлення вищезазначених невідповідностей до Приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ»?
5. Відповідно до вимог розділу «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» додатку 1 до тендерної документації Замовником передбачено: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6, 12 та абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме:
…по підпунктах 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей - Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (яку уповноважили представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі), чи фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (документ повинен бути не більше 30-ти календарних днів давності відносно дати оприлюдненого на веб-порталі повідомлення про намір укласти договір)».
Проте, переможцем процедури закупівлі Приватним підприємством «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» не надано Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, чим недотримано вимоги додатку 1 до тендерної документації Замовника.
Надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, не відхилено переможця Приватне підприємство «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ», як такого що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8ad512db40ab49ef963d2973946809e4
Назва:
пояснення, інформацію та обґрунтування власної позиції при прийнятті рішення на моніторинг UA-M-2024-08-20-000041
Дата опублікування:
23.08.2024 14:45
Опис:
На Ваш моніторинг UA-M-2024-08-20-000041 Деснянська селищна рада як Замовник надає пояснення, інформацію та обґрунтування власної позиції при прийнятті рішення про визначення переможцем Приватне підприємство «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ»(директор Пищик Володимир Віталійович, ЄДРПОУ 39067214) закупівлі за предметом «Капітальний ремонт покрівлі сільської школи в селі Карпилівка по вул.Центральна,83 Деснянської селищної ради за ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи», очікувана вартість 3 510 475,00 грн (з ПДВ), вид предмету закупівлі - роботи.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі сільської школи в селі Карпилівка по вул.Центральна,83 Деснянської селищної ради за ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» та його очікувану вартість визначено на підставі Робочого проєкту «Капітальний ремонт покрівлі сільської школи в селі Карпилівка по вул.Центральна,83 Деснянської селищної ради» (Генеральний проєктувальник ФОП Приходько Олексій Петрович, АР 017299, ЄДРПОУ 2812204615) та Експертного звіту(позитивного), виданого ТОВ «СІВЕРЕКСПЕРТ» (ЄДРПОУ 38647423). Локальний, зведений кошториси, копія експертного звіту (позитивного) додаються.
На виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Замовником розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті Деснянської селищної ради за посиланням https://desnyanskagromada.gov.ua/news/1719320746/.
2. Під час укладання договору (а також у документах тендерної пропозиції, файл « 5 Довідка про особу уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції.pdf», файл «Ліцензія.pdf») Приватним підприємством «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» (далі Підрядник) надано документи, зокрема, про право підписання договору про закупівлю (довідка за підписом керівника) та копію ліцензії, виданої Державною архітектурно-будівельною інспекцією України від 24 липня 2019 року № 41-л на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками.
3. Станом на серпень місяць 2024 року Підрядником за договором підряду від 16.07.2024 № 11\07 відповідно Акту №1 приймання виконаних будівельних робіт, освоєно коштів на суму 540740,76 грн. Акт за формою КБ-2 в за липень 2024року, довідка за формою КБ-3 за липень 2024 року, підсумкова відомість ресурсів додаються.
4. Підтверджуємо зміст викладеного Вами витягу з додатку 1 до тендерної документації, де Замовником під аналогічним договором розуміються роботи(послуги), що відносяться до ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи. В даному випадку, на нашу думку, уповноважена особа Замовника діяла в рамках дотримання вимог тендерної документації до предмету закупівлі, так як наданий у складі тендерної пропозиції Приватним підприємством «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ» договір, зазначений Вами (на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, зокрема критерій наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору), за суттю виконаних робіт повністю відповідає вищезазначеному ДК 021:2015-45260000-7. Разом з тим, визначення предмету закупівлі за ДК - це виключно право уповноваженої особи Замовника відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 і тому, на нашу думку, уповноваженою особою Макіївської сільської ради не коректно визначено ДК, виходячи з предмету договору - « Капітальний ремонт покрівлі Макіївського навчально-виховного комплексу «ЗНЗ-ДНЗ» І-ІІІ ступенів в с. Макіївка Носівського району, Чернігівської області, 1-ша черга (облаштування покрівлі головного корпусу, що знаходиться по головному фасаду…». Враховуючи вищезазначене, вважаємо кваліфікаційний критерій учасником Пприватним підприємством «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ»), підтверджений і надана копія договору підтверджує можливість учасника виконати весь комплекс робіт, передбачений предметом закупівлі: «Капітальний ремонт покрівлі сільської школи в селі Карпилівка по вул.Центральна,83 Деснянської селищної ради за ДК 021:2015-45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи». Погоджуємось про допущену помилку уповноваженою особою Замовника при перевірці документації учасника, зокрема не встановлення факту ненадання 2 додатків до копії договору учасником та відповідне не надання вимоги про усунення невідповідностей, проте, вважаємо, це не суттєвим та таким, що не впливає на встановлення добросовісності учасника. Наданий у складі тендерної пропозиції лист-відгук Макіївської сільської ради (Файл «Лист відгук.pdf») додатково підтверджує добропорядність та спроможність учасника виконати роботи, передбачені предметом закупівлі.
5. Не надання переможцем процедури Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, спричинена наступними обставинами: зокрема переможцем при наданні неодноразових запитів на отримання вищезазначеного Витягу у законний спосіб через застосунок Дія було отримано відмови. Зважаючи на стислі терміни оприлюднення витягу, переможцем надіслано листи, скрін-шот із застосунку Дія, Довідку серії ІІА № 1848298 на адресу Замовника з поясненням обставин, які склались (додаються). Довідка серії ІІА № 1848298 не відповідала часовим критеріям, встановлених тендерною документацією і переможцем не могла бути додана, але підтверджувала відсутність судимостей та добропорядність Пищика В.В як керівника Приватного підприємства «Виробничо-Комерційна Фірма «АЛВИ-МЕТАЛЛ». Враховуючи критерії оцінки та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію (Розділ 5. Тендерної документації) де найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію з найнижчою ціною, при цьому питома вага даного критерію становить 100%, а економія коштів за результатами закупівлі становила 539331,83 грн(п’ятсот тридцять дев’ять тисяч триста тридцять одну гривню 83 коп) або 16%, розуміючи форс-мажорні обставини через введення воєнного стану на території України, спричинений агресією російської федерації, зважаючи на необхідність утримання закладу освіти як соціально значущого об’єкта громади в належному технічному стані на період воєнних дій та стислі терміни до початку навчального року, уповноваженою особою було прийнято рішення про врахування наданої довідки як підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним додатком 1 тендерної документації, та підписання договору підряду.
Копії документів додаються окремим файлом «Матеріали до пояснення ДАСУ.zip»