• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт нежитлової будівлі за адресою: м. Новомосковськ, пров. Козацький 8» Коригування

У зв'язку з неможливістю внести зміни до плану закупівлі, до якого прив'язана дана закупівля, створений новий план за номером UA-P-2024-06-28-003384-a

Завершена

22 033 696.99 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 168.48 UAH
Номер: df86ad5266ca4446baa753ccad73a130
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-22-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.07.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 31.07.2024 12:24 - 22.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 31.07.2024 № 98 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 31.07.2024 № 98 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2024-06-24-010489-a 24.06.2024 Управління ЖКГ та КБ Новом. міськради Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, zakupki.hit@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині не відхилення тендерної пропозиції переможця ТОВ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ". За результатами відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення пункту 18 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством шляхом розірвання договору підряду від 19.07.2024 №21 на суму 21 479 595,76 грн з ПДВ та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам законодавства та тендерній пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління ЖКГ та КБ Новомосковської міської ради (далі – Замовник) UA-P-2024-06-24-012992-a, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол від 26.06.2024 №24, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію ТОВ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ", повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2024, договір підряду від 19.07.2024 №21 на суму 21 479 595,76 грн з ПДВ, звіт про результати проведення процедури закупівлі, пояснення (інформація та документи) Замовника надані 06.08.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 01.08.2024. Моніторингом тендерної пропозиції учасника ТОВ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ" на відповідність вимогам тендерної документації встановлено її невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, у Додатку 5 «Відомості обсягів робіт» до тендерної документації у розділі 4. «Підлога», поз.12 вказано: монтаж щитів і блоків вбудованих площадок із настилом з листової сталі, ребрами жорсткості, складеного перерізу (монтаж профлисту) у кількості 0,17388 т. Разом з цим, моніторингом установлено що у локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01/АБ поз.33 розділу 4. «Підлога» вказано: монтаж щитів і блоків вбудованих площадок із настилом з листової сталі, ребрами жорсткості, складеного перерізу (монтаж профлисту) у кількості 0,16284т. Згідно з вимогами підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Проте, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ "НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ" та уклав з ним договір підряду від 19.07.2024 №21 на суму 21 479 595,76 грн з ПДВ. Окрім того, відповідно до пункту 18 Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Моніторингом установлено, що у додатку 4 до тендерної документації «Проект договору», який надано у складі тендерної пропозиції учасника (файл 14.1. Проект договору_Додаток 4.pdf 08 липня 2024 13:48) у розділі 2. «Ціна договору» пункт 2.4. викладено у наступній редакції: «Грошове зобов’язання в межах встановленого обсягу закупівлі становить 100 000,00 грн (сто тисяч гривень 00 копійок).». Проте, у договорі підряду від 19.07.2024 №21 відсутня зазначена вимога. Таким чином, відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору про закупівлю з порушенням вимог пункту 18 цих особливостей.
Період усунення порушень: 22.08.2024 14:42 - 06.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.08.2024 14:42

Оскарження висновку в суді

Опис: Позовна заява за Вих. № 434 від 03.09.24 р. Провадження у справі № 160/23962/24 від 03.09.24 р.
Дата публікації: 04.09.2024 09:55
Дата відкриття провадження: 03.09.2024 00:00
Номер відкриття провадження: 160/23962/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ознайомившись із висновком Держаудитслужби, управлінням направлено Листа за вих. № 430 від 28.08.2024 року (додається) директору ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ» з проханням опрацювати даний висновок, вжити заходів та надати свої пропозиції. 28.08.2024 року управлінням отримано Листа за вих. № 2808-1 від ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ» (додається) з аргументованим запереченням висновку Держаудитслужби, а саме: «Так, моніторингом встановлено, що у Додатку 5 «Відомості обсягів робіт» до тендерної документації у розділі 4. «Підлога», поз.12 вказано: монтаж щитів і блоків вбудованих площадок із настилом з листової сталі, ребрами жорсткості, складеного перерізу (монтаж профлисту) у кількості 0,17388 т. Разом з цим, у локальному кошторисі на будівельні роботи №02-01-01/АБ поз.33 розділу 4. «Підлога» вказано: монтаж щитів і блоків вбудованих площадок із настилом з листової сталі, ребрами жорсткості, складеного перерізу (монтаж профлисту) у кількості 0,16284 т. Водночас, у локальному кошторисі ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ» конкретизовано розмір матеріалу – 4,72*1*0,001, чого не зазначено у тендерній документації. Зазначене призвело до того, що вага профлисту відрізняється у тендерній документації та локальному кошторисі на 10 кг, при цьому об’єм, якість та інші характеристики є однаковими. Звертаємо увагу, що показник уточнено в меншу сторону. Крім того, Договір підряду від 19.07.2024 №21 та локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01/АБ не містять розбіжностей.». Додатково Підрядник зауважує про таке: «… у разі розірвання Договору підряду від 19.07.2024 №21 Замовником в односторонньому порядку ми будемо вимушені звертатись до Вас з вимогою про повернення виконаного за Договором в натурі чи відшкодування в грошовій формі. Станом на 28.08.2024 відповідно до Договору ТОВ «НЬЮ БІЛД ІСТЕЙТ» виконано наступні роботи: 1. Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами по металевому каркасу; 2. Улаштування каркасу підвісних стель «Армстронг» 3. Укладання плит стельових в каркас стелі «Армстронг» 4. Улаштування підстильного шару щебеневого 5. Улаштування бетонної стяжки 6. Армування стяжки 7. Улаштування пароізоляції 8. Улаштування гідроізоляції 9. Знепилювання поверхонь 10. Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші 11. Улаштування плінтусів 12. Високоякісне штукатурення стін 13. Поліпшене фарбування полівінілацетатними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування 14. Заповнення дверних прорізів ламінованими дверними блоками 15. Установлення дверних наборів урізних 16. Установлення металевих дверних коробок із навішування дверних полотен 17. Заповнення дверних прорізів готовими дверними блоками 18. Заповнення віконних прорізів готовими блоками з металопластику 19. Установлення пластикових підвіконних дошок 20. Підсилення цегляних стін стальними обоймами 21. Установлення балок дерев’яних 22. Улаштування прокладної гідроізоляції 23. Улаштування підшивки стель плитами дерев’яноволокнистими 24. Улаштування по балкам захисного настилу із дошок 25. Вогнезахист дерев’яних конструкцій 26. Утеплення покриттів плитами насухоУлаштування покрівель шатрових із металочерепиці «Монтерей» 27. Улаштування покриття з рулонних матеріалів насухо 28. Навішування ринв з готових елементів 29. Навішування водостічних труб з готових елементів 30. Улаштування профіля для софітів 31. Облицювання каркасів підшиви софітами 32. Відбивання штукатурки по цеглі та бетону зі стін та стелі 33. Ґрунтування простих фасадів хімічним очіщувачем та бетоноконтактом 34. Антисептування водними сумішами стін 35. Утеплення фасадів мінеральними плитами (пінопластом) 36. Шпаклювання стін фасадів мінеральною шпаклівкою 37. Прокладання трубопроводів водопостачання та каналізації 38. Установлення опалювальних радіаторів 39. Прокладання повітроводів 40. Установлення вимикачів та перемикачів 41. Електричні проводки у щитах і пультах шафних і панельних 42. Установлення щитків освітлювальних 43. Монтаж сітильників для люмінесцентних ламп 44. Установлення штепсельних розеток 45. Затягування та прокладання проводів 46. Монтаж поліетиленових труб для електропроводки 47. Прокладання коробів металевих 48. Навантаження та перевезення сміття. Орієнтовна сума виконаних робіт становить близько 17 000 000,00 (Сімнадцять мільйонів) грн.». Враховуючи ситуацію, що склалась, управління як Замовник, вбачає підстави для судового оскарження висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-06-24-010489-а, скориставшись правом Замовника на це у строки, визначені законодавством України.
Дата публікації звіту: 28.08.2024 18:23

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Не усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Ні
  • corruptionContracting: Ні
Опис: розяснення щодо висновку у файлі
Дата публікації: 02.09.2024 11:43

Запити/Пояснення