-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122»
Завершена
3 395 646.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 978.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 16 978.23 UAH
Номер:
e0b6a241223a4122a8b1d7f3b829c9b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-10-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
10.09.2024 00:00
Період моніторингу:
10.09.2024 18:41 - 02.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.09.2024 № 156
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 10.09.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 10.09.2024 № 156
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
23 UA-2024-06-24-010020-a 24.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА» встановлено порушення вимог статті 5 та пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції ФОП «ТЄЛЬНОЙ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА»; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового закупівель (у разі наявності таких порушень): контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); надання роз’яснень щодо тендерної документації; правомірності відхилення тендерної пропозиції ФОП «ТЄЛЬНОЙ АНАТОЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ»; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до умов договору та їх оприлюднення; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради, (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби (протокол № 121 від 24.06.2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, повідомлення про намір укласти договір від 10.07.2024, договір від 19.07.2024 № 21-24, протокол від 24.07.2024 №150, пояснення Замовника від 19.09.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВЄГА» встановлено наступне.
Згідно з вимогами підпункту 1.2.1 пункту «Критерій 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою додатку 3 тендерної документації. Згідно з формою таблиці, що відображена в Додатку 3 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати інформацію зокрема щодо освіти та спеціальності працівників.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «АВЄГА» надано Довідку про наявнiсть в учасника процедури закупiвлi працiвникiв вiдповiдноI кваліфікації, якi мають необхiднi знання та досвід від 05.07.2024 №2 (файл «5. Документи про наявність працівників.pdf»), в якій відсутня інформація щодо спеціальності працівників.
Так, в Довідці про наявнiсть в учасника процедури закупiвлi працiвникiв вiдповiдної кваліфікації, якi мають необхiднi знання та досвід від 05.07.2024 №2 не зазначено спеціальність працівників таких як: Хворостьянов О.Д. (начальник відділу матеріально-технiчного постачання), Баранов B.С. (монтажник будiвельний), Бiловол Д.С. (слюсар-сантехнiк), Григоренко О.В. (маляр), Григоренко Ю.С. (електромонтажник будiвельний), Григорович Б.К. (пiдсобний робiтник), Дiрiженко С.І. (штукатyр), Забусов М.П. (електромонтажник будiвельний),Златiн Ю.Е. (покрiвельник рулонних покрiвель та покрiвель iз штучних матерiалiв), Лисов В.В. (монтажник будiвельний).
Таким чином, надана в складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «АВЄГА» Довідка про наявнiсть в учасника процедури закупiвлi працiвникiв вiдповiдної кваліфікації, якi мають необхiднi знання та досвід від 05.07.2024 №2 не відповідає вимогами підпункту 1.2.1 пункту «Критерій 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації Замовника.
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.09.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації щодо надання пояснення, стосовно, яким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ «АВЄГА» виконано вимогу Додатку 3 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» до тендерної документації Замовника, щодо надання інформації про спеціальність працівників.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 26.09.2024 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, що «Замовником відповідно до вимоги підпункту 1.2.1 пункту «Критерій 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації Замовника, встановлено таку вимогу до учасників: «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою додатку 3 тендерної документації. Довідка повинна містити інформацію про керівний склад учасника (для учасника - юридичної особи), про наявність фахівців інженерно-технічної кваліфікації, у тому числі обов’язкова наявність: головного інженера, виконавця робіт та інженера з охорони праці.» Форма Додатку 3 до тендерної документації передбачає заповнення учасником таблиці по визначеній Замовником формі, яка, зокрема, містить графу 5 «Освіта, спеціальність». Учасник, ТОВ «АВЄГА», у складі тендерної пропозиції надав Довідку від 05.07.2024 р. № 2 (далі – Довідка), у формі таблиці «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», як то вимагається тендерною документацією, в якій учасник зазначив у графі 5 рівень освіти кожного працівника: як то вища освіта, професійно-технічна, повна загальна середня. Разом з тим, де є можливим, учасником зазначено спеціальність працівників, за якою отримано відповідну освіту: як то «Будівництво та цивільна інженерія», «Облік і оподаткування», «Інженерна механіка», тощо. Винятком є працівники, які закінчили школу і не отримали жодної спеціальності. Враховуючи вищезазначене, учасник – ТОВ «АВЄГА» виконав вимогу відповідно до підпункту 1.2.1 «Критерій 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації Замовника та надав інформацію щодо спеціальності працівників.».
Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт не виконання Учасником процедури закупівель вимог підпункту 1.2.1 пункту «Критерій 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації Замовника, оскільки вищезазначеною вимогою чітко та окремо визначено щодо надання інформації про освіту та спеціальність працівників.
Таким, чином, Учасником ТОВ «АВЄГА» не виконано вимоги тендерної документації Замовника в частині надання інформації щодо спеціальності працівників.
Поряд з цим, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «АВЄГА» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції, а також не дотримався принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Період усунення порушень:
04.10.2024 09:32 - 19.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.10.2024 09:32
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради було проаналізовано висновок Північно-східного офісу Держаудитслужби, який було опубліковано 04 жовтня 2024 року в інформаційній системі закупівель Prozorro щодо закупівлі: «Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122».
Відповідно до отриманих зауважень, з уповноваженою особою було проведено роз’яснювальну роботу щодо попередження запобігання неуважності при проведенні закупівель у майбутньому, та у зв’язку з чим, розглянуто можливість щодо підвищення рівня професійної підготовки уповноваженої особи шляхом підписки на спеціалізовані журнали, проходження додаткового навчання з публічних закупівель (участі у семінарах, конференціях тощо).
Замовником видано Наказ по підприємству, в якому зазначено, що за допущену неуважність при проведені закупівлі, уповноваженій особі необхідно посилити увагу до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та вирішено направити уповноважену особу на дводенне онлайн навчання для уповноважених осіб, яке проведено ТОВ "Кайрос груп Україна" 07 та 08 жовтня 2024 року за Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 про «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, що набрали чинності 09.07.2024 року). Уповноваженою особою пройдено це онлайн навчання та отримано сертифікат про успішне проходження цих курсів (сертифікат додається).
Дата публікації звіту:
09.10.2024 14:51
Запити/Пояснення
Номер:
7eab239ac46147658cdb6b22dceb34d9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2024 13:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-24-010020-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
2. Згідно з вимогами пункту В Додатку 6 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, документальним підтвердженням відповідності робіт вимогам Замовника повинно мати, зокрема: оригінал або копію дозволу учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки (відповідно до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки (згідно з Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, з урахуванням змін), виданого Державною службою України з питань праці, її територіальними органами, що є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій; чи оригінал або копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки (з урахуванням Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357): зокрема, зварювальні роботи.
Слід зазначити, в складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «АВЄГА» надано Дозвіл від 02.06.2023 № ДЗ-2197/ПНС/1-23 тільки на монтаж, демонтаж та капiтальний ремонт будинкiв, споруд, а також вiдновлення та змiцнення iх аварiйних частин.
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ «АВЄГА» виконано вимогу пункту В Додатку 6 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника?
3. Згідно з вимогами підпунктом 1.2.1 пункту «Критерій 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою додатку 3 тендерної документації.
Згідно з формою таблиці, що відображена в Додатку 3 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» до тендерної документації Замовника, Учасник процедури закупівлі повинен надати інформацію щодо освіти та спеціальності працівників.
Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «АВЄГА» надано «Довідку про наявнiсть в учасника процедури закупiвлi працiвникiв вiдповiдноI кваліфікації, якi мають необхiднi знання та досвід» від 05.07.2024 №2, в якій відсутня інформація щодо спеціальності працівників.
Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником процедури закупівлі ТОВ «АВЄГА» виконано вимогу Додатку 3 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» до тендерної документації Замовника, щодо надання інформації про спеціальність праціників?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c94a3eb5625a4ce08de90292e1ab4396
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
26.09.2024 09:48
Опис:
Цим надаємо відповідь на запит про надання пояснень Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.09.2024 року щодо закупівлі: «Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-24-010020-a), (далі – Запит), проведеної Замовником – Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради (далі – Замовник).
Закупівля робіт: «Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122», була запланована та проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) (далі - Особливості).
По першому питанню повідомляємо наступне.
Очікувана вартість предмета закупівлі робіт була визначена Замовником згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) (далі – Методика № 275), з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р., відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Проектна документація по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122» була розроблена та затверджена відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2012 № 122) (далі – Порядок № 45), та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 (далі – Порядок № 560), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 19.04.2022року № 470 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи».
На виконання вказаних вимог Порядку № 560, була проведена експертиза та за результатами якої Замовником було отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво: «Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122» від 09 травня 2024 року № 46889 (додається).
Таким чином очікувану вартість предмета закупівлі робіт Замовник визначив згідно з Методикою № 275, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, на підставі затвердженого Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається), що становить: 3 395 646,00 грн. (генератор дизельний (устаткування) є власністю Замовника та, відповідно, його вартість не включається до очікуваної вартості закупівлі).
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі розробленої проектної документації, зокрема у кошторисній її частині міститься дефектний акт – документ, який підтверджує необхідність виконання капітального ремонту об’єкта та містить перелік та обсяг робіт, які необхідні для виконання, їх кількість та одиницю виміру. Таким чином, даний документ, який пройшов експертизу у складі документів кошторисної частини проектної документації, містить узагальнену інформацію щодо обсягів робіт, що необхідно виконати в процесі виконання капітального ремонту. Враховуючи вищезазначене, Замовник у тендерній документації на закупівлю відображає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі саме керуючись затвердженим дефектним актом (додається).
Разом з тим, вважаємо за необхідне зазначити, що якісні характеристики предмета закупівлі визначені у проектній документації та передбачають, що роботи мають бути виконані у відповідності до діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що застосовуються в процесі виконання робіт повинні відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів, про що Замовник зазначив у тендерній документації.
Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://25lik.city.kh.ua/wp-content/uploads/obgruntuvannya-shhodo-zakupivli-%E2%84%96ua-2024-06-24-010020-a-.pdf
По другому питанню повідомляємо наступне.
Дана вимога, відповідно до пункту В Додатку 6 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, встановлена замовником з урахуванням основного принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що враховано нормою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вимога: «Оригінал або копію дозволу учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки (відповідно до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки (згідно з Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджених Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, з урахуванням змін), виданого Державною службою України з питань праці, її територіальними органами, що є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій; чи оригінал або копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки (з урахуванням Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357): зокрема, зварювальні роботи», передбачає використання розділового знаку «крапка з комою» та сполучника «ЧИ», який розділяє частини даного пункту тендерної документації, задля недискримінації учасників та їх вибору одного із можливих варіантів документу.
Чинним законодавством встановлено порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та умови використання декларацій відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки. Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами) зазначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки групи А та перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці групи Б.
Враховуючи вищезазначене, «зварювальні роботи», як робота підвищеної небезпеки, відносяться до Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки.
Учасник ТОВ «АВЄГА» у складі тендерної пропозиції надає Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, які зазначені у Переліку групи А під пунктом 23, що відповідає встановленій замовником вимозі.
По третьому питанню повідомляємо наступне.
Замовником відповідно до вимоги підпункту 1.2.1 пункту «Критерій 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації Замовника, встановлено таку вимогу до учасників:
«Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою додатку 3 тендерної документації.
Довідка повинна містити інформацію про керівний склад учасника (для учасника - юридичної особи), про наявність фахівців інженерно-технічної кваліфікації, у тому числі обов’язкова наявність: головного інженера, виконавця робіт та інженера з охорони праці.»
Форма Додатку 3 до тендерної документації передбачає заповнення учасником таблиці по визначеній Замовником формі, яка, зокрема, містить графу 5 «Освіта, спеціальність».
Учасник, ТОВ «АВЄГА», у складі тендерної пропозиції надав Довідку від 05.07.2024 р. № 2 (далі – Довідка), у формі таблиці «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», як то вимагається тендерною документацією, в якій учасник зазначив у графі 5 рівень освіти кожного працівника: як то вища освіта, професійно-технічна, повна загальна середня. Разом з тим, де є можливим, учасником зазначено спеціальність працівників, за якою отримано відповідну освіту: як то «Будівництво та цивільна інженерія», «Облік і оподаткування», «Інженерна механіка», тощо. Винятком є працівники, які закінчили школу і не отримали жодної спеціальності.
Враховуючи вищезазначене, учасник – ТОВ «АВЄГА» виконав вимогу відповідно до підпункту 1.2.1 «Критерій 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації Замовника та надав інформацію щодо спеціальності працівників.
Номер:
407d63d6c37145d298493b391eac1f29
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
26.09.2024 09:52
Опис:
Цим надаємо відповідь на запит про надання пояснень Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.09.2024 року щодо закупівлі: «Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-24-010020-a), (далі – Запит), проведеної Замовником – Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна багатопрофільна лікарня № 25» Харківської міської ради (далі – Замовник). Закупівля робіт: «Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122», була запланована та проведена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) (далі - Особливості). По першому питанню повідомляємо наступне. Очікувана вартість предмета закупівлі робіт була визначена Замовником згідно з пунктом 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) (далі – Методика № 275), з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р., відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Проектна документація по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122» була розроблена та затверджена відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2012 № 122) (далі – Порядок № 45), та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 (далі – Порядок № 560), з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 19.04.2022року № 470 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи». На виконання вказаних вимог Порядку № 560, була проведена експертиза та за результатами якої Замовником було отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво: «Капітальний ремонт частини системи електропостачання будівель літера «А-2», літера «Б-3», літера «В-3» з встановленням аварійного джерела резервного живлення комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна багатопрофільна лікарня №25» Харківської міської ради за адресою: м. Харків, пр-т Олександрівський, 122» від 09 травня 2024 року № 46889 (додається). Таким чином очікувану вартість предмета закупівлі робіт Замовник визначив згідно з Методикою № 275, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації, на підставі затвердженого Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додається), що становить: 3 395 646,00 грн. (генератор дизельний (устаткування) є власністю Замовника та, відповідно, його вартість не включається до очікуваної вартості закупівлі). Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі розробленої проектної документації, зокрема у кошторисній її частині міститься дефектний акт – документ, який підтверджує необхідність виконання капітального ремонту об’єкта та містить перелік та обсяг робіт, які необхідні для виконання, їх кількість та одиницю виміру. Таким чином, даний документ, який пройшов експертизу у складі документів кошторисної частини проектної документації, містить узагальнену інформацію щодо обсягів робіт, що необхідно виконати в процесі виконання капітального ремонту. Враховуючи вищезазначене, Замовник у тендерній документації на закупівлю відображає технічні та якісні характеристики предмета закупівлі саме керуючись затвердженим дефектним актом (додається). Разом з тим, вважаємо за необхідне зазначити, що якісні характеристики предмета закупівлі визначені у проектній документації та передбачають, що роботи мають бути виконані у відповідності до діючих в Україні державних будівельних норм, стандартів і правил. Якість матеріалів, виробів і конструкцій, що застосовуються в процесі виконання робіт повинні відповідати вимогам відповідних діючих норм і стандартів, про що Замовник зазначив у тендерній документації. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://25lik.city.kh.ua/wp-content/uploads/obgruntuvannya-shhodo-zakupivli-%E2%84%96ua-2024-06-24-010020-a-.pdf По другому питанню повідомляємо наступне. Дана вимога, відповідно до пункту В Додатку 6 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» до тендерної документації Замовника, встановлена замовником з урахуванням основного принципу здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що враховано нормою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Вимога: «Оригінал або копію дозволу учасника на виконання робіт підвищеної небезпеки (відповідно до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки (згідно з Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затверджених Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107, з урахуванням змін), виданого Державною службою України з питань праці, її територіальними органами, що є дійсним на дату розкриття тендерних пропозицій; чи оригінал або копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки (з урахуванням Постанови КМУ від 24 березня 2022 р. № 357): зокрема, зварювальні роботи», передбачає використання розділового знаку «крапка з комою» та сполучника «ЧИ», який розділяє частини даного пункту тендерної документації, задля недискримінації учасників та їх вибору одного із можливих варіантів документу. Чинним законодавством встановлено порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та умови використання декларацій відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки. Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами) зазначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки групи А та перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці групи Б. Враховуючи вищезазначене, «зварювальні роботи», як робота підвищеної небезпеки, відносяться до Декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки. Учасник ТОВ «АВЄГА» у складі тендерної пропозиції надає Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, які зазначені у Переліку групи А під пунктом 23, що відповідає встановленій замовником вимозі. По третьому питанню повідомляємо наступне. Замовником відповідно до вимоги підпункту 1.2.1 пункту «Критерій 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації Замовника, встановлено таку вимогу до учасників: «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою додатку 3 тендерної документації. Довідка повинна містити інформацію про керівний склад учасника (для учасника - юридичної особи), про наявність фахівців інженерно-технічної кваліфікації, у тому числі обов’язкова наявність: головного інженера, виконавця робіт та інженера з охорони праці.» Форма Додатку 3 до тендерної документації передбачає заповнення учасником таблиці по визначеній Замовником формі, яка, зокрема, містить графу 5 «Освіта, спеціальність». Учасник, ТОВ «АВЄГА», у складі тендерної пропозиції надав Довідку від 05.07.2024 р. № 2 (далі – Довідка), у формі таблиці «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», як то вимагається тендерною документацією, в якій учасник зазначив у графі 5 рівень освіти кожного працівника: як то вища освіта, професійно-технічна, повна загальна середня. Разом з тим, де є можливим, учасником зазначено спеціальність працівників, за якою отримано відповідну освіту: як то «Будівництво та цивільна інженерія», «Облік і оподаткування», «Інженерна механіка», тощо. Винятком є працівники, які закінчили школу і не отримали жодної спеціальності. Враховуючи вищезазначене, учасник – ТОВ «АВЄГА» виконав вимогу відповідно до підпункту 1.2.1 «Критерій 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації Замовника та надав інформацію щодо спеціальності працівників.