-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнери металеві оцинковані для збору ТПВ
Завершена
666 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 330.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 330.00 UAH
Номер:
c57fde47a0d740e2a7d38e703b91eaaa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-28-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.08.2024 00:00
Період моніторингу:
28.08.2024 15:54 - 19.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
27.08.2024 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 27.08.2024 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2024-06-24-009786-a 29.03.2024 Черкаська селищна рада Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, відображення закупівлі у річному плані, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 22, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства вжити заходів, щодо припинення договірних відносин з ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», враховуючи норми договору від 14.08.2024 № 145, Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Черкаської селищної ради, (далі Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-06-24-010462-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (із змінами від 12.07.2024 №49), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2024 № 11760-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення органу оскарження від 08.07.2024 № 11760-р/пк-пз, протокол щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЩЕРБИНА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 25.07.2024 №55, протокол щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «ЩЕРБИНА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 01.08.2024 №51, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.08.2024 №52, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» (далі – ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ»), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 06.08.2024, договір закупівлі товарів від 14.08.2024 № 145 (далі - Договір) та його оприлюднення, пояснення та документи Замовника надані 02.09.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2024 через електронну систему закупівель.
Питання, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час моніторингу не перевірялися.
Моніторингом встановлено, що відповідно до Додатку 2 до тендерної документації визначено Порядок постачання продукції та зазначено що контейнери пакуються у поліетиленову плівку. Упаковані у поліетиленову плівку контейнери укладаються у гофровані, дерев’яні або інші ящики з достатньою міцністю для гарантованого збереження цілісності контейнерів під час транспортування.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» міститься довідка про пакування, де зазначено, що даний товар не передбачає пакування, тому поставлятиметься без тари та пакування.
Згідно підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи, що тендерна пропозиція ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» не відповідала вимогам Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень:
20.09.2024 09:05 - 05.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2024 09:05
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунуто. Договір розірвано.
Дата публікації звіту:
27.09.2024 12:22
Запити/Пояснення
Номер:
4c6c6a1425eb4a62b2577976dba346c2
Назва:
Питання до пояснення
Дата опублікування:
29.08.2024 16:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.09.2024 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
fedae3919cf54112bfd3c523de13ff75
Назва:
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби ( обл.) від 29.08.2024
Дата опублікування:
02.09.2024 16:53
Опис:
ЧЕРКАСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (далі - Замовник) на Ваш Запит про надання пояснень при проведенні закупівлі товарів «Контейнер металевий оцинкований для збору ТПВ», код за ДК 021:2015: 34928480-6 — Контейнери та урни для відходів і сміття (інформацію опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2024-06-24-009786-a) повідомляє наступне.
1. Відповідно до ст.4 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 року №922-VIІІ (надалі - Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення ст.5 Закону.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося на підставі маркетингового дослідження шляхом порівняння ринкових цін з урахуванням комерційних пропозицій (додаються) відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі” із змінами.
Щодо інформації про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі - то така інформація розміщена на власному веб-сайті:
https://cherk.otg.dp.gov.ua/gromadskosti/zakupivli/zakupivli
Для підтвердження факту оприлюднення обґрунтування надаємо скрін-шот з веб-сайту:
2. Якісні та технічні характеристики визначені з урахуванням реальних потреб Замовника та оптимального співвідношення ціни та якості. Зазначені вимоги, які встановлені для контейнерів, обґрунтовуються позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів для збору твердих побутових відходів, безпекою експлуатації для обслуговуючого персоналу, надійністю конструкцій і тривалістю строку придатності для використання.
3. Відповідно до пункту 8 Додатку 2 до тендерної документації «у випадку, якщо Учасник процедури закупівлі пропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції: опис товару; документальне підтвердження повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати або бути не гіршими за показники, наведеними у технічних характеристиках товару.»
У складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» міститься файл Д. 2 Технічна специфікація.pdf, в якому вказано, що учасник пропонує еквівалент товару, додатково надає порівняльну таблицю. Малюнок ребер жорсткості виконуює роль каркасу міцності контейнеру. Ребра жорсткості не паралельного типу краще унеможливлюють деформацію контейнера під час його експлуатації. Запропонований товар, в частині параметру ребер жорсткості, повністю відповідає запиту на товар, є кращим (не гіршим за якісними характеристиками) та є стандартизованим. Вважаємо, що запропонований еквівалент товару є кращим по якісним характеристикам і довговічнішим в плані експлуатації, оскільки такий малюнок ребер жорсткості краще тримає міцність корпусу контейнера.
Крім того, учасник-переможець ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» підтвердив відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації відповідно підписав та поставив печатку під файлом Д. 2 Технічна специфікація.pdf, у тому числі в частині герметичності корпусу контейнера і порядку постачання продукції.
Додатково повідомляємо, що згідно розділу 2. ЯКІСТЬ ТОВАРУ Договору:
«2.4. Упаковка товару (у разі наявності) повинна відповідати вимогам встановлених стандартів (технічним умовам) для цього виду товару та забезпечувати цілісність товару під час транспортування і його збереження.
2.5. У разі невідповідності товару державним стандартам (технічним характеристикам, умовам) та/або умовам даного Договору Покупець має право відмовитись від прийняття і оплати такого товару, а якщо товар уже оплачений Покупцем – вимагати повернення сплаченої суми від Постачальника.
2.6. У разі поставки товару неналежної якості або виявленні Покупцем у період гарантійного строку недоліків (у тому числі прихованих) поставленого товару, Покупець оформляє Акт виявлених недоліків, про що письмово повідомляє Постачальника, прийнявши усі необхідні заходи щодо недопущення погіршення стану товару. Постачальник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної якості протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання вимоги Покупцем.»
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника-переможця
ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.