• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Контейнери металеві оцинковані для збору ТПВ

Завершена

666 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 330.00 UAH
Номер: c57fde47a0d740e2a7d38e703b91eaaa
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-28-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.08.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 28.08.2024 15:54 - 19.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 27.08.2024 № 111 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 27.08.2024 № 111 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2024-06-24-009786-a 29.03.2024 Черкаська селищна рада Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, vika-chika2105@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, відображення закупівлі у річному плані, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 22, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує в межах законодавства вжити заходів, щодо припинення договірних відносин з ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», враховуючи норми договору від 14.08.2024 № 145, Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі - Закон №922) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та чинному законодавству. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Черкаської селищної ради, (далі Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-06-24-010462-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (із змінами від 12.07.2024 №49), рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.07.2024 № 11760-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення органу оскарження від 08.07.2024 № 11760-р/пк-пз, протокол щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «ЩЕРБИНА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 25.07.2024 №55, протокол щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП «ЩЕРБИНА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» від 01.08.2024 №51, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.08.2024 №52, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» (далі – ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ»), повідомлення про намір укласти договір опубліковане в електронній системі закупівель 06.08.2024, договір закупівлі товарів від 14.08.2024 № 145 (далі - Договір) та його оприлюднення, пояснення та документи Замовника надані 02.09.2024 на запит Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2024 через електронну систему закупівель. Питання, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час моніторингу не перевірялися. Моніторингом встановлено, що відповідно до Додатку 2 до тендерної документації визначено Порядок постачання продукції та зазначено що контейнери пакуються у поліетиленову плівку. Упаковані у поліетиленову плівку контейнери укладаються у гофровані, дерев’яні або інші ящики з достатньою міцністю для гарантованого збереження цілісності контейнерів під час транспортування. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» міститься довідка про пакування, де зазначено, що даний товар не передбачає пакування, тому поставлятиметься без тари та пакування. Згідно підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи, що тендерна пропозиція ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» не відповідала вимогам Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 20.09.2024 09:05 - 05.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.09.2024 09:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто. Договір розірвано.
Дата публікації звіту: 27.09.2024 12:22

Запити/Пояснення