-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю внутрішньдворових проїздів в м. Южноукраїнську)
Завершена
10 015 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100 158.00 UAH
мін. крок: 1% або 100 158.00 UAH
Номер:
2f23022e142b4816a31af326b7466dc4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-10-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
10.10.2024 11:38 - 31.10.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.10.2024 № 274
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
61 UA-2024-06-24-001638-a 24.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункт 4 частини другої статті 4 Закону.
За результатами аналізу питання виконання вимог Постанови № 710 встановлено порушення частини 4-1 Постанови № 710.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АТАЛАНТ БУДПРОЕКТ», ПП «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ», ТОВ «ДОРБУД 777», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та недопущення встановлених порушень у подальшому, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства Южноукраїнської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 24.06.2024 № 32, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АТАЛАНТ БУДПРОЕКТ» (далі – ТОВ «АТАЛАНТ БУДПРОЕКТ»); приватного підприємства «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ» (далі – ПП «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРБУД 777» (далі – ТОВ «ДОРБУД 777»), протокольні рішення уповноваженої особи від 04.07.2024 № 35, від 08.07.2024 № 37, від 09.07.2024 № 38, вимогу про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір від 09.07.2024, договір від 22.07.2024 № 50-07/24 на суму 8 020 840,22 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 16.10.2024 та 24.10.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба, керуючись нормами статті 8 Закону, 15.10.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 16.10.2024 надав пояснення, зокрема про те, що «Обґрунтування щодо закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю внутрішньодворових проїздів в м. Южноукраїнську), розміщено на офіційному вебсайті Южноукраїнської громади AdminPervoSoft Управління житлово – комунального господарства Южноукраїнської міської ради (https://yu.mk.ua/admin/news)».
При перевірці посилання на сайт на офіційний вебсайт Южноукраїнської громади AdminPervoSoft Управління житлово – комунального господарства Южноукраїнської міської ради (https://yu.mk.ua/admin/news)» встановлено, що Замовником не розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 року
№ 631 і від 11 жовтня 2016 № 710» (далі – Постанова 1266) внесено зміни до Порядку № 631 та Постанови № 710. Зокрема, Постанову № 710 доповнено пунктом 4-1 такого змісту:
«4-1. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель».
Отже пункт 4-1 Постанови № 710 (зі змінами, внесеними Постановою № 1266) чітко визначає, що головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити здійснення зазначених заходів, отже цей пункт несе зобов’язальний, а не рекомендаційний характер.
При цьому, відповідно до інформації з Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Замовник є розпорядником бюджетних коштів.
Отже, Замовник як розпорядник бюджетних коштів на порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710 протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів.
Крім цього, відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг, заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Згідно з пунктом 4 частини другої статті 4 Закону у річному плані повинна міститися така інформація, як розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Водночас, моніторингом установлено, що у річному плані зазначено інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі в розмірі 7 979 353,00 грн, однак очікувана вартість зазначеної закупівлі становить 10 015 780,00 грн, чим порушено вимоги пункту 4 частини другої статті 4 Закону.
Період усунення порушень:
04.11.2024 17:03 - 19.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2024 17:03
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
ЮЖНОУКРАЇНСЬКА МІСЬКА РАДА
МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
вул. Європейська 23, м. Южноукраїнськ, Вознесенський район, Миколаївська область 55000,
тел. 5-99-73; тел/факс 5-68-57, ujkg_umr@ukr.net
НАКАЗ
“____”______2024 № ____-зг_
Про застосування заходів
дисциплінарного впливу
Керуючись положенням про управління житлово – комунального господарства Южноукраїнської міської ради, затвердженого рішенням Южноукраїнської міської ради від 13.12.2023 №1419, відповідно до колективного договору, укладеного між адміністрацією управління житлово – комунального господарства Южноукраїнської міської ради та трудовим колективом від 11.08.2021 року №2, зареєстрованого управлінням соціального захисту населення Южноукраїнської міської ради 23.12.2022 року №1405/05-011 та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів», враховуючи висновок Держаудитслужби від 04.11.2024 року
НАКАЗУЮ:
1. Визнати уповноважену особу, начальника відділу бухгалтерського обліку та публічних закупівель (головного бухгалтера) Людмилу ПОТАПОВУ, відповідальною за допущені порушення при розміщені річного плану закупівель, в частині очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. За виявлені порушення до уповноваженої особи, Людмили ПОТАПОВОЇ, застосувати дисциплінарну відповідальність в вигляді попередження про недопустимість порушень виконавчої дисципліни (п. п. 1 п. 6.2 р. 6 Колективного договору) та попередити про недопущення встановлених порушень у подальшому.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник управління Володимир БОЖКО
Дата публікації звіту:
08.11.2024 10:26
Запити/Пояснення
Номер:
bf5016d27fb647509c665b3002705d18
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.10.2024 16:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.10.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю внутрішньдворових проїздів в м. Южноукраїнську) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-24-001638-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
d66a4a6286054a82bd15ed8a8e3f04a9
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 15 жовтня 2024 року, згідно моніторингу UA-М-2024-10-10-000042, надання пояснення
Дата опублікування:
16.10.2024 10:40
Опис:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 15 жовтня 2024 року, згідно моніторингу UA-М-2024-10-10-000042, надання пояснення
На виконання запиту Державної аудиторської служби від 15 жовтня 2024 року на надання:
1. Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне:
- Управлінням житлово – комунального господарства Южноукраїнської міської ради було замовлено розробку кошторисної документації на «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю внутрішньодворових проїздів в м. Южноукраїнську)» в ФОП «Леденчук В. І.», який розробив кошторис на 10582574.00 грн., після отримання Експертного звіту від ТОВ «Експертиза ЮА» загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 24 травня 2024 року складала – 10506884,00грн.
Відповідно до отриманого експертного звіту було розраховано очікувану вартість надання послуг в сумі – 10015780,00грн., без врахування вартості розробки кошторисної документації, вартості експертної оцінки та із підсумкової відомості ресурсів було вирахувано вартість води.
Прикріплені документи: зведений кошторисний розрахунок з дефектним актом, експертний звіт, технічне завдання.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення):
- Обґрунтування щодо закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю внутрішньодворових проїздів в м. Южноукраїнську), розміщено на офіційному вебсайті Южноукраїнської громади AdminPervoSoft Управління житлово – комунального господарства Южноукраїнської міської ради (https://yu.mk.ua/admin/news)
Рішенням Южноукраїнської міської ради від 28.03.2024 року №1666 було затверджено розмір бюджетного призначення за даним направленням в сумі – 8000000,00грн, з урахуванням вартості розробки кошторису – 10647,00грн. та вартості проведення експертизи – 10000,00грн.
Номер:
0bfe87dd5f594490abf2d7694473e3b5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.10.2024 13:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2024 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю внутрішньодворових проїздів в м. Южноукраїнську) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-24-001638-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «ДОРБУД 777» підтверджено виконання вимог пункту 10 додатку 1 до тендерної документації, в частині «Довідку довільної форми щодо дотримання правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг. Довідку довільної форми про працівників, які пройшли навчання з правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (не менше однієї особи). Для підтвердження інформації учасник має надати скановану копію з оригіналу офіційного документу про навчання з загальних вимог до організації безпеки праці та робочих місць при виконанні будівельних робіт (НПАОП 45.2-7.03-17) інженерно-технічними працівниками(не менше однієї особи)».
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
48315cdb19144d6aa8ce64314752b741
Назва:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року, згідно моніторингу UA-М-2024-10-10-000042, надання пояснення
Дата опублікування:
24.10.2024 09:05
Опис:
На виконання запиту Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року, відповідно моніторингу процедури закупівлі послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності (ліквідація усідань і проломів проїзної частини та відновлення усіх видів дорожнього покриття вулиць гарячою асфальтобетонною сумішшю внутрішньодворових проїздів в м. Южноукраїнську) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-24-001638-a), надаємо пояснення з наступного питання:
1. Надайте посилання на назву файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) відповідно до якого учасником ТОВ «ДОРБУД 777» підтверджено виконання вимог пункту 10 додатку 1 до тендерної документації, в частині «Довідку довільної форми щодо дотримання правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг. Довідку довільної форми про працівників, які пройшли навчання з правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (не менше однієї особи). Для підтвердження інформації учасник має надати скановану копію з оригіналу офіційного документу про навчання з загальних вимог до організації безпеки праці та робочих місць при виконанні будівельних робіт (НПАОП 45.2-7.03-17) інженерно-технічними працівниками(не менше однієї особи)», повідомляємо наступне:
Відповідно до наданих ТОВ «ДОРБУД 777» документом за наступним посиланням, 3_5_Інженер з охорони праці Дехтяренко( файл завантажено), підтверджено виконання вимог пункту 10 додатку 1 до тендерної документації, в частині:
«Довідку довільної форми щодо дотримання правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг від 27.06.2024 №51..
Довідку довільної форми про працівників, які пройшли навчання з правил охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг (не менше однієї особи) від 27.06.2024 №52, виписка з протоколу №06-07-2023РЦ «Засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та промислової безпеки адміністративних та інженерно – технічних працівників ТОВ «ДОРБУД 777» сертифікат компетентності Дехтяренко Микола Ліферович від 23.05.2023, свідоцтво про проходження навчання Дехтяренко Микола Ліферович № св. 476-2023 від 08.05.2023.
Також надано трудовий договір №5 від 29.05.2024 року про прийняття Дехтяренко Микола Ліферович до ТОВ «ДОРБУД 777» на посаду інженера з охорони праці.