-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
труби сталеві - 3 лота (детальніше в додатку 6 ТД)
труби сталеві - 3 лота (детальніше в додатку 6 ТД)
Завершена
1 865 345.74
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 202.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 202.00 UAH
Номер:
13cb525291f746678483ed7f83b3da2f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-02-25-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.02.2019 00:00
Період моніторингу:
25.02.2019 12:31 - 20.03.2019 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.02.2019 № 37
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.02.2019 № 37
Перелік
процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2018-05-05-000030-b 05.05.2018 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2 UA-2018-12-25-000036-с 25.12.2018
Відділ освіти виконкому Покровської у місті ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
3 UA-2019-01-31-000045-b 31.01.2019
Комунальний заклад «Дніпровська міська поліклініка №2» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
4 UA-2019-02-11-001316-b 11.02.2019
Комунальний заклад «Дніпровська міська поліклініка №2» Дніпровської міської ради
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі; оприлюднення інформації про її проведення; укладання договорів та додаткових угод до цих договорів – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Під час моніторингу проаналізовано: дотримання Замовником законодавства при плануванні закупівлі; оприлюднення інформації про її проведення; укладені договори та додаткові угоди до цих договорів; пояснення Замовника, отримані 27.02.2019 через електрону систему закупівель.
За результатами моніторингу закупівлі, враховуючи пояснення Замовника, встановлено, що зазначена процедура закупівлі була передбачена планом закупівлі на 2018 рік. Плановий показник закупівлі за предметом закупівлі відповідно до ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» оприлюднено в електронній системі закупівель за ID: UA-P-2018-05-02-004188-a на суму 4 486 068,26 грн.
Відповідно до п.1 ст.7-1 Закону моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам в частині обмеження конкуренції учасників та дискримінаційних умов.
За результатами проведення електронних аукціонів були укладенні договори відповідно до кожного лоту, а саме:
- лот 1. Договір ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 на суму 1 085 724,99 грн.;
- лот 2. Договір ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018 на суму 514 828,99 грн.;
- лот 3. Договір ПР/НХ-18699/НЮ від 18.07.2018 на суму 262 190,00 грн.
Моніторингом, також, встановлено укладання Замовником додаткових угод до договору ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 (лот 1) та договору ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018 (лот 2), які подовжують дію укладених договорів до 31.03.2019 року, та збільшують їх вартість на 217 140,08 грн. та на 101 942,15 грн. відповідно, що не суперечить нормі п.5 ст.36 Закону.
Також, слід зазначити, що до договору ПР/НХ-18699/НЮ від 18.07.2018 (лот 3) на суму 262 190,00 грн. Замовником додаткові угоди не укладалися.
Період усунення порушень:
11.03.2019 17:18 - 15.03.2019 00:00
Дата публікації висновку:
11.03.2019 17:18
Запити/Пояснення
Номер:
af5d44302168460984297f8617b952b7
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2019 15:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Санітарні транспортні засоби (Кабінет діагностичний рухомий універсальний)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-05-000030-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Статтею 4 розділу 1 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Зазначте ID номер оприлюдненого в електронній системі закупівель PROZORRO план закупівель відповідно до якого Замовником розпочато процедуру закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ( 3 лоти) загальною очікуваною вартістю 1 865 345,74 грн.?
2. На якій підставі подовжено дію укладених договорів, а саме договір ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 та договір ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
4c01338972fa49799eea0d0a1188dc95
Назва:
UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві)
Дата опублікування:
27.02.2019 14:45
Опис:
Начальнику Східного офісу
Держаудитслужби
Васильєву О.В.
Шановний Олександре Володимировичу!
Стосовно проведення процедури закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) слід зазначити:
1. Згадана вище закупівля очікуваною вартістю 1865345,74 грн була передбачена планом закупівлі на 2018 рік. Планові показники, відповідно до яких була здійснена закупівля за предметом закупівлі відповідно до ДК 021-2015 – 44160000-9, оприлюднено в системі Prozorro за № UA-P-2018-05-02-004188-a на суму 4486068,26 грн, а саме 02.05.2018, тобто до дати оголошення процедури закупівлі – 05.05.2018.
2. З переможцем торгів - ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «АЛЬФАПРОММЕТ» - було укладено додаткові угоди до договорів №№ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 та ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018, згідно з п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».
Таким чином, вважаємо, що процедура закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 –44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) була проведена згідно з вимогами чинного законодавства.
З повагою
Голова тендерного комітету О.О.Левченко
Вик. Губаренко В.А., 793-19-85
Номер:
2e6c38d1a3fd492a9be7f11c5f5028ae
Назва:
Про скасування запиту
Дата опублікування:
25.02.2019 16:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2019 00:00
Опис:
Запит про надання пояснень оприлюднений 2019-02-25 об 15:19:15 вважати не дійсним та таким що не потребує відповіді.
Номер:
c07fb3fe8b3f4ee59a1862e0aaf6f2bf
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.02.2019 16:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.03.2019 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «труби сталеві - 3 лота (детальніше в додатку 6 ТД)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-05-05-000030-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Статтею 4 розділу 1 Закону визначено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Зазначте ID номер оприлюдненого в електронній системі закупівель PROZORRO план закупівель відповідно до якого Замовником розпочато процедуру закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ( 3 лоти) загальною очікуваною вартістю 1 865 345,74 грн.?
2. На якій підставі подовжено дію укладених договорів, а саме договір ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 та договір ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
1d19ceaea1dc4524ac6c6b66d38003d3
Назва:
UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві)
Дата опублікування:
27.02.2019 14:56
Опис:
Начальнику Східного офісу
Держаудитслужби
Васильєву О.В.
Шановний Олександре Володимировичу!
Стосовно проведення процедури закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) слід зазначити:
1. Згадана вище закупівля очікуваною вартістю 1865345,74 грн була передбачена планом закупівлі на 2018 рік. Планові показники, відповідно до яких була здійснена закупівля за предметом закупівлі відповідно до ДК 021-2015 – 44160000-9, оприлюднено в системі Prozorro за № UA-P-2018-05-02-004188-a на суму 4486068,26 грн, а саме 02.05.2018, тобто до дати оголошення процедури закупівлі – 05.05.2018.
2. З переможцем торгів - ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «АЛЬФАПРОММЕТ» - було укладено додаткові угоди до договорів №№ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 та ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018, згідно з п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої «дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».
Таким чином, вважаємо, що процедура закупівлі UA-2018-05-05-000030-b ДК 021-2015 –44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» (труби сталеві) була проведена згідно з вимогами чинного законодавства.
З повагою
Голова тендерного комітету О.О.Левченко
Вик. Губаренко В.А., 793-19-85