• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

труби сталеві - 3 лота (детальніше в додатку 6 ТД)

труби сталеві - 3 лота (детальніше в додатку 6 ТД)

Завершена

1 865 345.74 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 202.00 UAH
Номер: 13cb525291f746678483ed7f83b3da2f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-02-25-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.02.2019 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 25.02.2019 12:31 - 20.03.2019 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 25.02.2019 № 37 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник О. ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.02.2019 № 37 Перелік процедур закупівель, щодо яких пропонується здійснення моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 1 UA-2018-05-05-000030-b 05.05.2018 Регіональна філія «Придніпровська залізниця» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 2 UA-2018-12-25-000036-с 25.12.2018 Відділ освіти виконкому Покровської у місті ради інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель 3 UA-2019-01-31-000045-b 31.01.2019 Комунальний заклад «Дніпровська міська поліклініка №2» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель 4 UA-2019-02-11-001316-b 11.02.2019 Комунальний заклад «Дніпровська міська поліклініка №2» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Т. ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпропетровська, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби (Дніпропетровська обл.), +38 (0 56) 722-22-72, geymurjulia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель на стадії планування закупівлі; оприлюднення інформації про її проведення; укладання договорів та додаткових угод до цих договорів – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Під час моніторингу проаналізовано: дотримання Замовником законодавства при плануванні закупівлі; оприлюднення інформації про її проведення; укладені договори та додаткові угоди до цих договорів; пояснення Замовника, отримані 27.02.2019 через електрону систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі, враховуючи пояснення Замовника, встановлено, що зазначена процедура закупівлі була передбачена планом закупівлі на 2018 рік. Плановий показник закупівлі за предметом закупівлі відповідно до ДК 021-2015 – 44160000-9 «Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби» оприлюднено в електронній системі закупівель за ID: UA-P-2018-05-02-004188-a на суму 4 486 068,26 грн. Відповідно до п.1 ст.7-1 Закону моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам в частині обмеження конкуренції учасників та дискримінаційних умов. За результатами проведення електронних аукціонів були укладенні договори відповідно до кожного лоту, а саме: - лот 1. Договір ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 на суму 1 085 724,99 грн.; - лот 2. Договір ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018 на суму 514 828,99 грн.; - лот 3. Договір ПР/НХ-18699/НЮ від 18.07.2018 на суму 262 190,00 грн. Моніторингом, також, встановлено укладання Замовником додаткових угод до договору ПР/НХ-18697/НЮ від 18.07.2018 (лот 1) та договору ПР/НХ-18698/НЮ від 18.07.2018 (лот 2), які подовжують дію укладених договорів до 31.03.2019 року, та збільшують їх вартість на 217 140,08 грн. та на 101 942,15 грн. відповідно, що не суперечить нормі п.5 ст.36 Закону. Також, слід зазначити, що до договору ПР/НХ-18699/НЮ від 18.07.2018 (лот 3) на суму 262 190,00 грн. Замовником додаткові угоди не укладалися.
Період усунення порушень: 11.03.2019 17:18 - 15.03.2019 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2019 17:18

Запити/Пояснення