• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові вікна та блок металопластиковий з дверима- за кодом ДК 201:2015 44220000-8 Столярні вироби (код ДК 44221100-6 Вікна; код ДК 44221200-7 Двері)

Завершена

860 221.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 602.21 UAH
Номер: 510ec9436fa14333bbc320e382c0f061
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-24-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.07.2024 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 24.07.2024 12:00 - 15.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 23.07.2024 № 53-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 23.07.2024. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 23.07.2024 № 53-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 3 UA-2024-06-21-006662-a 21.06.2024 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 065-88-20, nedbaylo128@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення пункту 3 Порядку № 1082. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ФОП Коршунов Д.В., ФОП Кала Даріуш Йузеф та ФОП Голубова О.А., своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Відділу освіти, культури, молоді та спорту Степівської сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи Замовника від 21.06.2024 № 1(мз) (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Коршунов Дмитро Володимирович (далі – ФОП Коршунов Д.В.), фізичної особи-підприємця Кала Даріуш Йузеф (далі – ФОП Кала Даріуш Йузеф) та фізичної особи-підприємця Голубова Ольга Андріївна (далі – ФОП Голубова О.А.); протоколи уповноваженої особи Замовника від 02.07.2024 № 2(мз), від 08.07.2024 № 3(мз), від 08.07.2024 № 4(мз) та від 08.07.2024 № 5(мз); повідомлення про намір укласти договір; договір від 15.07.2024 № 16/07/2024; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено наступне. Замовник у оголошенні про проведення відкритих торгів, звіті про результати проведення процедури закупівлі та річному плані зазначив кількість вікон металопластикових розміром 1970*2220 – 13 штук. У додатку № 3 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Замовник зазначив кількість вікон металопластикових розміром 1970*2220 – 1 штука. Згідно з поясненнями Замовника, оприлюдненими 09.08.2024 в електронній системі закупівель, уповноважена особа Замовника в електронні поля «Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг» стосовно вікон металопластикових розміром 1970*2220 зазначила недостовірну інформацію. Враховуючи вищевикладене, на порушення пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 (далі – Порядок № 1082) Замовником розміщено недостовірну інформацію щодо закупівлі вікон металопластикових розміром 1970*2220. Крім того, під час проведення моніторингу процедури закупівлі, з урахуванням пояснень, наданих на запит органу державного фінансового контролю, встановлено, що на порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) Замовник, як розпорядник бюджетних коштів нижчого рівня, не оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів).
Період усунення порушень: 12.08.2024 16:23 - 27.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.08.2024 16:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Звітування про виконання висновку моніторінгу
Дата публікації звіту: 15.08.2024 16:34

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 16.08.2024 12:22

Запити/Пояснення