• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Допоміжне навчальне приладдя та пристрої

дидактичні матеріали для учнів початкових класів " Нової української школи"

Завершена

466 828.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 334.14 UAH
Номер: 19e519a783b74b5f95cfd1f5fb8e944c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-01-28-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.01.2019 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 28.01.2019 17:03 - 19.02.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 25.01.2019 № 12 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника В.ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2019 № 12 Витяг з переліку процедур закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2018-06-06-002874-а 06.06.2018 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону №922. В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель В.ВИННИЦЬКИЙ
Адреса: Ukraine, Львівська, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.), +38 (0 67) 709-25-01, shira81@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що Замовник не дотримав норми: пункту 4 частини 1 статті 30 Закону №922, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника, яка не відповідала умовам тендерної документації; частини 1 статті 10, а саме не оприлюднення звіту про виконання договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись пунктом 7 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 16 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7¹ Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання вимог законодавства під час складання тендерної документації, розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2018 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників, протоколи відхилення, повідомлення про намір укласти договір, договір від 18.07.2018 № 01-03/35. Проведеним моніторингом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Еліз Лабс» не відповідала умовам тендерної документації Замовника. Так, в недотримання умов п. 1 розділу 3 та п. 5 таблиці «Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» додатку 2 тендерної документації, ТОВ «Еліз Лабс» не завантажено в інформаційно-телекомунікаційну систему «ProZorro» копій сторінок паспорта (4-6) уповноваженої особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору закупівлі.В недотримання умов п. 1 таблиці «Інша інформація (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» додатку 2 тендерної документації ТОВ «Еліз Лабс» у інформаційній довідці не надав електронну адресу. В недотримання умов Додатку 3 тендерної документації, ТОВ «Еліз Лабс» завантажено копію титульної сторінки ТУ (Технічні умови) на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання та копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання без вказання переліку допоміжного навчального обладнання, на яке надано висновок СЕС та затверджено технічні умови, щодо підтвердження якості продукції стандартам і нормам, що діють на території України. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ «Еліз Лабс» не відповідала умовам тендерної документації та згідно пункту 4 частини 1 статті 30 Закону №922 повинна бути відхилена. Слід зазначити, що аналогічні порушення стали підставою для відхилення Замовником найдешевшої тендерної пропозиції ФОП Дубинка Юрій Володимирович, яка на 216000,0 грн дешевша від тендерної пропозиції учасника-переможця. Крім того, в порушення частини 1 статті 10 Закону, Замовником не оприлюднено звіт про виконання договору.
Період усунення порушень: 13.02.2019 09:59 - 28.02.2019 00:00
Дата публікації висновку: 13.02.2019 09:59