• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

44613700-7 - Контейнери для сміття

Завершена

418 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 185.00 UAH
Номер: 4b7503f5a4834f29beae94c94034393c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-30-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09.09.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 10.09.2024 16:10 - 02.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 09.09.2024 № 120 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 09.09.2024 № 120 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 19 UA-2024-06-21-002042-a 21.06.2024 КП ''Царичанське виробниче об'єднання житлово- комунального господарства'' Царичанської селищної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 20.08.2024 №14/08 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу Українита протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП ''Царичанське виробниче об'єднання житлово - комунального господарства'' Царичанської селищної ради (далі - Замовник) UA-P-2024-06-20-001289-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №1 від 21.06.2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 08.08.2024, договір від 20.08.2024 №14/08, запити про надання пояснень від 19.09.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 24.09.2024 року. Моніторингом установлено що, відповідно до пункту 6 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація на товар категорії ДК: 021:2015 44613700-7 Контейнери для сміття», зазначено що «якість товару повинна відповідати вимогам діючих державних стандартів та підтверджуватись одним з документів: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ. Документи надані у складі пропозиції повинні бути діючими». При цьому, учасником закупівлі ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» на виконання вимог викладених Замовником у технічній специфікації, якість товару документально не підтверджена, а саме: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ, у складі тендерної пропозиції, учасником не надано. Під час проведення моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби щодо отримання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 19.09.2024, Замовником опубліковано пояснення, яке не спростовує порушення. Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню.
Період усунення порушень: 26.09.2024 13:33 - 11.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.09.2024 13:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку ДАСУ від 26.09.2024 року надаємо Додаткову угоду № 1 від 27.09.2024 року до Договору про закупівлю товарів №14/08 від 20.08.2024 року.
Дата публікації звіту: 03.10.2024 13:25

Запити/Пояснення