-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44613700-7 - Контейнери для сміття
Завершена
418 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 185.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 185.00 UAH
Номер:
4b7503f5a4834f29beae94c94034393c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-30-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.09.2024 00:00
Період моніторингу:
10.09.2024 16:10 - 02.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
09.09.2024 № 120
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 09.09.2024 № 120
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2024-06-21-002042-a 21.06.2024 КП ''Царичанське виробниче об'єднання житлово- комунального господарства'' Царичанської селищної ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 20.08.2024 №14/08 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу Українита протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП ''Царичанське виробниче об'єднання житлово - комунального господарства'' Царичанської селищної ради (далі - Замовник) UA-P-2024-06-20-001289-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №1 від 21.06.2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 08.08.2024, договір від 20.08.2024 №14/08, запити про надання пояснень від 19.09.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 24.09.2024 року.
Моніторингом установлено що, відповідно до пункту 6 Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» щодо інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація на товар категорії ДК: 021:2015 44613700-7 Контейнери для сміття», зазначено що «якість товару повинна відповідати вимогам діючих державних стандартів та підтверджуватись одним з документів: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ. Документи надані у складі пропозиції повинні бути діючими». При цьому, учасником закупівлі ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» на виконання вимог викладених Замовником у технічній специфікації, якість товару документально не підтверджена, а саме: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ, у складі тендерної пропозиції, учасником не надано.
Під час проведення моніторингу на запит Східного офісу Держаудитслужби щодо отримання інформації та відповідних документів з питань, що є предметом цього моніторингу, який оприлюднено через електронну систему закупівель 19.09.2024, Замовником опубліковано пояснення, яке не спростовує порушення.
Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню.
Період усунення порушень:
26.09.2024 13:33 - 11.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
26.09.2024 13:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку ДАСУ від 26.09.2024 року надаємо Додаткову угоду № 1 від 27.09.2024 року до Договору про закупівлю товарів №14/08 від 20.08.2024 року.
Дата публікації звіту:
03.10.2024 13:25
Запити/Пояснення
Номер:
188f282f6bcb47acb8a77ade88b8cf60
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
19.09.2024 15:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, а саме: Контейнери для сміття, 44613700-7 — Контейнери для сміття за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-21-002042-a), яку проведено КП ''Царичанське виробниче об'єднання житлово- комунального господарства'' Царичанської селищної ради (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. У п.3 Додатку 2 до тендерної документації «Технічна специфікація на товар категорії ДК: 021:2015 44613700-7 Контейнери для сміття», зазначено що якість товару повинна відповідати вимогам діючих державних стандартів та підтверджуватись одним з документів: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ. Документи надані у складі пропозиції повинні бути діючими. Надайте посилання на файл де учасник у складі тендерної пропозиції розмістив документ, який підтверджує виконання зазначеної у технічній специфікації вимоги. Якщо відповідний документ відсутній, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ ВСМ ЕКОЛОДЖІ не була відхилена?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
efdaba80af9746beb4130528d89e51e1
Назва:
Надання відповіді на запит Східного офісу Держаудитслужби стосовно Моніторингу закупівлі UA-2024-06-21-002042-a
Дата опублікування:
24.09.2024 12:06
Опис:
У відповідь на питання Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обгрунтування розміру бюджетного призначення , технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість - надаємо файл ''Інформація щодо процедури закупівлі '', файл '' Посилання щодо розміщення інформації щодо процедури закупівлі '' та файл ''Комерційні пропозиції'' надані ТОВ ''Складсистемс'' з пропозицією 8370 грн при закупівлі 50 контейнерів, ТОВ'' Вотер пласт'' з пропозицією 8240 грн за штуку при замовленні від 50 штук, ТОВ ''ВСМ Еколоджі''- пропонує по ціні 8500 грн за контейнер. Розрахунок очікуваної вартості закупівлі (8370+8240+8500)/3= 8370 * 50 штук = 418500грн. У відповідь на питання стосовно надання сертифікату якості прикріплено файл ''Лист щодо сертифікату якості '' (№01-08-165 від 24.09.2024) , файл ''Сертифікат № 3755'', ''файл Сертифікат якості'' , файл ''Сертифікат ''.
Номер:
88312cf53a23438c866d9377473fb0a8
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
30.09.2024 15:50
Опис:
Відповідно до проведеної процедури закупівлі, а саме контейнери для сміття, ДК:021:2015 44613700-7, ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-21-002042-а, відкриті торги з особливостями, Замовником у додатку 2 до тендерної документації зазначено, що якість товару повинна відповідати вимогам діючих державних стандартів та підтверджуватись одним із документів: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ. Документи надані у складі пропозиції повинні бути діючими. Замовником не встановлено вимоги щодо надання одного з вищеперелічених документів у паперовому вигляді чи з відображенням у системі публічних закупівель (на електронному майданчику).
Учасником процедури закупівлі ТОВ "ВСМ Еколоджі" через електронну систему було завантажено довідку про якість товару з підтвердженням та наданням Замовнику у паперовому вигляді - сертифікатом якості контейнерів для сміття німецькою мовою разом з перекладом українською мовою.
Відповідно до Договору про закупівлю товарів №14/08 від 20.08.2024 року контейнери для сміття повністю відповідають умовам встановленим чинним законодавством України, технічні та якісні характеристики товару відповідають чинним нормативним актам.
Згідно розділу ІІ п.2.2.Договору №14/08 при поставці товару ТОВ "ВСМ Еколоджі" було надано документ про підтвердження якості контейнерів для сміття - сертифікат якості.
Згідно висновку Східного офісу Держаудитслужби від 26.09.2024 року прохаємо роз'яснити яким чином сторони можуть припинити свої зобов'язання, оскільки умови даного договору виконані в повному обсязі та всі поставлені контейнери для сміття задіяні у виробничій діяльності підприємства (стан контейнерів не новий та перебувають в експлуатації).
Згідно видаткової накладної №412 від 20.08.2024 року товар відвантажено Замовнику, згідно виписки з рахунку від 23.08.2024 року товар оплачено в повному обсязі.
Номер:
1479bb072ca84c93a7c4d9ee8bd0ac62
Назва:
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата опублікування:
01.10.2024 14:27
Опис:
Східний офіс Держаудитслужби (далі - Східний офіс) розглянув звернення за роз'ясненням щодо висновку про результати проведення моніторингу закупівлі за номером ID: UA-2024-06-21-002042-a здійсненої КП ''Царичанське виробниче об'єднання житлово - комунального господарства'' Царичанської селищної ради (далі - Замовник) та повідомляємо про наступне.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи відповідно до частини другої статті 19 Конституції України зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначає Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 №922-VIII зі змінами (далі Закон № 922-VIII ).
У свою чергу, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та зобов’язано замовників проводити публічні закупівлі відповідно до Закону № 922-VIII з урахуванням цих Особливостей (далі Особливості).
Відповідно до пункту 23 Особливостей моніторинг відкритих торгів здійснюється Держаудитслужбою та її міжрегіональними територіальними органами відповідно до статті 8 Закону № 922-VIII. При цьому, стаття 8 Закону № 922-VIII визначає порядок здійснення моніторингу процедур публічних закупівель та специфіку реалізації результатів моніторингу.
Моніторингом встановлено, що Учасником закупівлі ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ» на виконання вимог викладених Замовником у технічній специфікації, якість товару документально не підтверджена, а саме: сертифікат відповідності, сертифікат/паспорт якості, декларація про відповідність або інший аналогічний документ, у складі тендерної пропозиції, учасником не надано. Отже, враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ВСМ ЕКОЛОДЖІ», відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню.
У разі дотримання замовником вимог Закону № 922-VIII із урахуванням Особливостей відносини між переможцем закупівлі та замовником взагалі б не виникли та договір не було б укладено.
Оскільки укладення договорів є завершальною стадією проведення процедури закупівлі, тому не відхилення пропозиції учасника та як наслідок укладення договору є підставою для припинення зобов’язань за договором.
У пункті 3 розділу ІІ Констатуючої частини висновку про результати моніторингу процедури закупівлі за номером ID: UA-2024-06-21-002042-a Східним офісом визначені зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), з посиланням на нормативно-правові акти, які є підставою для зобов’язання щодо усунення встановленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором від 20.08.2024 №14/08 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу Українита протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів».
Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону № 922-VIII протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Згідно із частиною 5 статті 65 Господарського кодексу України лише керівник підприємства вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами цього підприємства. З аналізу наведених норм можливо встановити, що саме до повноважень замовника належить визначення заходів, які належить для усунення допущених порушень та прийняття відповідних рішень у випадку неможливості їх усунення.
Виходячи із структури та змісту частини 8 статті 8 Закону № 922, саме замовник публічної закупівлі вправі визначати, яким чином він має намір усунути виявлені правопорушення, обираючи один із визначених законом правомірних варіантів поведінки.
Таким чином, порядок, умови та підстави припинення зобов`язань за договором передбачено нормами Цивільного та Господарського кодексів, відтак у Замовника відсутні підстави для довільного трактування таких, що свідчило б про незрозумілість чи необґрунтованість Висновку, а на дотримання принципу пропорційності керівнику Замовника надано право самостійно визначити алгоритм дій щодо припинення зобов`язань за договором в судовому чи позасудовому порядку, чи у поєднанні таких.