-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, селище Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні,77», код – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Завершена
1 476 275.18
UAH без ПДВ
Номер:
b5e9546a3a5b44ac838948cb6ba0d3f4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-30-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.07.2024 00:00
Період моніторингу:
30.07.2024 15:59 - 21.08.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.07.2024 №45-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 30 липня 2024 року № 45-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2024-06-21-000608-a від 21.06.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Інна МОШУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-06-20-014495-a); звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель від 21.06.2024; звіт про укладений договір, оприлюднений 21.06.2024; договір на закупівлю робіт від 20.06.2024 № 251; пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 08.08.2024 та 16.08.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
19.08.2024 16:42 - 23.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.08.2024 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
3b7f076142044abb82d783c1d8d5bdd6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
05.08.2024 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, селище Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні,77», код – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-21-000608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Чому Вами не оприлюднено в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі?
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ФОП Дам'ян Лукас Миколайович (#3844506291), з яким укладено договір на закупівлю робіт від 20.06.2024 № 251 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4263b78e449243baa230ff75056b1978
Назва:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби (Чернівецька область) від 05.08.2024 року надання пояснення.
Дата опублікування:
08.08.2024 14:19
Опис:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради надає пояснення, інформацію та документи, з поставлених питань у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, селище Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні,77», код – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-21-000608-a).
1. Відділом освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі «Капітальний ремонт даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, селище Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні,77», код – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», здійснювалось на підставі Дефектного акту, до якого було залучено начальника відділу державного архітектурно-будівельного контролю Глибоцької селищної ради, та спеціалістів, які мають відповідні знання у сфері будівництва та проєктування з метою більш точного визначення технічних, якісних, кількісних та вартісних показників виконання робіт з проєктування та проведення робіт з капітального ремонту даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) (Дефектний акт додається до інформації).
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням обсягів робіт, передбачених дефектним актом, який складений згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 року №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 року за №1225/36847 та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року №281 та експертного звіту (позитивний), затвердженого 14.06.2024 року за №26-0143/01-24 щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проєктом «Капітальний ремонт даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, селище Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні,77». Експертиза проведена філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Чернівецькій області. (Експертний звіт додається до інформації).
Проектно-кошторисну документацію на «Капітальний ремонт даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, селище Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні,77», затверджено рішенням виконавчого комітету №12/154 від 30.05.2024 року (рішення виконавчого комітету додається).
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, селище Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні,77», загальна кошторисна вартість даного об’єкту склала 1499,862 тис.грн. (Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додається до інформації).
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради є головним розпорядником бюджетних коштів, якому надано повноваження, яке має кількісні, часові і цільові обмеження та дозволяє надавати бюджетні асигнування.
Враховуючи, що загальна кошторисна вартість даного об’єкту становить 1499,862 тис.грн. відділ освіти, культури, молоді та спорту прийняв рішення, що виконання робіт буде здійснюватися протягом двох років, з урахування фактично наявних бюджетних призначень, виділених для проведення робіт з капітального ремонту даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) в селищі Глибока.
2. У відділу освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради виникла нагальна потреба здійснити закупівлю за предметом «Капітальний ремонт даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, селище Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні,77», у зв’язку з виникненням об’єктивних, соціальних обставин (руйнуванням даху першого корпусу дитячого дошкільного закладу) (акт обстеження додається) .
Крім того, наказом відділу освіти, культури, молоді та спорту від 03.06.2024 року №68, тимчасово призупинено функціонування закладів дошкільної освіти та дошкільних підрозділів закладів загальної середньої освіти на час проведення капітального та поточних ремонтних робіт в літній період, тобто з 17 червня по 31 липня 2024 року (наказ додається).
Отже, відділом освіти, культури, молоді та спорту, враховуючи короткий термін призупинення функціонування ОЗО «Сонечко», було прийнято рішення дану закупівлю здійснити з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі - Закон), з урахуванням вимог п.11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості), яким визначено, що для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. грн., послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. грн., робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн. грн., замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів та без використання електронної системи закупівель.
За умовами Особливостей закупівлі без використання електронної системи, а саме прямі договори, які укладаються замовником діляться на дві категорії:
- якщо вартість менша, ніж встановлені межі для проведення відкритих торгів;
- якщо наявні окремі підстави, визначені у п.13 Особливостей.
Тобто, відповідно до пункту 11 Особливостей відділ освіти, культури, молоді та спорту може здійснити таку закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Особливості щодо прямого договору визначають вартісні межі предмета закупівлі, при яких замовник зобов’язаний провести закупівлю відкритими торгами або шляхом застосування електронного каталогу для товарів, при потребі, вартість яких перевищує 100 тис. грн для товарів та послуг (крім поточного ремонту) та 1,5 млн для робіт.
Відповідно до п.8 ч.1 ст.1 Закону електронний каталог - систематизована база актуальних пропозицій, що формується та супроводжується централізованою закупівельною організацією в електронній системі закупівель та використовується замовником з метою відбору постачальника товару (товарів).
Тобто, в електронному каталозі «PROZORRO MARKET» передбачено тільки закупівля товарів, а у нашому випадку предметом закупівлі є роботи, така категорія в електронному каталозі відсутня.
Відділ освіти, культури, молоді та спорту не порушив вимоги п.1 ч.1 ст.5 Закону та п.10 Особливостей, в частині застосування вартісних меж для застосування відкритих торгів, а саме вартість робіт по даному об’єкту не перевищує 1,5 млн. грн.
Замовником у розумінні Закону передбачено придбання товарів, робіт і послуг, якщо така закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону та Особливостей, в один із способів, в залежності від очікуваної вартості предмета закупівлі, визначеного згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 року № 708 (зі змінами).
Отже, відділом освіти, культури, молоді та спорту застосовано норму пункту 11 Особливостей, в частині здійснення прямої закупівлі без використання електронної системи, шляхом укладання господарського договору на виконання робіт з капітального ремонту даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1). Ціна договору складає 1476275,18 гривень.
3. Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть здійснювати такі закупівлі без використання електронної системи закупівель.
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору.
У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Тобто, обгрунтування замовника оприлюднюється виключно у разі проведення закупівлі на підставі пункту 13 Особливостей.
Готування та оприлюднення обгрунтування у разі укладання прямого договору відповідно до вимог пункту 11 Особливостей не передбачено.
Уповноваженою особою оприлюднено відповідно до пункту 3 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
4. Для того, щоб не порушити вимоги п.11 Особливостей, в частині дотримання принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, уповноваженою особою 03.06.2024 року було направлено три письмові запити цінових пропозицій надавачам послуг, які здійснюють свою діяльність в сфері будівництва, з числа зареєстрованих на території громади. Це пов’язано було з тим, що виконання робіт необхідно було зробити в стислі терміни, тобто місяць, тому що дошкільний заклад «Сонечко» на даний термін тимчасово призупинив функціонування (лист-запит додається).
Замовником встановлено, що основним критерієм оцінки є ціна, яка визначена з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації загальною вартістю 1499,862 тис.грн.
За результатами розгляду отриманих цінових пропозицій від ПП «Буковина Майстер ПЛЮС» - 1598950,00 грн., ПП « Глибоцьке Будівельно-монтажне управління» - 1499920,00 грн. та ФОП Дам’ян Лукас Миколайович - 1479491,00 грн., переможцем обрано ФОП Дам’яна Лукаса Миколайовича, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію (протокол та пропозиції учасників розгляду додається) .
Отже, замовником дотримано принципи максимальної економії, ефективності, об’єктивного та неупереджене визначення переможця. Тобто замовник придбаває роботи за запропонованою ціною з урахуванням усіх технічних вимог та вимог до якості виконання робіт.
З огляду на зазначене, а також на необхідність забезпечити потребу замовника у роботах, наявні підстави здійснити закупівлю без використання електронної системи закупівель відповідно до пункту 11 Особливостей.
Номер:
978851e52c9641cc86a546ee4fb8d10d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.08.2024 12:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, селище Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні,77», код – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-21-000608-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступного питання:
1. Поясніть розбіжності у ціні укладеного договору на закупівлю робіт від 20.06.2024 № 251 (далі – Договір № 251), а саме:
- пунктом 3.1 Договору № 251 визначено, що ціна договору становить 1 476 275,18 грн (на 2024 рік – 513 175,18 грн, на 2025 рік – 963 100,00 грн);
- у Договірній ціні, яка є Додатком 1 до Договору № 251 та відповідно до пункту 15.1 – невід’ємною частиною договору, ціна Договору становить 1 479 491,00 грн;
- у Зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, який є Додатком 2 до Договору № 251 та відповідно до пункту 15.1 – невід’ємною частиною договору, ціна становить 1 499 862,00 грн.
При цьому, цінова пропозиція, яка Вами надана у складі пояснення від 08.08.2024, учасника ФОП «Дам'ян Лукас Миколайович» склала 1 479 491,00 грн. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.06.2024 № 28 прийнято рішення про укладення договору з учасником ФОП «Дам'ян Лукас Миколайович» з ціновою пропозицією 1 479 491,00 грн.
Так, в електронній системі закупівель відображена пропозиція ФОП «Дам'ян Лукас Миколайович» в розмірі 1 476 275,18 грн.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
442d35daf8c444798b8299a5d1fc3973
Назва:
На виконання запиту Західного офісу Держаудитслужби (Чернівецька область) від 14.08.2024 року надання пояснення.
Дата опублікування:
16.08.2024 15:33
Опис:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Глибоцької селищної ради надає пояснення, інформацію та документи, з поставлених питань у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, селище Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні,77», а саме щодо розбіжностей у ціні укладеного договору про закупівлю робіт від 20.06.2024 №251.
Відповідно до затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, селище Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні,77», загальна кошторисна вартість даного об’єкту склала 1499862,00 грн.
Проте до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва окрім вартості робіт, включені ще також вартість експертизи проектної документації та кошти на здійснення технічного нагляду (1,5%), які проводяться по інших господарських договорах за іншими кодами ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника».
Щодо розбіжності між ціновою пропозицією ФОП Дам’ян Л.М. та відображеною ціновою пропозицією в електронній системі закупівлі надаємо пояснення.
Так, за результатами розгляду отриманих цінових пропозицій від ПП «Буковина Майстер ПЛЮС» - 1598950,00 грн., ПП « Глибоцьке Будівельно-монтажне управління» - 1499920,00 грн. та ФОП Дам’ян Лукас Миколайович - 1479491,00 грн., переможцем було обрано ФОП Дам’яна Лукаса Миколайовича, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію і згідно опублікованого протоколу розгляду від 17.06.2024р. Замовником висловлено намір заключити договір з ФОП Дам’ян Лукас Миколайович в сумі 1479491,00 грн. як з переможцем відбору.
Проте, при укладанні договору з ФОП Дам’ян Л.М. при визначенні ціни договору та згідно із передбаченими бюджетними асигнування, математичним способом встановлено, що кошти на здійснення технічного нагляду (1,5 %) складають 17 742,00 грн. та кошти за проведення експертизи проектної документації в сумі 5844,82 грн. Тобто загальна сума інших витрат становить 23586,82 грн.
Отже, враховуючи, що загальна кошторисна вартість даного об’єкту склала 1499862,00 грн., а сума витрат на технагляд та експертизу склала 23586,82 грн., то вартість робіт не може перевищувати 1476275,18 грн.
В процесі укладання договору сторони дійшли взаємної згоди, а саме учасником-переможцем ФОП Дам’ян Л.М. зроблено перерахунок договірної ціни (у бік зменшення) цінової пропозиції. Тому в електронній системі закупівель відображена пропозиція ФОП Дам'ян Л.М. в розмірі 1476275,18 грн.
Крім того, відділ освіти, культури, молоді та спорту, як головний розпорядник бюджетних коштів не може укласти договір на виконання робіт та взяти зобов’язання без відповідних бюджетних асигнувань, а Державна казначейська служба України при реєстрації господарських договорів здійснює перевірку даних сум на відповідність зазначених у зведеному кошторисному розрахунку, згідно Наказу Міністерства фінансів України №333 від 12.03.2012р. (зі змінами) «Про затвердження Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету».
Щодо завантажених Додатків до Договору від 20.06.2024 року №251, який укладено з ФОП Дам’ян Лукасом Миколайовичем, які є невід’ємною частиною договору, надаю пояснення.
Кожен може помилитися. Так, дійсно мною, уповноваженою особою помилково завантажено не вірні Додаток 1 та Додаток 2 до Договору №251, які є невід’ємною частиною договору.
Так, мною завантажено Додаток 1 з договірною ціною, яка була подана ФОП Дам’ян Л.М. в складі цінової пропозиції та становила 1479491,00 грн., замість оновленої договірної ціни 1476275,18 грн.
Щодо Додатку 2 до Договору №251, то помилково завантажено загальний Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, з урахуванням всіх інших витрат, замість Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва наданого ФОП Дам’ян Л.М. до договірної ціни. Тобто, Додатком 2 до Договору №251, який є невід’ємною частиною договору мало б бути завантажено та висвітлено Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, загальною вартістю 1476275,18 грн. Підтвердженням того, що помилково завантажено не ті Додатки 1 та 2 до Договору №251, є Додаток 3 - календарний план-графік виконання робіт із загальною вартістю 1476275,18 грн., що відповідає п.3.1. Договору №251 (Додаток 1 і 2 до договору надаються до пояснення).
З огляду на зазначене, в процесі здійснення закупівлі за предметом «Капітальний ремонт даху ОЗО «Сонечко» (корпус №1) за адресою: Чернівецька область, Чернівецький район, селище Глибока, вул. Героїв Небесної Сотні,77», код – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», відділом освіти, культури, молоді та спорту договір про закупівлю укладено відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням Особливостей, визначених Закону України «Про публічні закупівлі» та Бюджетного кодексу.