-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт покрівлі даху ліцею ім. В. Симоненка Львівської міської ради за ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 45260000-7- Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи "
Категорія замовника: відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2 категорія замовника «підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади
Завершена
472 812.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 728.12 UAH
мін. крок: 1% або 4 728.12 UAH
Номер:
0bb03d138f3e4e4ba10862a2946777df
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-04-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.09.2024 00:00
Період моніторингу:
04.09.2024 16:09 - 26.09.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.09.2024 № 185
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.09.2024 № 185.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 4. UA-2024-06-20-011401-a, 20.06.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця; внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 18 вересня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею імені Василя Симоненка Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-06-20-014819-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи від 05.07.2024 №32, від 11.07.20234 №34, від 12.07.2024 №35 та від 16.07.2024 №36; тендерні пропозиції ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» та ПП «АКТИВИ ЛЬВОВА» (щодо правомірності їх відхилення Замовником); опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; тендерну пропозицію ФОП Двожана І.І.; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП Двожаном І.І. як переможцем тендеру документи; договір від 25.07.2024 №ВТ2307, додаткову угоду №1 від 27.08.2024 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковане разом з такою додатковою угодою; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
18.09.2024 16:31 - 24.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
18.09.2024 16:31
Запити/Пояснення
Номер:
c9ba0cdc7eaf442db7bbfe5e534aa4cb
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.09.2024 16:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.09.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-06-20-011401-a, яка проведена Ліцеєм імені Василя Симоненка Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
В ході проведення моніторингу встановлено, що відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 12.07.2024 №35 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «АКТИВИ ЛЬВОВА» згідно з підпункту 2 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), посилаючись на те, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У вказаному протоколі №35 від 08.07.2024 Замовником зазначено, що в поданому у складі тендерної пропозиції учасника ПП «АКТИВИ ЛЬВОВА» «…локальному кошторисі у пункті 1. «Розбирання ізоляції з поліуретанових композицій, горизонтальна поверхня» застосовано розцінку КР8-2-1, яка розшифровується в АВК «Розбирання покриття покрівлі з рулонних матеріалів в 1-3 шари», що є невідповідністю».
Відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Враховуючи вищенаведене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції учасника ПП «АКТИВИ ЛЬВОВА, які відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 підлягають виправленню.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Пояснити причини не оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей ПП «АКТИВИ ЛЬВОВА» згідно пункту 43 Особливостей №1178?
За умовами тендерної документації (підпункту 4 пункту 4 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації) Замовником визначено, що «Учасник зобов’язаний гарантувати, що усі будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Оскільки предметом закупівлі є послуги, у складі яких є товари, які замовник за наслідком виконання договору набуває у власність, Учасник повинен гарантувати (надати гарантійний лист) про те, що закупівля будівельних матеріалів, виробів та конструкцій (необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі) не будуть придбані у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів».
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати інформацію (з документальним підтвердженням) яким чином переможцем ФОП Двожан І.І. виконано вимоги підпункту 4 пункту 4 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, зокрема, в частині надання учасником вищезгаданого гарантійного листа?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b02c16bca2d3486cb17ce5fc8457d333
Назва:
Акт комісії замовника щодо обстеження стану приміщення
Дата опублікування:
10.09.2024 22:20
Опис:
На ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані замовником відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Дефектному акті на поточний ремонт покрівлі даху ліцею ім. В. Симоненка Львівської міської ради (Додаток № 2 до тендерної документації). Даний дефектний акт з переліком видів послуг та їх обсягів було складено Комісією замовника по результату проведення технічного обстеження стану покрівлі приміщення. На підставі розробленого дефектного акту відповідно до державних будівельних норм з врахуванням вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, обчислених у поточному рівні цін замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
1.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета розміщене за посиланням: https://www.symonenkolyceum.com/ державні закупівлі.
1. Підставами для відхилення тендерної пропозиції ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АКТИВИ ЛЬВОВА" послужила невідповідність пропозиції цього учасника встановленим замовником вимогам до технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
1. відсутність відомості ресурсів, вимоги щодо надання якої було передбачено в додатку 2
2. застосування в локальному кошторисі у пункті 1. «Розбирання ізоляції з поліуретанових композицій, горизонтальна поверхня» розцінки КР8-2-1, яка розшифровується в АВК «Розбирання покриття покрівлі з рулонних матеріалів в 1-3 шари».
Відомість ресурсів і локальні кошториси є документами, які відносяться до розрахунку договірної ціни.
Документи розрахунку ціни, в свою чергу, є документами, що містять інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а відтак - не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим у замовника були відсутні правові підстави для звернення до учасника за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах.
При прийнятті рішення щодо не звернення до учасника щодо виправлення наведених невідповідностей замовник керувався наявною практикою розгляду скарг Комісією АМКУ, зокрема, рішення від 03.08.2023 № 12053/UA-2023-05-17-005310-a; Рішення від 28.08.2024 №14483/ UA-2024-07-24-010078-a; Рішення від 16.01.2023 № 490-р/пк-пз/ закупівля № UA-2022-12-15-009805-a.
Також, хочемо відзначити, що згідно усталеної практики, за умов, коли замовником виявляються невідповідності в тендерній пропозиції учасника, які підлягають виправленню, але поряд із тим є й інші підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, замовник має право відхиляти таку пропозицію без надання 24 годин.
З огляду на вищевикладене, на нашу думку, відсутність у складі пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АКТИВИ ЛЬВОВА" відомості ресурсів уже є достатньою підставою для відхилення пропозиції такого учасника без звернення до нього з вимогою про усунення невідповідностей.
2. При визначенні учасника ФОП "ДВОЖАН ІВАН ІВАНОВИЧ" переможцем без звернення до нього з вимогою щодо усунення невідповідностей замовником було взято до уваги, що в складі пропозиції цього учасника у файлі «Дод.2 техн. спец..pdf» було подано згоду учасника з вимогами додатку 2 (у якому зокрема, була розміщена вимога щодо гарантування, що закупівля будівельних матеріалів, виробів та конструкцій (необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі) не буде здійснена у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів).
Також у складі пропозиції учасника (файл «Відповідність тех. характеристикам.pdf») містився гарантійний лист, згідно з яким, учасник, зокрема підтверджує можливість виконання робіт відповідно до усіх вимог, визначених в тендерній документації.
За таких умов, на думку замовника, учасником було надано гарантію щодо виконання усіх вимог замовника, в тому числі і щодо придбання матеріалів.
Зважаючи на нагальну потребу в якнайшвидшому укладанні договору з переможцем з огляду на аварійний стан даху, замовником було вирішено визначити учасника переможцем без додаткового звернення до цього з вимогою про надання окремого гарантійного листа, що фактично, дублюватиме вже надані ним гарантії.
Додатки:
1. Дефектний акт
2. Акт комісії замовника щодо обстеження стану приміщення
3. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі