• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт амбулаторії загальної практики – сімейної медицини №2 (педіатрична) по вул. Небесної Сотні, 24а в м. Надвірна, Івано-Франківської області (Код ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

Закупівля згідно позитивного експертного звіту (№09-050-24 від 18.06.2024). Виконання робіт протягом 2024-2029 років за рахунок коштів НСЗУ, а також коштів гранту наданого GIZ.

Торги не відбулися

13 204 647.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 132 046.47 UAH
Номер: 5e49ac043e7d453a9892b5b4cfc0d534
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-08-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 08.07.2024 11:35 - 30.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.07.2024 № 49-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 08.07.2024 № 49-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-06-20-011211-a 20.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 та пункту 5.1 Настанови. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КП «Надвірнянський некомерційний центр первинної медичної допомоги» Надвірнянської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 04.07.2024 б/н (зі змінами) (далі – ТД), перелік змін до ТД, інформацію про відміну. За результатами проведення моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Проте Додаток 3 до ТД не містить відомість ресурсів без цін або затверджену проектну документацію, як те передбачено пунктом 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року № 281 (далі – Настанова). Згідно пункту 5.1 Настанови, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проєктну документацію. Зважаючи на вищезазначене, Замовник на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 та пункту 5.1 Настанови в тендерній документації не надав для розрахунку ціни пропозиції відомість ресурсів або затверджену проєктну документацію.
Період усунення порушень: 18.07.2024 10:33 - 02.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 18.07.2024 10:33

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 18.07.2024 року про результати моніторингу закупівлі повідомляю, що у зв'язку з тим, що торги не відбулись виправити дану помилку не можливо. Зобов'язуюсь при оголошенні наступних закупівель діяти відповідно до норм чинного законодавста.
Дата публікації звіту: 19.07.2024 18:02