-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Пелети паливні з деревини листяних порід
Завершена
1 232 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 160.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 160.00 UAH
Номер:
7bc5ae2f122c4d5d910f7d04b3f1fa74
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-13-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.08.2024 00:00
Період моніторингу:
13.08.2024 17:57 - 04.09.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.08.2024 Одеса № 161
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Валентину Вікторівну Король.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 13.08.2024.
Начальник Південного офісу
Держаудитслужби Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 13.08.2024 № 161
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
6 UA-2024-06-20-010872-a 20.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Степанівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженою особою від 20.06.2024 № 4, тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Крючков Артур Геннадійович (далі – ФОП Крючков Артур Геннадійович) та фізичної особи-підприємця «Назимко Андрій Олександрович» (далі – ФОП «Назимко Андрій Олександрович»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ФОП «Назимко Андрій Олександрович» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником – ФОП «Назимко Андрій Олександрович» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.07.2024 № 55, від 11.07.2024 № 57 та від 18.07.2024 № 60, лист ФОП Крючков Артур Геннадійович від 10.07.2024 № 10/07-1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.07.2024, договір про закупівлю від 25.07.2024 № 30, пояснення Замовника, отримані 26.08.2024 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
У пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД Замовником визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця).
У підпункті 3.2 пункту 3 Додатка 1 до ТД Замовником встановлені документи, які переможець (фізична особа чи фізична особа-підприємець) процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, а саме: повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі (підпункти 5 та 12 пункту 47 Особливостей).
Проте переможцем процедури закупівлі ФОП «Назимко Андрій Олександрович» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 Особливостей, чим не дотримано вимоги Додатка 1 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 21.08.2024 щодо обґрунтування рішення Замовника про невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ФОП «Назимко Андрій Олександрович» та укладення з ним договору про закупівлю, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5 та 12 пункту 47 Особливостей, Замовник 26.08.2024 надав пояснення, в якому зазначив, що так, дійсно, як з’ясовано під час моніторингу, переможцем процедури закупівлі ФОП «Назимко Андрій Олександрович» не було надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 12 пункту 47 Особливостей. Замовником допущено порушення в силу суб’єктивних обставин, яким не має виправдання. Для запобігання в подальшому порушень при поведені публічних закупівель уповноважена особа зобов'язується вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі, виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені в майбутньому.
Отже, на порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ФОП «Назимко Андрій Олександрович» та уклав з ним договір про закупівлю, тоді як переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
27.08.2024 14:50 - 11.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2024 14:50
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі Пелети паливні з деревини листяних порід UA-2024-06-20-010872-a Договір №30 від 25.07.2024 р, укладений між Степанівською сільською радою та ФОП Назимко А.О. розірвано (припинено). Додаткова угода № 1 від 30.08.2024 р додається.
Дата публікації звіту:
02.09.2024 11:28
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
03.09.2024 10:32
Запити/Пояснення
Номер:
51d6f0ec73eb4bd596b7f3360116ca0e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
21.08.2024 17:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі фізичної особи - підприємця Назимко Андрій Олександрович та укладання з ним договору про закупівлю, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
3. Надайте інформацію щодо стану виконання договору про закупівлю від 25.07.2024 № 30.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
369de51eb3ff418eadfcf0a086fd9789
Назва:
ПОЯСНЕННЯ ЗАМОВНИКА ДО МОНІТОРИНГУ (UA-2024-06-20-010872-a)
Дата опублікування:
26.08.2024 12:04
Опис:
Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Автор: Степанівська сільська рада
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: Пелети паливні з деревини листяних порід (UA-2024-06-20-010872-a) Степанівська сільська рада Роздільнянського району Одеської області повідомляє наступне.
1. Розрахунок потреби в пелетах на опалювальний період 2024-2025 років здійснювався виходячи з основних показників:
- фактичного використання пелетів у минулому опалювальному періоді;
- забезпечення роботи нової побудованої модульної котельні Степанівського ОЗЗСО;
- забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у плановому періоді;
- забезпечення в планових обсягах кошторису можливості здійснення відповідних видатків на пелети з бюджету протягом бюджетного періоду.
Технічні та якісні характеристики товару визначені відповідно до технологічних характеристик котельного обладнання.
Розмір очікуваної вартості товару визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на підставі рішення Степанівської сільської ради від 14.02.2024 року №1594-VІІІ «Про внесення змін до рішення Степанівської сільської ради «Про сільський бюджет Степанівської сільської територіальної громади на 2024 рік від 23.12.2023 р № 1548-VІІІ». При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувалась інформація про ціни на товар, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та постачальників даного виду товару, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронній системі закупівель "Prozorro" та комерційних пропозиціях (додається).
Так, нами було здійснено моніторинг укладених договорів на постачання пелетів з деревини за результатами відкритих торгів в електронній системі закупівель "Prozorro" з врахуванням комерційної пропозиції ФОП Бєріл. Середнє цінове значення складає 7373,50 грн за 1 т. Очікувана вартість закупівлі визначена у розмірі 7000,00 грн за 1 т.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено у встановлений термін на власному вебсайті https://stepanivca-rada.gov.ua/ .
2. Щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі фізичної особи - підприємця Назимко Андрій Олександрович та укладання з ним договору про закупівлю, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 12 пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Так, дійсно, як з’ясовано під час моніторингу, переможцем процедури закупівлі ФОП Назимко А.О. не було надано шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 5, 12 пункту 47 Особливостей. Замовником допущено порушення в силу суб’єктивних обставин, яким не має виправдання. Для запобігання в подальшому порушень при поведені публічнх закупівель Уповноважена особа зобов'язується вжити максимальних заходів щодо неухильного дотримання норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель у своїй подальшій роботі, виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені в майбутньому.
3.Укладений договір закупівлі від 25.07.2024 р №30 на суму 1194160,00 грн (176 т) виконаний частково. Так, відповідно видатковій накладній від 15.08.2024 р № 32 поставлено 23,1 т пелетів на суму 156733,50 грн., видатковій накладній від 20.08.2024 р № 34 поставлено 22,11 т на суму 150016,35 грн.. Оплата на даний час не здійснена.
Загалом поставлено 45,21 т пелетів на суму 306749,85 грн.