• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015 (CPV) - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)

Торги відмінено

239 964.19 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 199.82 UAH
Номер: 8f5eed6712224d58be57d6402119e04f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-16-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16.09.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 16.09.2024 16:33 - 08.10.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.09.2024 № 65-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2024 № 65-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 7. UA-2024-06-20-010732-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 493-74-43, lenaradchenko1992@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання строків розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО» установлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону та абзацу 7 пункту 37 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує відмінити процедуру закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, дотримання строків розгляду тендерної пропозиції, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – комісія АМКУ), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.06.2024 № 105, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 28.06.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.06.2024 № 115, рішення комісії АМКУ від 19.07.2024 № 12423-р/пк-пз та від 26.07.2024 № 12835-р/пк-пз, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 24.09.2024. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання строків розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО» установлено наступне. Відповідно до абзацу 7 пункту 37 Особливостей визначено, що замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відтак, проведеним моніторингом встановлено, що Замовником 08.07.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 115 щодо відміни процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень (Замовником у визначений строк не розглянуто тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей та не опубліковано відповідне повідомлення про аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, чим не виконано вимоги пункту 41 Особливостей). Однак, вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника скасовано рішенням комісії АМКУ за № 12835-р/пк-пз прийнятим 26.07.2024, за поданою скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО». Слід зазначити, що Замовником 23.08.2024 розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з інформацією про виконання вищевказаного рішення комісії АМКУ, наслідком чого є скасування рішення Замовника щодо відміни закупівлі та відновлення розгляду Замовником тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО». Проте, в порушення норм частини 10 статті 29 Закону та абзацу 7 пунктом 37 Особливостей, Замовником протягом 20 робочих днів не розглянуто тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО» на відповідність вимогам тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 27.09.2024 16:02 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.09.2024 16:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Посадовими особами Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації вжито усіх необхідних заходів щодо усунення порушення та відміни закупівлі.
Дата публікації звіту: 30.09.2024 17:21

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionCancelled: Так
  • corruptionConsideration: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації: 01.10.2024 11:41

Запити/Пояснення