-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ДК 021:2015 (CPV) - 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)
Торги відмінено
239 964.19
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 199.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 199.82 UAH
Номер:
8f5eed6712224d58be57d6402119e04f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-16-000034
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.09.2024 00:00
Період моніторингу:
16.09.2024 16:33 - 08.10.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.09.2024
№ 65-з
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗакономУкраїни «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.09.2024 № 65-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2024-06-20-010732-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання строків розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО» установлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону та абзацу 7 пункту 37 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, виконання рішення комісії АМКУ, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує відмінити процедуру закупівель та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі - Постанова № 710), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, дотримання строків розгляду тендерної пропозиції, виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – комісія АМКУ), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.06.2024 № 105, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 28.06.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 08.06.2024 № 115, рішення комісії АМКУ від 19.07.2024 № 12423-р/пк-пз та від 26.07.2024 № 12835-р/пк-пз, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 24.09.2024.
За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо дотримання строків розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО» установлено наступне.
Відповідно до абзацу 7 пункту 37 Особливостей визначено, що замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 10 статті 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відтак, проведеним моніторингом встановлено, що Замовником 08.07.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 115 щодо відміни процедури закупівлі у зв’язку з неможливістю усунення порушень (Замовником у визначений строк не розглянуто тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей та не опубліковано відповідне повідомлення про аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, чим не виконано вимоги пункту 41 Особливостей).
Однак, вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника скасовано рішенням комісії АМКУ за № 12835-р/пк-пз прийнятим 26.07.2024, за поданою скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО».
Слід зазначити, що Замовником 23.08.2024 розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з інформацією про виконання вищевказаного рішення комісії АМКУ, наслідком чого є скасування рішення Замовника щодо відміни закупівлі та відновлення розгляду Замовником тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО».
Проте, в порушення норм частини 10 статті 29 Закону та абзацу 7 пунктом 37 Особливостей, Замовником протягом 20 робочих днів не розглянуто тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО» на відповідність вимогам тендерної документації.
Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
27.09.2024 16:02 - 12.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.09.2024 16:02
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Посадовими особами Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації вжито усіх необхідних заходів щодо усунення порушення та відміни закупівлі.
Дата публікації звіту:
30.09.2024 17:21
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionCancelled: Так
- corruptionConsideration: Так
Опис:
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації:
01.10.2024 11:41
Запити/Пояснення
Номер:
51591a78945f489fa57a238e4e5bd6d1
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 19.09.2024 № 1
Дата опублікування:
19.09.2024 10:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі проведеної Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Замовник)) по предмету «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-20-010732-a), відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та п. 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному веб сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації є розпорядником бюджетних коштів.
3. Відповідно до п. 41 Особливостей (в редакції, яка була чинна на момент проведення процедури закупівлі) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Згідно з ч. 10 ст. 29 Закону передбачено, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
В свою чергу, пп. 2 п. 50 Особливостей передбачено, що замовник відміняє відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
У зв’язку з вищевикладеним прошу пояснити, чи розглянуто Вами тендерну пропозицію подану ТОВ «АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО» на відповідність вимогам тендерної документації? У разі розгляду, в строки визначені ч. 10 ст. 29 Закону та п. 41 Особливостей, прошу надати відповідне документальне підтвердження (протоколи прийняття рішення уповноваженою особою Замовника тощо).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dfa782cf55264a7a8d5d06f166a46b46
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.09.2024 17:14
Опис:
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат за предметом закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі. Що стосується технічних та якісних характеристик, повідомляємо: у зв’язку з тим, що на момент проведення закупівлі неможливо визначити конкретний перелік виду наданої послуги, Замовник визначає орієнтовний перелік частіше виконуваних видів послуг з ремонту та технічного обслуговування автотранспортних засобів, які за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам Замовника та викладені у Додатку № 2 до тендерної документації.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
3. Відповідно до пункту 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 зі змінами (далі - Особливості), Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до пункту 41 Особливостей, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до підпункту 8 пункту 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Як вбачається з інформації веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, Замовником у визначений строк не розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО», яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Особливостей та не опубліковано відповідне повідомлення про аргументоване продовження строку розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів, чим не виконано вимоги пункту 41 Особливостей.
Згідно пп. 2 п. 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Керуючись вищевикладеним, 08.07.2024 Замовником було опубліковано Протокол № 115 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 08.07.2024 про відміну процедури закупівлі у звʼязку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Таким чином, Замовником було дотримано всіх вимог чинного законодавства при відміні даної закупівлі.
В свою чергу, рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12835-р/пк-пз від 26.07.2024, за результатом розгляду скарги ТОВ «АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО», зобовʼязано Депаратмент регіонального розвитку Житомирської ОДА скасувати рішення про відміну закупівлі з вищезазначеної підстави, що було виконано Замовником 23.08.2024 та зафіксовано у Протоколі № 141.