-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів житлового будинку за адресою: вул. Михайла Драгоманова, 23 Дарницького району м. Києва (облаштування безбар'єрного середовища для маломобільних груп населення) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 029 312.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 146.56 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 146.56 UAH
Номер:
e24e8759a4424285b48621cdb04695c4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-11-06-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.11.2024 00:00
Період моніторингу:
06.11.2024 16:06 - 28.11.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.11.2024 № 254
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.11.2024 № 254.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-06-20-010110-a, 20.06.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 7 частини другої статті 21 Закону та пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 – при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 27 листопада 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем тендеру документів під час укладання договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-06-20-013047-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковане звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 10.07.2024, від 26.07.2024, від 29.07.2024 та від 30.07.2024; тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ»; опубліковане Замовником повідомлення про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; оприлюднені ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» як переможцем тендеру документи; договір від 07.08.2024 №264; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно з пунктом 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Також, за нормою пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей.
Зокрема, відповідно до пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про умови оплати закупівлі.
Моніторингом встановлено, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі UA-2024-06-20-010110-a зазначено наступні умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): післяоплата в розмірі 100 відсотків протягом 120 днів після виконання робіт.
Водночас, за умовами Проєкту договору (пункт 4.1 розділу 4 «Порядок здійснення оплати»), що міститься у Додатку №8 до тендерної документації, вказано, що розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2В, підписаними уповноваженими представниками Сторін протягом 60 (шестидесяти) календарних днів.
Аналогічні умови містяться в укладеному договорі від 07.08.2024 №264.
Таким чином, Замовником в опублікованому оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі вказано недостовірні (неповні) дані щодо умов оплати, чим порушено вимоги пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
27.11.2024 18:01 - 12.12.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.11.2024 18:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Наказом Західного офісу Держаудитслужби України № 254 від 06.11.2024 року прийнято рішення про початок моніторингу закупівлі № UA-2024-06-20-010110-a з підстав виявлення органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
За результатами моніторингу головним державним аудитором Західного офісу Держаудитслужби складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-20-010110-a від 27.11.2024 у якому серед іншого зазначено про порушення вимоги пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178.
Замовник заперечує наявність наведених у висновку Західного офісу Держаудитслужби України порушень з огляду на наступне.
Вимогами пункту 7 частини другої статті 21 Закону встановлено, що Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: 7) умови оплати;
Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-06-20-010110-a (додається) містить зокрема наступну інформацію: «Умови оплати: подія: виконання робіт, тип оплати: післяплата»
Відповідно до умов проекту договору (додаток № 8 до тендерної документації) «Підрядник зобов’язується на свій ризик виконати роботи, а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити такі роботи на умовах, визначених цим Договором», тобто умовами оплати є факт виконання робіт.
Водночас строки розрахунків, інша інформація, що безпосередньо пов`язана зі строками оплати відносяться до порядку здійснення оплати, а не до умов оплати договору
Встановлення в оголошенні про проведення торгів наступних умов: подія: виконання робіт, тип оплати: післяплата не порушує Закону та повністю відповідає тендерній документації, оскільки договором передбачена післяоплата виконання робіт після їх прийняття замовником.
Стосовно обраного аудитором Західного офісу Держаудитслужби України способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, зазначаємо, що пунктом 5 частини 7 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у висновку обов`язково зазначається зобов`язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Нормами розділу ІІІ Наказу від 08.09.2020 року №552 «Порядок заповнення констатуючої частини форми висновку», встановлено, що у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов`язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов`язання щодо їх усунення.
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-20-010110-a від 27.11.2024 встановлено, що заходом спрямованим на усунення виявлених моніторингом порушень є покладення на замовника обов`язку здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Слід зауважити, що зазначивши у висновку про необхідність «здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому», аудитор не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. При цьому, зобов`язання оприлюднити інформацію та/або документи, що свідчать про усунення «порушень», а не «порушення», свідчить про необхідність вжиття замовником більше одного заходу, направленого на недопущення встановленого порушення у подальшому. Однак, яких саме заходів аудитором при цьому у висновку не зазначає.
Верховний Суд у постановах від 11.06.2020 року у справі №160/6502/19, від 12.08.2020 року у справі № 160/11304/19, від 21.01.2021 року у справі № 400/4458/19, від 28.01.2021 року у справі № 160/12925/19, висловлював правову позицію, що спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень.
Загальними вимогами, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Зазначаємо, що відсутність конкретизації у формулюванні аудитором заходів для усунення порушень додатково свідчить про те, що аудитором не встановлено відповідних порушень, що є формальними за своїм змістом.
Крім цього, слід врахувати, що висновок є неправомірним по суті зафіксованого у ньому порушення..
Зважаючи на вищевикладене, вважаємо, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-20-010110-a від 27.11.2024 року не відповідає критеріям обґрунтованості та розсудливості, складений без урахування усіх обставин, що мають значення для прийняття такого рішення.
Відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Замовником на підтвердження викладеного заперечення до висновку додається рішення Вінницького окружного адміністративного суду від 22 жовтня 2024 по справі № 120/5779/24, відповідачем по якій є Західний офіс Держаудитслужби України з аналогічним висновком за результатами моніторингу.
Дата публікації звіту:
04.12.2024 15:55
Запити/Пояснення
Номер:
ce911a1e335640d2be0d57c41ee1478b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.11.2024 10:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-06-20-010110-a, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f847cedf4cfe4b809108180ea6ac19a8
Назва:
Надання пояснень щодо моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
13.11.2024 14:27
Опис:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до розробленої проєктно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена замовником в установленому законодавством порядку та з урахуванням виділених асигнувань. Сканована копія експертного звіту додається. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі : https://darn.kyivcity.gov.ua/news/tender-kapitalnyi-remont-vkhidnykh-hrup-z-oblashtuvanniam-pandusiv-zhytlovoho-budynku-za-adresoiu-vul-mykhaila-drahomanova-23-darnytskoho-raionu-m-kyieva
Номер:
2aee77e134b241269e1ef46856b5d350
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.11.2024 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.11.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-06-20-010110-a, яка проводилась Управлінням капітального будівництва Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що у пункті 14.1. розділу 14 Проєкті договору (Додаток №8 до тендерної документації) невід’ємною частиною цього договору є: договірна ціна – Договір №1; календарний план виконання робіт та графік фінансування – Додаток №2; локальні кошториси – Додаток №3.
Водночас, проведеним аналізом укладеного Замовником з ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ» договору від 07.08.2024 №264 (далі – Договір №264) встановлено, що в укладеному договорі відсутній зазначений Додаток №3 - локальні кошториси.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію чи до Договору №264 складалися локальні кошториси (Додаток №3) та у разі їх складання надати до моніторингу, а також пояснити причини їх не оприлюднення в електронній системі закупівлі?
Згідно технічного завдання «Відомість обсягів робіт» до тендерної документації Замовником встановлено виконання робіт, зокрема:
- (Демонтаж) Улаштування ліфтового порталу;
- Копання ям вручну глибиною до 1,5 м під будівельні конструкції, група ґрунту 2;
- Улаштування основи під фундаменти щебеневої-піщаної;
- Улаштування залізобетонних фундаментів об'ємом до 5 м3 під устаткування [сумiшi бетоннi готовi важкi, клас бетону В25 [М350], крупнiсть заповнювача бiльше 20 до 40 мм];
- Суцільне вирівнювання бетонних поверхонь стін [одношарове штукатурення] цементно-вапняним розчином, товщина шару 10 мм;
- Поліпшене штукатурення поверхонь стін всередені будівлі цементно-вапняним або цементним розчином по каменю та бетону;
- Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стель по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування Поліпшене фарбування акриловими сумішами стін по штукатурці;
- Суцільне вирівнювання бетонних поверхонь стін [одношарове штукатурення] цементно-вапняним розчином, товщина шару 10 мм;
- Розбирання асфальтобетонних покриттів вручну;
- Шпаклювання горизонтальних бетонних поверхонь полімерцементною шпаклівкою, товщина шару 2 мм;
- Підготовка горизонтальних бетонних поверхонь, що підлягають ремонту;
- Улаштування ліфтового порталу;
- Улаштування цементної стяжки товщиною 20 мм по бетонній основі площею до 20 м2;
- Монтаж пiдiймача для людей з обмеженими можливостями, тощо.
Крім того, згідно пункту 12.1 розділу 12 Договору №264 договір набирає чинності з дати його підписання сторонами і діє по 31.12.2024 року, а в частині оплати договір діє до повного виконання сторонами взятих на себе зобов'язань за цим Договором.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати обґрунтоване пояснення щодо можливості виконання робіт у встановлені терміни згідно укладеного Договору №264 (07.08.2024 – 31.12.2024).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Ірина ЯРОПУД
Номер:
a82086d8e7b44561926b63b71b7b6d88
Назва:
Надання пояснень щодо моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
27.11.2024 17:22
Опис:
Пунктом 14.1. проєкту договору до закупівлі «Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів житлового будинку за адресою: вул. Михайла Драгоманова, 23 Дарницького району м. Києва (облаштування безбар'єрного середовища для маломобільних груп населення) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», який оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-20-010110-a, передбачено, що невід’ємною частиною цього Договору є:
- договірна ціна – Додаток № 1;
- календарний план виконання робіт та графік фінансування – Додаток № 2;
- локальні кошториси - Додаток № 3.
За результатами проведеної процедури закупівлі замовником укладено договір від 07.08.2024 № 264 із переможцем закупівлі – ТОВ «ІНТЕРБУДПОСТАЧ».
Оприлюднений договір містить наступні додатки:
Додаток № 1 – Договірна ціна (сторінки 11-13 Договору);
Додаток № 2 – Календарний план виконання робіт та графік фінансування (сторінки 9-10 Договору);
Додаток № 3 – Локальні кошториси у складі:
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 (сторінки 14-28 Договору);
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 (сторінки 29-33 Договору);
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-03 (сторінки 34-35 Договору);
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-02-01 (сторінки 36-50 Договору);
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-02-02 (сторінки 51-55 Договору);
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-02-03 (сторінки 56-57 Договору).
Договір, який містить усі додатки, згідно пункту 14.1. проєкту договору (в тому числі локальні кошториси), оприлюднено в електронній системі закупівель у відповідному полі:
На підтвердження вищезазначеної інформації, додатком до відповіді на Ваш запит, замовник надає копію договору від 07.08.2024 № 264 у тій самій редакції, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу, який містить локальні кошториси.
При цьому зазначаємо, що замовником не надається пояснення щодо причин не оприлюднення в електронній системі закупівель локальних кошторисів до договору, оскільки відповідні кошториси було оприлюднено замовником у складі сканованої копії договору від 07.08.2024 № 264.
На підставі технічного завдання, обсягу робіт та умов Договору №264, обґрунтовуємо можливість виконання робіт у визначені строки наступним чином.
1. Оцінка строків виконання робіт:
o Замовником перед оголошенням закупівлі було проведено оцінку можливості виконання робіт у встановлені умовами проєкту договору строки, зокрема з урахуванням строків, які потребувались для виконання аналогічних об’ємів робіт. Встановлений термін дії Договору забезпечує достатній період для виконання всього комплексу робіт.
o Для організації виконання робіт у логічній послідовності, роботи поділено на певні етапи (підготовчі, основні будівельні, оздоблювальні та монтаж обладнання тощо), що дозволяє виконувати їх узгоджено та впорядковано.
2. Забезпечення трудовими ресурсами:
o До виконання робіт залучено фахівців підрядника, кваліфікація яких була документально підтверджена на етапі подання тендерних пропозицій.
o Наявність у контрагента документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт є одним із способів гарантування дотримання технологічних вимог та строків виконання договору.
3. Матеріально-технічне забезпечення:
o Всі необхідні інструменти, матеріали та механізми для виконання будівельних та монтажних робіт наявні у контрагента, що мінімізує ризик затримок.
4. Організація виконання робіт:
o Замовником забезпечується контроль якості на кожному етапі, що дозволяє уникнути необхідності додаткових витрат часу.
Таким чином замовником обґрунтовано можливість виконання робіт за предметом: «Капітальний ремонт вхідних груп з облаштуванням пандусів житлового будинку за адресою: вул. Михайла Драгоманова, 23 Дарницького району м. Києва (облаштування безбар'єрного середовища для маломобільних груп населення) (за ДК 021:2015 код 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» у встановлені терміни. Вчасне виконання робіт забезпечується замовником зокрема шляхом встановлення у тендерній документації вимог до учасників закупівлі щодо наявності фахівців, матеріально-технічної бази, технологій та досвіду виконання аналогічних робіт, а також документальним підтвердженням відповідності наявності у контрагента матеріалів, технічної бази та підготовлених фахівців. Усі роботи планується виконати якісно та у строки, визначені умовами закупівлі.
Документальне підтвердження наявності у контрагента за договором відповідної матеріально-технічної бази, технологій, фахівців та досвіду оприлюднено в електронній системі закупівель у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ ІНТЕРБУДПОСТАЧ.