-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
"Капітальний ремонт Тухлянського ОНЗЗСО І-ІІІ ст. гімназії Славської селищної ради по вул. І.Франка 53-а Стрийського районуу Львівської області" (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Додаткові роботи
Завершена
31 937 002.00
UAH з ПДВ
Номер:
8919e9ea88c74d96976ae8951514dd0f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-09-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.08.2024 00:00
Період моніторингу:
09.08.2024 11:17 - 31.08.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.08.2024 № 205
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
45 UA-2024-06-20-008382-a 20.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без використання електронної системи, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Славської селищної ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2024 рік, протокол від 20.06.2024 № 45 щодо обґрунтування підстави для здійснення закупівлі згідно із підпунктом 8 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів), протокол розкриття, договір від 17.06.2024 № 01/193-2 на суму 31 937 002,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані 16.08.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
27.08.2024 16:52 - 31.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.08.2024 16:52
Запити/Пояснення
Номер:
dab342e241624de18389b8b593730ffc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.08.2024 17:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із капітального ремонту Тухлянського ОНЗЗСО І-ІІІ ст. гімназії Славської селищної ради по вул. І.Франка 53-а Стрийського районуу Львівської області (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Додаткові роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-20-008382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти на додаткові роботи, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «САЛОН «АРХІТЕКТУРА.БУДІВНИЦТВО.ДИЗАЙН.», з яким укладений договір від 17.06.2024 № 01/93-2 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8f887a61a12e4ed4a85a36c3548c2a10
Назва:
ПОЯСНЕННЯ
Дата опублікування:
16.08.2024 14:51
Опис:
09 серпня 2024 року в електронній системі закупівель замовником було отримано повідомлення про початок проведення органом фінансового контролю моніторингу UA-M-2024-08-09-000042 у порядку, передбаченому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі».
13 серпня 2024 року в електронній системі закупівель органом фінансового контролю було опубліковано запит про надання пояснень. Відтак, відповідь на даний запит надається замовником у встановлений ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» строк.
З приводу поставлених у запиті питань, замовник повідомляє наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено на підставі затвердженого рішенням сесії Славської селищної ради Стрийського району Львівської області №3227 від 22.05.2024 року експертного звіту ТОВ «Експертиза МВК» №47034 від 22.05.2024 року, реєстраційний номер EX01:3384-3858-5942-1849 (відповідні копії документів додаються).
На підтвердження відповідності визначення загальної суми договору від 17.06.2024 № 01/93-2 укладеного без використання електронної системи (закупівля UA-2024-06-20-008382-a) замовник додатково надає відповідні кошторисні розрахунки, сформовані за результатами проведення коригування робочого проекту об’єкта будівництва "Капітальний ремонт Тухлянського ОНЗЗСО І-ІІІ ст. гімназії Славської селищної ради по вул. І.Франка, 53-а Стрийського району Львівської області" (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) та успішного проходження експертизи. Окремо надаються також кошторисні розрахунки щодо проведення додаткових робіт по даному об’єкту будівництва.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (обсяги робіт) визначені на підставі Дефектного акту від 10.04 2024 року (копія надається).
2. В частині надання інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів замовник повідомляє наступне.
За положеннями підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178 придбання замовниками робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Славська селищна рада звертає увагу органу фінансового контролю на ту обставину, що необхідність виконання додаткових робіт по об’єкту будівництва виникла в процесі виконання підрядником умов договору №01/275 від 24.10.2022 року (основна закупівля UA-2022-08-30-007732-a), що відображено у протоколі виробничої наради на об’єкті "Капітальний ремонт Тухлянського ОНЗЗСО І-ІІІст. гімназії Славської селищної ради по вул. І.Франка, 53-а Стрийського району Львівської області" (копія додається).
3. Щодо критеріїв, на підставі яких здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «САЛОН «АРХІТЕКТУРА.БУДІВНИЦТВО.ДИЗАЙН.», з яким укладений договір від 17.06.2024 № 01/93-2 без використання електронної системи закупівель, замовник повідомляє, що вибір потенційного виконавця робіт здійснювався дотриманням вимог підпункту 8 пункту 13 Особливостей №1178.
При цьому, критеріями, які враховувалися органом місцевого самоврядування при укладенні договору від 17.06.2024 № 01/93-2 саме з ТОВ «САЛОН «АРХІТЕКТУРА.БУДІВНИЦТВО.ДИЗАЙН.» були визначені наступні:
1. Виникнення необхідності у закупівлі додаткових робіт, пов’язаних з основним договором №01/275 від 24.10.2022 року;
2. Загальна вартість додаткових робіт за договором від 17.06.2024 № 01/93-2 не перевищує 50% основного договору;
3. Договір від 17.06.2024 № 01/93-2 на проведення додаткових робіт укладений протягом 3 років після укладення основного договору - від 24.10.2022 №01/275;
4. У зв’язку з тим, що виконавцем робіт за основним договором було саме ТОВ «САЛОН «АРХІТЕКТУРА.БУДІВНИЦТВО.ДИЗАЙН.», вказаний суб’єкт господарювання був визначений як виконавець додаткових робіт за договором від 17.06.2024 № 01/93-2.