-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт загальнореабілітаційного відділення КНП "Чернігівська міська лікарня № 3" ЧМР за адресою: місто Чернігів, проспект Михайла Грушевського, 170» (залишок робіт)
Замовник: 1.1. Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради. 1.2. Місцезнаходження: 14017, вул. І. Мазепи, 19, м. Чернігів, тел.: (0462) 77-48-40. 1.3. Код за ЄДРПОУ: 05517729. 1.4. Категорія: орган місцевого самоврядування.
Завершена
34 167 825.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 170 840.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 170 840.00 UAH
Номер:
1daae9b475be4bffb98cb2f54f274e1e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-16-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.07.2024 00:00
Період моніторингу:
16.07.2024 16:05 - 07.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.07.2024 № 40-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2024-06-20-007514-a 20.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), правомірність відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 20.06.2024 № 40 (далі – тендерна документація), запитання до процедури та надана відповідь Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ», ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» та ТОВ МІСТОСПЕЦБУДРОЕКТ, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ»» від 08.07.2024 № 56, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» від 09.07.2024 № 57, вимогу про усунення невідповідностей та документи надані ТОВ МІСТОСПЕЦБУДРОЕКТ, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.07.2024 № 59 про визначення ТОВ МІСТОСПЕЦБУДРОЕКТ переможцем, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 10.07.2024, договір підряду від 24.07.2024 № 81-2024-В/вс, укладений Замовником з ТОВ МІСТОСПЕЦБУДРОЕКТ (далі – Договір), додаткова угода від 24.07.2024 № 1 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 24.07.2024, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 26.07.2024.
Період усунення порушень:
07.08.2024 17:54 - 13.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.08.2024 17:54
Запити/Пояснення
Номер:
4542378172f54d3c8ccd531c4cca8622
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.07.2024 12:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт загальнореабілітаційного відділення КНП «Чернігівська міська лікарня № 3» ЧМР за адресою: місто Чернігів, проспект Михайла Грушевського, 170» (залишок робіт)», очікуваною вартістю 34 167 825,60 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-20-007514-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
2. Якими документами підтверджено ТОВ МІСТОСПЕЦБУДРОЕКТ як переможцем процедури закупівлі вимогу пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, щодо внесення не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3% договірної ціни?
У разі здійснення Замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача – надати відповідні запити з прихованням інформації з обмеженим доступом та інформації, розголошення якої під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f4bbb6c01b1f46b3b6e7f914b7a9b327
Назва:
Пояснення та документи
Дата опублікування:
26.07.2024 11:01
Опис:
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. На підтвердження зазначеної інформації надаємо відповідні документи.
2. На виконання вимоги пункту 6 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» 23.07.2024 переможцем процедури закупівлі ТОВ «МІСТОСПЕЦБУДПРОЕКТ» на рахунок управління капітального будівництва Чернігівської міської ради були внесені грошові кошти у сумі 1 001 094,89 грн, що складає 3 % договірної ціни.
3. Завантажити у якості підтвердних документів:
- експертний звіт;
- наказ № 197/к від 06.10.2023;
- затверджений зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів;
- платіжна інструкція № 126 від 23.07.2024 року.