• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Апарат для реабілітації руки SY-HR06E або еквівалент

Апарат для реабілітації руки SY-HR06E або еквівалент

Завершена

445 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 225.00 UAH
Номер: 7dc0eccaca1b49358b4a7b27a392f4b3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-07-08-000043
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.07.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 08.07.2024 17:01 - 30.07.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.07.2024 №64-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.07.2024 №64-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2024-06-20-005903-a,20.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, bazalat3@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178. За результатами аналізу питання щодо дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медилайн» установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом, п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 1. Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі. Дата закінчення моніторингу: 23 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Липовецька обласна лікарня відновного лікування дітей з органічним ураженням центральної нервової системи, порушенням психіки і опорно-рухового апарату Вінницької обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 29 червня 2024 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції, тендерну пропозицію ТОВ «Медилайн», протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 01 липня 2024 року №6, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08 липня 2024 року №223 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 15, 18 липня 2024 року через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Так, у пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Абзацом 8 підпункту 1 пункту 44 Постанови №1178 передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постановою №1178, передбачених Законом. Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови №1178. За результатами проведеного моніторингу установлено, що у пункті 3.6 «Кваліфікаційні критерії та вимоги, встановлені пунктом 47 Постанови №1178» розділу 3 та пункті 5.3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 тендерної документації Замовником не враховано зміни, внесені до абзацу 8 підпункту 1 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178, що набрали чинності 13 лютого, 09 квітня 2024 року згідно з постановами Кабінету Міністрів України від 09 лютого та 02 квітня 2024 року №131, №382 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178». Згідно з абзацом п’ятнадцятим пункту 47 Постанови №1178 переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Однак Замовником в розділі 2 «Перелік документів та інформації, для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури)/учасника-переможця відповідно до вимог, визначених пунктом 47 Постанови№1178» Додатку №1 тендерної документації встановлено вимоги, а саме: переможець торгів на виконання вимоги згідно пункту 47 Постанови №1178 (підтвердження відсутності підстав) повинен надати Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Водночас, постановою Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2024 року №382 до Постанови №1178 внесені зміни, а саме виключені положення визначені абзацом чотирнадцятим пункту 47 Постанови №1178. Отже, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пункту 28 Постанови №1178. Крім того, моніторингом процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 1.2 розділу 1 Додатку №1 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» тендерної документації установив вимогу, про підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник процедури закупівлі має надати довідку у довільній чи за встановленою формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), оригінал або копію договору (договорів) (не менше одного), що наведений (наведені) у вказаній довідці. Моніторингом установлено, що надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Медилайн» копія аналогічного договору від 05 грудня 2022 року №31 не відповідає даним про виконання аналогічного договору, які вказані в Довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 26 червня 2024 року №26063 (зазначено договір від 20 грудня 2022 року №168), чим порушено вимогу пункту 1.2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 10 липня 2024 року про надання пояснення, зокрема, щодо виконання вищезазначеної вимоги, Замовник зазначив: «Замовник самостійно перевірив дану закупівлю щодо розбіжності інформації в довідці та наданій копії договору (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-09-009599-a), та дійсно аналогічний договір має №31 від 05 грудня 2024 року. Враховуючи те, що вимогою п. 1.1 додатку 1 до тендерної документація була вимога «Довідка у довільній чи за встановленою нижче формою про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» та не містила вимоги яку інформацію має містити довідка у довільній формі, то учасник подав довідку вих. №26063 від 26 червня 2024 року про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у довільній формі, оскільки вся зазначена в даній довідці інформація відповідає інформації яка міститься у договорі, а номер та дата договору (№168 від 20 грудня 2022 року) – інформація яка помилково внесена». Відповідно до пункту 43 Постанови №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Медилайн» не виявлено невідповідності в документах, подання яких передбачалося тендерною документацією і не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а натомість укладено договір від 08 липня 2024 року №223, чим порушено вимоги пункту 43 Постанови №1178.
Період усунення порушень: 23.07.2024 16:53 - 07.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.07.2024 16:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛИПОВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ ДІТЕЙ З ОРГАНІЧНИМ УРАЖЕННЯМ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ПОРУШЕННЯМ ПСИХІКИ І ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» ознайомившись з висновком від 23.07.2024 року по моніторингу процедури закупівлі, надає інформацію щодо усунення порушень, які були виявлені під час проведення моніторингу: На виконання вимоги п. 3 Констатуючої частини висновку, наказом № від №46-ОД від 26.07.2024 року прийнято заходи: 1. Проведено роз'яснювально-профілактичну роботу з Тартачною Світланою Григорівною інженером з ОП (уповноваженою особою з питань публічних закупівель), щодо недопущення відповідних порушень в майбутньому. 2. Позбавлено премії до Дня медичного працівника Тартачну Світлану Григорівну інженера з ОП (уповноважену особу з питань публічних закупівель) через порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII та положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів У країни від 12 жовтня 2022 року №1178 3. Зобов’язано Тартачну Світлану Григорівною інженера з ОП (уповноважену особою з питань публічних закупівель) пройти навчання з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 29.07.2024 17:04

Запити/Пояснення