-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 37420000-8 — Гімнастичний інвентар (Татамі для занять дзюдо 14 х 14 м)
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Номер:
4e67330e765842ed8b96cddd0525cb43
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-15-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.10.2024 00:00
Період моніторингу:
15.10.2024 12:22 - 05.11.2024 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.10.2024 № 85-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 2 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
15.10.2024 № 85-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2024-06-20-003023-a, 20.06.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей; абзацу 1 пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Полтавська дитячо-юнацька спортивна школа «Полтава» (далі – Замовник) на 2024 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 20.06.2024 № 10; запитання учасника процедури закупівлі від 21.06.2024 та відповідь замовника від 24.06.2024; тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПОРТ ІДАС»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.07.2024 № 11; повідомлення про намір укласти договір від 01.07.2024; договір про закупівлю товарів від 12.07.2024 № 25 на суму 548310,00 грн (з ПДВ) з ТОВ «СПОРТ ІДАС»; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 21.10.2024 та 29.10.2024 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення Замовником чинного законодавства.
Так, замовником у тендерній документації (Додаток 3 до тенедрної документації) встановлені технічні характеристики для матів татамі для занять дзюдо, а саме: Щільність: 180-200 кг/м3 ± 5%. Разом з цим пунктом 1 додатку 3 до тендерної документації замовника передбачено надання заповненої технічної специфікації.
Учасник ТОВ «СПОРТ ІДАС» на виконання вищевказаної вимоги в складі тендерної пропозиції надає заповнену технічну специфікацію (Додаток_3_Технічна_спец.pdf), в якій зазначає, що Щільність товару 180 кг/м3.
Також, на виконання пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації замовника Учасник ТОВ «СПОРТ ІДАС» надає сертифікат випробувань (6.Сертифікат випробовування.pdf), в якому визначено, що виміряна щільність піни 198 кг/ м3.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СПОРТ ІДАС» містить два документи, в яких різниться інформація в частині щільності товару запропонованого Учасником.
Відповідно до вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, на що вказують норми абзацу 2 пункту 43 Особливостей.
Враховуючи зазначене, Замовником в порушення абзацу 1 пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Моніторингом вищевказаного питання встановлено порушення чинного законодавства, в частині не відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей за наявності документальних підстав для відхилення.
Так, замовником у тендерній документації (Додаток 3 до тенедрної документації) встановлені технічні характеристики для матів татамі для занять дзюдо, а саме: Висота: 40 мм.
Також, тендерна документація замовника (пункт 2 Додатку 3 до тендерної документації) містить вимогу про надання сертифікату випробувань запропонованого товару та технічну специфікацію мату татамі.
Учасник ТОВ «СПОРТ ІДАС» на виконання вищевказаної вимоги надає сертифікат випробувань (6.Сертифікат випробовування.pdf), в якому визначено, що Товщина татамі 50 мм, що не відповідає технічним характеристикам предмету закупівлі.
З метою підтвердження або спростування встановлених порушень, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 24.10.2024 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Відповідь, надана замовником, не свідчить про відсутність порушень з даного питання. Так, замовник на свою користь зазначив, що: «Відповідно п.2 додатку 3 до тендерної документації учасником подана технічна специфікація на мати татамі компанії «BSW» стандартними розмірами 1 000 х 1 000 мм., 2 000 х 1 000 мм. різної товщини, стандартною щільністю, ідентичним складом матеріалу, ідентичним ПВХ татамі з текстурою «рисова соломка» компанії «BSW», ідентичною протиковзною ламінацією компанії «BSW». Оскільки відповідно технічної специфікації мати татамі виготовлені повністю з ідентичного матеріалу і відрізняються між собою лише товщиною в 10 мм., то і результати випробувань є ідентичними.
Одночасно інформуємо, що відповідно п.4 додатку 3 до тендерної документації учасником разом з товаром було передано протокол випробувань на поставлений товар».
Разом з відповіддю на запит замовником в електронній системі закупівель завантажено протокол випробувань. Слід вказати, що надання протоколу випробувань, завантаженого разом з відповіддю на запит органу державного фінансового контролю, на товар із товщиною 40 мм не спростовує задокументованого порушення, оскільки на момент подання тендерної пропозиції учасником ТОВ «СПОРТ ІДАС» було завантажено протокол випробувань на товар з іншими технічними характеристиками в частині висоти товару, що на момент розгляду тендерної пропозиції не відповідав технічним характеристикам предмета закупівлі. А завантажений після кінцевого строку подання тендерних пропозицій документ не може вважатися частиною тендерної пропозиції, на що вказують норми пункту 33 Особливостей.
Так, норми пункту 33 Особливостей свідчать, що тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Також слід зазначити, що тендерна документація замовника, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 20.06.2024 № 10, має чіткі вимоги, щодо надання сертифікату випробувань, саме запропонованого товару.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «СПОРТ ІДАС» не відповідає умовам технічної специфікації та підлягала відхиленню.
Так, відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, що не забезпечено замовником.
Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що на момент складання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі договір про закупівлю товарів від 12.07.2024 № 25 повністю оплачений.
Період усунення порушень:
06.11.2024 16:33 - 21.11.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.11.2024 16:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання вимог, зазначених у висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне:
- Замовник повністю погоджується з результатами висновку, але на даному етапі не можливо усунути виявлені порушення, оскільки договір виконано в повному обсязі і оприлюднено звіт про виконання договору.
- Замовником будуть вжиті заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, а саме – уповноваженій особі буде висунуте зобов’язання більш прискіпливо перевіряти відповідність запропонованого товару вимогам, прописаним у тендерній документації та за необхідності залучати для консультацій спеціалістів у галузі технічної частини спортивного обладнання.
Дата публікації звіту:
08.11.2024 15:04
Запити/Пояснення
Номер:
17bd474d05a3410cabd6fd5dc485ab47
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2024 11:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.10.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 550000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-20-003023-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
db28c9b758f644859edc0f734e436408
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
21.10.2024 13:18
Опис:
На ваш запит, щодо проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 550000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-20-003023-a), а саме надання інформацію та відповідних документів про здійснення попереднього моніторингу цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне.
Замовник діяв відповідно чо част.4. ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено: «Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації».
Для вибору якісного товару Комунальним закладом «ПДЮСШ «ПОЛТАВА» було промоніторено через систему Prozorro закупівлі Державної установи «Управління збірних команд та забезпечення спортивних заходів «УКРСПОРТЗАБЕЗПЕЧЕННЯ», а саме опубліковану в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-03-22-006118-a. За результатами моніторингу, та для того щоб на придбаних татамі можна було проводити спортивні заходи Державного рівня, нами було вирішено закупити товар саме з такими технічими характеристиками, що дають допуск на проведення змагань Всеукраїнського рівня.
В телефонному режимі була зібрана інформація від потенційних учасників закупівлі, та 13.05.2024 року отримано комерційну пропозицію ФОП Плієва Л.Б., та комерційну пропозицію у вигляді рахунку ФОП Бойко О.В. (що додаються), інші організації не змогли забезпечити товар з такими технічними характеристиками.
13.05.2024 року та 28.05.2024 року до головного розпорядника коштів (Управління у справах фізичної культури та спорту Полтавської міської ради) були направлені звернення що до виділення коштів для закупівлі відповідного спортивного інвентарю (додаються).
Листом № 01-17-01.2-15/335 від 27.05.2024 р. управлінням направлено лист Про перерозподіл асигнувань загального фонду в сумі 550 000,00 грн. (з урахуванням нестабільного курсу євро) та рішення виконавчого комітету Полтавської міської ради № 139 від 23.05.2024 року «Про внесення змін до показників бюджету Полтавської міської територіальної громади на 2024 рік» (додається).
Лише після того як кошти було посаджено на рахунки Комунальним закладом «ПДЮСШ «ПОЛТАВА», а саме 20.06.2024 року було оголошено дану процедуру закупівлі.
Номер:
c064b5b56d49478eb612ca5e14786718
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2024 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.10.2024 23:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 550000,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-20-003023-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Згідно з вимогами тендерної документації замовника в технічній специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) встановлені габарити та технічні характеристики мату, зокрема Висота = 40 ± 1,5 мм та Щільність 180-200 кг/м3) ± 5%. Разом з цим на виконання вимог пункту 1 Додатку 3 до тенедерної документації, учасником "СПОРТ ІДАС" надано порівняльну таблицю, де зазначено, що Висота - 40 мм та Щільність - 180 кг/ м3. Також на виконання вимог пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації учасником "СПОРТ ІДАС" надано Сертифікат випробувань, де зазначено, що Товщина - 50 мм та Щільність - 198 кг/ м3.
Яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника "СПОРТ ІДАС" на відповідність вимогам тендерної документаціх в частині технічної специфікації?
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b20753d19d0b40beb5798d68a1890b52
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.10.2024 12:40
Опис:
На ваш запит про надання пояснень по процедурі закупівлі опублікованїй в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-20-003023-a), повідомляємо наступне.
Відповідно п.2 додатку 3 до тендерної документації учасником подана технічна специфікація на мати татамі компанії «BSW» стандартними розмірами 1 000 х 1 000 мм., 2 000 х 1 000 мм. різної товщини, стандартною щільністю, ідентичним складом матеріалу, ідентичним ПВХ татамі з текстурою «рисова соломка» компанії «BSW», ідентичною протиковзною ламінацією компанії «BSW». Оскільки відповідно технічної специфікації мати татамі виготовлені повністю з ідентичного матеріалу і відрізняються між собою лише товщиною в 10 мм., то і результати випробувань є ідентичними.
Одночасно інформуємо, що відповідно п.4 додатку 3 до тендерної документації учасником разом з товаром було передано протокол випробувань на поставлений товар.