-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мультимедійні комплекти (три інтерактивні дошки з короткофокусними проекторами та три інтерактивні панелі) в кабінети української мови та літератури, англійської мови, мистецтв, зарубіжної літератури та інформатики для забезпечення сучасних умов навчання (код ЄЗС ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)
Завершена
499 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 999.50 UAH
мін. крок: 1% або 4 999.50 UAH
Номер:
684b6d1f1ca747169be914c0eaebedaa
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-07-22-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.07.2024 00:00
Період моніторингу:
22.07.2024 10:55 - 13.08.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.07.2024 № 51-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 22.07.2024 № 51-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-06-19-010986-a 19.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу 8 пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІПРО», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, із врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 08 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду та відхилення тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцею №16 Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол від 19.06.2024 № 9 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯРЕМЕНКО АНАТОЛІЙ МИХАЙЛОВИЧ та ТОВ «ВІПРО», протоколи уповноваженої особи від 04.07.2024 № 10 та від 11.07.2024 № б/н, вимогу про усунення невідповідностей до 11.07.2024, повідомлення про намір укласти договір від 11.07.2024 року, договір від 17.07.2024 № 17/07, пояснення Замовника від 24.07.2024, 26.07.2024, 30.07.2024 та від 07.08.2024 року.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення абзацу 8 пункту 28 Особливостей, Замовником у пункті 5 розділу «Перелік документів, які Переможець процедури закупівлі зобов’язаний надати Замовнику» додатку 1 до ТД передбачено вимогу про надання документів, а саме довідка довільної форми про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документи, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків, що підтверджують відсутність підстав, зазначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Період усунення порушень:
08.08.2024 11:46 - 23.08.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.08.2024 11:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Замовник (Ліцей №16 ІФМР) зобов’язується здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні тендерної документації, а саме: проведення навчання у сфері публічних закупівель уповноваженою особою. Програма навчання додається.
Дата публікації звіту:
12.08.2024 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
a48d2d1fb336481abc3f877bc5185ed4
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
23.07.2024 13:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Мультимедійні комплекти (три інтерактивні дошки з короткофокусними проекторами та три інтерактивні панелі) в кабінети української мови та літератури, англійської мови, мистецтв, зарубіжної літератури та інформатики для забезпечення сучасних умов навчання (код ЄЗС ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-19-010986-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
4eaf780c0a7140acaccadee8fd8e19ea
Назва:
Відповідь на питання
Дата опублікування:
24.07.2024 11:31
Опис:
У Замовника виникла необхідність у закупівлі мультимедійні комплекти (три інтерактивні дошки з короткофокусними проекторами та три інтерактивні панелі)кабінети української мови та літератури, англійської мови, мистецтв, зарубіжної літератури та інформатики для забезпечення сучасних умов навчання ( код ЄЗС ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
. Обсяг закупівлі визначається на підставі змін до річного плану, а також з урахуванням потреби замовника на 2024 рік. Необхідність проведення закупівлі щодо забезпечення закладу мультимедійними комплектами з метою забезпечення ефективного навчального процесу в навчальному закладі. Замовник в даному випадку керується принципами здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія і ефективність. Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення потреби щодо вищевказаного предмету закупівлі в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення закупівлі відкриті торги з особливостями.
Технічне завдання відповідає технічному завданню проекту: Цифровий освітній простір ліцею №16, відповідальним за реалізацію проектів-переможців є місто/ОТГ, тобто вони реалізуються відповідними департаментами місцевої адміністрації за бюджетні кошти.
Обрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КПКВ 0611021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 499 950,00 грн. (Чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.) з ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Обрунтування розміру бюджетного призначення: розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2024 рік» за КПКВ 0611021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 499 950,00 грн. (Чотириста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.) з ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації (комерційних пропозицій) від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відбувалось на підставі даних ринку, а саме інформації з отриманих комерційних пропозицій на момент вивчення ринку згідно із пунктом 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
https://school16.if.ua/10050-2/ Посилання на сайт Ліцею №16
Номер:
36a348be94824938a095c019d27310b3
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
24.07.2024 15:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.07.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Мультимедійні комплекти (три інтерактивні дошки з короткофокусними проекторами та три інтерактивні панелі) в кабінети української мови та літератури, англійської мови, мистецтв, зарубіжної літератури та інформатики для забезпечення сучасних умов навчання (код ЄЗС ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-19-010986-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чим Ви керувались, оприлюднюючи вимогу про усунення невідповідностей до 11 липня 2024 року, в якій зобов’язано учасника ТОВ «ВІПРО» привести у відповідність до вимог тендерної документації документ щодо необхідності застосування учасником заходів із захисту довкілля, а саме, довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, про обов’язок Учасником дотримуватися вимог чинного законодавства України із захисту довкілля, при постачанні товарів, що є предметом закупівлі з переліком таких заходів, що відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)?
Абзацом другим пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення процедури закупівлі) передбачено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
2. Чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІПРО» через те, що ним надано інформацію учасника, щодо застосування заходів із захисту довкілля від 23.06.2024 без переліку таких заходів, що не відповідає вимогам тендерної документації та відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3198e34819eb4e42914877c2b087cf52
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.07.2024 13:56
Опис:
Учасником ТОВ «ВІПРО» в довідці, щодо застосування заходів із захисту довкілля від 23.06.2024р. зазначено про наявність сертифікації всього запропонованого обладнання, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, а саме:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено:
Об'єкт експертизи відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам за результатами ідентифікації, розгляду i аналізу документації, оцінки ризику для здоров'я населення, а також результатами перевірки (контролю) поданого заявником зразка об'єкта експертизи в межах сфери акредитації, а саме: рівні міграції в повітрі з продукції нe повинні бути більше напруженості EMПI частотою 50Гц; за електричною складовою не більше ГДР -0,5 кВ/м, за магнітною складовою- не більше 1,4 кA/м відповідно до вимог наказу МO3 України від 14. 01.2020р №52 «Пpo затвердження гігієнічних регламентів допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в aтмocферному повітрі населених місць» зареєстрованим в Мінюсті України 10 лютого 2020 р. за N 156/34439, Державних санітарних норм i правил захисту населення від впливу електромагнітих випромінювань, затверджених Наказом МОЗ України від 01.08.96 N•239, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29 серпня l996 за N 488/1513
Необхідними умовами використання/застосування, зберігання, тpaнcпopтyвaння, утилізації, знищення є: а) дотримання вимог, які встановлені даним висновком за результатами випробування надійного зразка; б) забезпечення умов тpaнcпopтyвaння та термінів зберігання продукції відповідно до рекомендацій виробника, вказаних у супровідній документації; в) проведення вибіркових випробувань об’єкта експертизи на відповідність вимогам даного висновку та діючого санітарного законодавства
- Декларація про відповідність вказує на то, що об’єкти декорації відповідають вимогам «Технічного регламенту радіообладнання», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України та вказані ряд стандартів з переліку національних стандартів, що були застосовані, та інші стандарти та технічні специфікації, щодо яких декларується відповідність.
- Сертифікати відповідності, які вказують всі відповідності обладнання її моделі, найменування та адреси виробника, або його уповноваженого представника, що відповідають вимогам ДСТУ
- Міжнародна сертифікація ISO 9001 - міжнародний стандарт, що встановлює вимоги до систем менеджменту якості для організацій, діяльність яких спрямована на підвищення задоволеності споживачів, а також для тих компаній, які прагнуть забезпечити відповідність якості продукції (послуг) вимогам споживачів, у тому числі законодавчим та нормативним вимогам, що застосовуються в діяльності цієї організації. Сертифікат ISO 9001 документально підтверджує той факт, що на підприємстві працює система управління якістю. Така сертифікація є гарантією стабільного функціонування системи управління якістю підприємства.
Згідно цього прошу довідку Учасника ТОВ «ВІПРО», щодо застосування заходів із захисту довкілля від 23.06.2024р. та доповнену від 11.07.2024р. вважати таку, що відповідає вимогам тендерної документації та відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі?
Учасником ТОВ «ВІПРО» в довідці, щодо застосування заходів із захисту довкілля від 23.06.2024р. зазначено про наявність сертифікації всього запропонованого обладнання, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, а саме:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено:
Об'єкт експертизи відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам за результатами ідентифікації, розгляду i аналізу документації, оцінки ризику для здоров'я населення, а також результатами перевірки (контролю) поданого заявником зразка об'єкта експертизи в межах сфери акредитації, а саме: рівні міграції в повітрі з продукції нe повинні бути більше напруженості EMПI частотою 50Гц; за електричною складовою не більше ГДР -0,5 кВ/м, за магнітною складовою- не більше 1,4 кA/м відповідно до вимог наказу МO3 України від 14. 01.2020р №52 «Пpo затвердження гігієнічних регламентів допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в aтмocферному повітрі населених місць» зареєстрованим в Мінюсті України 10 лютого 2020 р. за N 156/34439, Державних санітарних норм i правил захисту населення від впливу електромагнітих випромінювань, затверджених Наказом МОЗ України від 01.08.96 N•239, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29 серпня l996 за N 488/1513
Необхідними умовами використання/застосування, зберігання, тpaнcпopтyвaння, утилізації, знищення є: а) дотримання вимог, які встановлені даним висновком за результатами випробування надійного зразка; б) забезпечення умов тpaнcпopтyвaння та термінів зберігання продукції відповідно до рекомендацій виробника, вказаних у супровідній документації; в) проведення вибіркових випробувань об’єкта експертизи на відповідність вимогам даного висновку та діючого санітарного законодавства
- Декларація про відповідність вказує на то, що об’єкти декорації відповідають вимогам «Технічного регламенту радіообладнання», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України та вказані ряд стандартів з переліку національних стандартів, що були застосовані, та інші стандарти та технічні специфікації, щодо яких декларується відповідність.
- Сертифікати відповідності, які вказують всі відповідності обладнання її моделі, найменування та адреси виробника, або його уповноваженого представника, що відповідають вимогам ДСТУ
- Міжнародна сертифікація ISO 9001 - міжнародний стандарт, що встановлює вимоги до систем менеджменту якості для організацій, діяльність яких спрямована на підвищення задоволеності споживачів, а також для тих компаній, які прагнуть забезпечити відповідність якості продукції (послуг) вимогам споживачів, у тому числі законодавчим та нормативним вимогам, що застосовуються в діяльності цієї організації. Сертифікат ISO 9001 документально підтверджує той факт, що на підприємстві працює система управління якістю. Така сертифікація є гарантією стабільного функціонування системи управління якістю підприємства.
Згідно цього прошу довідку Учасника ТОВ «ВІПРО», щодо застосування заходів із захисту довкілля від 23.06.2024р. та доповнену від 11.07.2024р. вважати таку, що відповідає вимогам тендерної документації та відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі?
Учасником ТОВ «ВІПРО» в довідці, щодо застосування заходів із захисту довкілля від 23.06.2024р. зазначено про наявність сертифікації всього запропонованого обладнання, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, а саме:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, в якому зазначено:
Об'єкт експертизи відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам за результатами ідентифікації, розгляду i аналізу документації, оцінки ризику для здоров'я населення, а також результатами перевірки (контролю) поданого заявником зразка об'єкта експертизи в межах сфери акредитації, а саме: рівні міграції в повітрі з продукції нe повинні бути більше напруженості EMПI частотою 50Гц; за електричною складовою не більше ГДР -0,5 кВ/м, за магнітною складовою- не більше 1,4 кA/м відповідно до вимог наказу МO3 України від 14. 01.2020р №52 «Пpo затвердження гігієнічних регламентів допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин в aтмocферному повітрі населених місць» зареєстрованим в Мінюсті України 10 лютого 2020 р. за N 156/34439, Державних санітарних норм i правил захисту населення від впливу електромагнітих випромінювань, затверджених Наказом МОЗ України від 01.08.96 N•239, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29 серпня l996 за N 488/1513
Необхідними умовами використання/застосування, зберігання, тpaнcпopтyвaння, утилізації, знищення є: а) дотримання вимог, які встановлені даним висновком за результатами випробування надійного зразка; б) забезпечення умов тpaнcпopтyвaння та термінів зберігання продукції відповідно до рекомендацій виробника, вказаних у супровідній документації; в) проведення вибіркових випробувань об’єкта експертизи на відповідність вимогам даного висновку та діючого санітарного законодавства
- Декларація про відповідність вказує на то, що об’єкти декорації відповідають вимогам «Технічного регламенту радіообладнання», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України та вказані ряд стандартів з переліку національних стандартів, що були застосовані, та інші стандарти та технічні специфікації, щодо яких декларується відповідність.
- Сертифікати відповідності, які вказують всі відповідності обладнання її моделі, найменування та адреси виробника, або його уповноваженого представника, що відповідають вимогам ДСТУ
- Міжнародна сертифікація ISO 9001 - міжнародний стандарт, що встановлює вимоги до систем менеджменту якості для організацій, діяльність яких спрямована на підвищення задоволеності споживачів, а також для тих компаній, які прагнуть забезпечити відповідність якості продукції (послуг) вимогам споживачів, у тому числі законодавчим та нормативним вимогам, що застосовуються в діяльності цієї організації. Сертифікат ISO 9001 документально підтверджує той факт, що на підприємстві працює система управління якістю. Така сертифікація є гарантією стабільного функціонування системи управління якістю підприємства.
Згідно цього прошу довідку Учасника ТОВ «ВІПРО», щодо застосування заходів із захисту довкілля від 23.06.2024р. та доповнену від 11.07.2024р. вважати таку, що відповідає вимогам тендерної документації та відноситься до документів, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Номер:
43ef9f4a74e4409dacbea1106781d624
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
29.07.2024 12:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Мультимедійні комплекти (три інтерактивні дошки з короткофокусними проекторами та три інтерактивні панелі) в кабінети української мови та літератури, англійської мови, мистецтв, зарубіжної літератури та інформатики для забезпечення сучасних умов навчання (код ЄЗС ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-19-010986-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІПРО» те, що ним надано інформацію про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 23.06.2024 без зазначення точної назви виробника, тоді як у пункті 4 Додатку 3 до тендерної документації вимагається надати детальний опис товару, що пропонується (точна назва виробника, назва моделі та технічні характеристики)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b12373f1ca2844ebab15c8c61b390fe7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
30.07.2024 16:00
Опис:
Замовником враховано при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІПРО» те, що ним надано інформацію про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі від 23.06.2024 детальний опис товару, що пропонується (точна назва виробника, назва моделі та технічні характеристики) в Листі щодо країни походження товару (додається нижче).
Номер:
5db1fbd0f4e14e1db5a2fe5db6f8ac12
Назва:
Запит замовнику про надання пояснення
Дата опублікування:
05.08.2024 10:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Мультимедійні комплекти (три інтерактивні дошки з короткофокусними проекторами та три інтерактивні панелі) в кабінети української мови та літератури, англійської мови, мистецтв, зарубіжної літератури та інформатики для забезпечення сучасних умов навчання (код ЄЗС ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-06-19-010986-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІПРО» те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВІПРО» відсутня довідка (або гарантійний лист) в довільній формі щодо доставки, встановлення, налагодження та введення в експлуатацію мультимедійних комплектів за рахунок Постачальника, що вимагалось у пункті 8 додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6dcd1d2220cf4c90ba8ff8771f3b6cde
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.08.2024 08:57
Опис:
Замовником враховано, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВІПРО» присутній гарантійний лист щодо доставки, встановлення, налагодження та введення в експлуатацію мультимедійних комплектів за рахунок Постачальника, що вимагалось у пункті 8 додатку 3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», який додається.