• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт укриття в цокольному приміщенні Новороздільського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4 (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)

Завершена

989 130.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 945.65 UAH
Номер: 81eaf0c0529742e19d99f8a4ea8bd975
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-13-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.08.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 13.08.2024 15:19 - 04.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.08.2024 № 168 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.08.2024 № 168. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 8. UA-2024-06-19-009884-a, 19.06.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3, 28 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» встановлено порушення вимог пунктів 3 та 43, а також підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 внаслідок її безпідставного відхилення. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення порушення вимог вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178 у встановленому законодавством порядку шляхом припинення зобов’язань за договором від 15.07.2024 №219. Крім того, вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3, 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 03 вересня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Новороздільської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-06-18-011985-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 08.07.2024 №3 та від 09.07.2024 №4; тендерну пропозицію ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» (щодо правомірності її відхилення Замовником); тендерну пропозицію ФОП ІЩАК В.З.; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ФОП ІЩАК В.З. як переможцем процедури зкупівлі документи та інформацію; договір від 15.07.2024 №219; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 24 Особливостей №1178 визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 26 Особливостей №1178 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону. Зокрема, у пункті 6 частини другої статті 21 Закону визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Одночасно, аналогічна інформація стосовно кінцевого строку подання тендерних пропозицій повинна міститись у тендерній документації (пункт 14 частини другої статті 22 Закону). Моніторингом встановлено, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі за ID: UA-2024-06-19-009884-a кінцевий строк подання тендерних пропозицій вказано 29.06.2024 до 15:56 годин. Водночас, відповідно до частини 1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» розділу 4 «Подання та розкриття тендерної пропозиції» кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 27.06.2024 до 00:00 годин Таким чином, Замовником у тендерній документації невірно зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим порушено норми пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Моніторингом встановлено, що відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 08.07.2024 №3 прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» (остаточна цінова пропозиція - 943 482,60 грн) на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей). У вказаному протоколі від 08.07.2024 №3 Замовником зазначено, що поданий в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна) не виконаний та не розрахований відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281), а саме, у документі договірна ціна (файл «17 Договірна ціна.rtf») учасником не заповнено посилання згідно якого нормативного документа здійснено її розрахунок (зазначено «Визначена згідно з ____»). Умовами тендерної документації Замовника (частина 6 розділу 3) визначено, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку №3 до тендерної документації. Так відповідно до пункту 15 розділу «Особливі (основні) вимоги, щодо надання послуг» для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни): договірна ціна з пояснювальною запискою; зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва з пояснювальною запискою; калькуляція (локальні кошториси); розрахунок загальновиробничих витрат до зведеного кошторисного розрахунку; розрахунок коштів на відрядження працівників; відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку; розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни). При цьому, розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) має бути виконаний та розрахований відповідно до Настанови №281. Учасником ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, договірну ціну, пояснювальну записку, розрахунки загальновиробничих витрат, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, із зазначенням договірної ціни – тверда. Зокрема, у наданій учасником ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» договірній ціні на будівництво по об’єкту «Поточний ремонт укриття в цокольному приміщенні Новороздільського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4» (файл «17 Договірна ціна.rtf») зазначено «Визначена згідно з ____» Одночасно, відповідно до пояснювальної записки (файл 17.3 Пояснювальна записка до Зведеного.rtf), загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови №281, показник для визначення розміру кошторисного прибутку згідно з пунктом 4.38 Настанови №2881, показник для визначення розміру адміністративних витрат – пункт 4.39 Настанови №281. Враховуючи вищенаведене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ», які відповідно до пункту 43 Особливостей №1178 підлягають виправленню, оскільки не стосуються вимог до предмета закупівлі «Поточний ремонт укриття в цокольному приміщенні Новороздільського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4 (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» (технічних, якісних та кількісних характеристик). Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У пункті 43 Особливостей №1178 також визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). При цьому, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання пояснення, зокрема, стосовно причин не оприлюднення вимоги про усунення невідповідностей ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» згідно пункту 43 Особливостей №1178, а також інформації яким чином Замовником здійснено перевірку розрахунку ціни тендерної пропозиції, а саме договірної ціни учасника, яка відповідно до протокольного рішення про відхилення не розрахована відповідно до Настанови № 281. Замовником у наданому (опублікованій) на вищевказаний запит поясненні, зокрема, повідомлено, наступне: «Замовником проаналізовано практику АМКУ та предмет вказаної помилки та встановлено про неможливість надання можливості усунення такої помилки шляхом оприлюднення вимоги. Замовником додатково проаналізовано результати моніторингів ДАСУ та виявлено ідентичність позицій АМКУ та ДАСУ в даному питанні та неможливості надання Учаснику вимоги для усунення вказаної невідповідності. З метою якнайшвидшого проведення будівельних робіт Замовник завбачливо проаналізував вказану помилку та прийняв рішення, з метою якнайшвидшого проведення процедури закупівлі, оскільки у випадку надання вимоги про усунення невідповідності Замовник міг отримати скаргу від наступного учасника, одразу відхилив пропозицію ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ». Під час прийняття рішення про відхилення ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» Замовником було завантажено додаток 30 (форма договірної ціни) до Настанови з визначення вартості будівництва. Порівнявши дану форму з наданою в складі пропозиції договірною ціною було виявлено невідповідність останньої в частині заповнення всіх обов’язкових реквізитів. Замовником встановлено також, що надані в складі пропозиції ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва. При складанні розрахунків інших витрат прийняті такі нарахування: 1. Показник для визначення розміру кошторисного прибутку, Настанова [4.38] 2. Показник для визначення розміру адміністративних витрат, Настанова [4.39], однак причиною відхилення являлось порушення в частині недотримання форми договірної ціни та складання її у невідповідності з додатком 30 Настанови з визначення вартості будівництва». Проте, надане Замовником пояснення не спростовує неможливість надання вимоги про усунення вищевказаних невідповідностей учаснику ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ». Так, враховуючи вищевказані пояснення Замовником підтверджено, що розрахунок договірної ціни учасника ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» (кошторисний прибуток, адміністративні та загальновиробничі витрати тощо) проведено відповідно до вимог Настанови №281. Крім того, надана учасником ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» договірна ціна за формою відповідає додатку 30 Настанови №281. Учасником ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» також на виконання вимог пункту 2.6 розділу «Інші документи, які обов’язково подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку №1 до тендерної документації також надано гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та особливим (основним) вимогам, які зазначені у Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» до тендерної документації, пункт 15 якої містить інформацію, що розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) має бути виконаний та розрахований відповідно до Настанови №281. Також, щодо посилання Замовника на практику Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель слід зазначити, що відповідні рішення стосуються конкретних індивідуальних обставин і не мають прецедентного характеру. Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, а за нормами частини першої статті 8 Закону моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи. Слід також вказати, що Перелік формальних помилок, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 містить формальну помилку «7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера». З врахуванням вищенаведеного (ненадання учаснику вимоги про усунення невідповідностей шляхом заповнення реквізиту «Визначена згідно з ____») Замовником на порушення підпункту 2 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, неправомірно відхилено (протокольне рішення уповноваженої особи від 08.07.2024 №3) тендерну пропозицію учасника ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ» (943 482,60 грн) з підстави його невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зважаючи на неправомірне відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ», з остаточною ціновою пропозицією – 943 482,60 грн, та, як наслідок, розгляд наступну пропозицію учасника з визначенням переможцем тендеру ФОП ІЩАК В.З. (остаточна цінова пропозиція - 989 096,54 грн) та укладенням з ним договору про закупівлю, Замовником здійснено закупівлю послуг з поточного ремонту укриття в цокольному приміщенні Новороздільського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4, з додатковими витратами (розрахунково) в сумі 45 613,94 гривень.
Період усунення порушень: 05.09.2024 11:02 - 20.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.09.2024 11:02

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку щодо закупівлі «Поточний ремонт укриття в цокольному приміщенні Новороздільського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №4 (код ДК 021:2015 (CPV) 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)» UA-2024-06-19-009884-a. 1. Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ". В обґрунтування правомірності відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ" Замовником було проаналізовано практику органу оскарження щодо зазначеного питання. Хочемо звернути увагу, що Замовник під час прийняття рішення виходив із принципів здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, добросовісна конкуренція серед учасників. Надавши можливість Учаснику ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ" можливість усунути вказане порушення, Замовник міг би отримати скаргу від наступного Учасника процедури закупівлі, що в свою чергу, враховуючи практику АМКУ, призвело б до затягування процедури закупівлі та неможливості виконання робіт у передбачені закупівлею строки, що призвело б до відміни процедури закупівлі у зв’язку із неможливістю виконання робіт. Враховуючи наведену практику, Замовник прийняв рішення одразу, без можливості надання можливості усунення невідповідностей, відхилити тендерну пропозицію. Окремо слід звернути увагу, що Учасник ТОВ "КОМФОРТ ІМПЕРІАЛ" міг звернутись до органу оскарження шляхом подання скарги з метою захисту порушених прав та інтересів, водночас, Учасником ймовірно взято до уваги рішення наведене в протоколі відхилення та прийнято рішення про неподання скарги до органу оскарження. Підсумовуючи вищевикладене, Уповноважена особа Відділу освіти Новороздільської міської ради висловлює свою повагу та повідомляє, що виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при оприлюдненні інформації, складанні тендерної документації та кваліфікації учасників. Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому, було проведено роз’яснювальні заходи для недопущення в подальшому порушення вимог пунктів 3, 28 Особливостей №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та вимог підпункту 2 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178. З метою усунення вказаних невідповідностей Замовником здійснено заходи щодо припинення зобов’язань за договором від 15.07.2024 №219 шляхом направлення листа про розірвання договору з ФОП ІЩАК В.З. Вказана додаткова угода буде оприлюднена Замовником у найкоротший термін.
Дата публікації звіту: 11.09.2024 16:54

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
  • rejectionOfBidsNotByLaw: Так
Опис: Договір розірвано за взаємною згодою сторін
Дата публікації: 27.03.2025 10:57

Запити/Пояснення