-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт дорожнього покриття від буд. № 1 до буд. № 33 по вул. Зоряна у сел. Весняне Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь )
Завершена
2 600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Номер:
0b3c5d7f6c4e4cbfbfa5c5a560b24655
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-20-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.08.2024 00:00
Період моніторингу:
20.08.2024 15:27 - 11.09.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.08.2024 № 60-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 20.08.2024.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 20.08.2024 № 60-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 6 UA-2024-06-19-006817-a 19.06.2024
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій ПП «Миколаївмагістраль» та ДП «ЛИДЕР», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 вересня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2024 рік Веснянської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.06.2024 № 1 зі змінами, затвердженими протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.06.2024 № 4 (далі – Тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції приватного підприємства «Миколаївмагістраль» (далі – ПП «Миколаївмагістраль») та дочірнього підприємства «ЛИДЕР» (далі – ДП «ЛИДЕР»); протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 04.07.2024 № 9 та від 04.07.2024 № 11; повідомлення про намір укласти договір; договір від 10.07.2024 № 134 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
06.09.2024 10:09 - 12.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.09.2024 10:09
Запити/Пояснення
Номер:
c11dd209e2a84c7f8d7b787580fb91a6
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
20.08.2024 17:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття за кодом CPV за ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-19-006817-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dc1656449c714bdd9e5b3ef448cbcdb3
Назва:
Пояснення на запит замовнику від 20.08.2024 р.
Дата опублікування:
22.08.2024 09:27
Опис:
20.08.2024 р. о 17:15, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-08-20-000027, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-19-006817-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного ремонту дорожнього покриття за кодом CPV за ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-19-006817-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Дата, до якої необхідно надати відповідь
24 серп 00:00»
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Веснянської сільської ради Миколаївського району Миколаївської області надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
З метою задоволення потреби на 2024 рік у послугах за предметом закупівлі: Поточний ремонт дорожнього покриття від буд. № 1 до буд. № 33 по вул. Зоряна у сел. Весняне Миколаївського району Миколаївської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ) на підставі акту обстеження дорожнього покриття від буд. № 1 до буд. № 33 по вул. Зоряна у сел. Весняне Миколаївського району Миколаївської області від 17.06.2024 року відділом економічного розвитку, ЖКХ, земельних відносин, власності, транспорту і благоустрою сільської ради з допомогою фахівців відповідних галузей, консультацій експертів та інших компетентних органів (з виїздом на об’єкт) розроблено технічне завдання для проведення процедури закупівлі. (Відповідні документи містяться у Додатку 1 до пояснення ).
При визначенні технічних показників для поточного ремонту дорожнього покриття враховано, що відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 пункт 8.2.4 Незалежно від результатів розрахунку на міцність дорожнього одягу товщину конструктивних шарів в ущільненому стані необхідно призначати не менше мінімальної відповідно до таблиці Ж.1 (Додаток Ж).
Отже згідно таблиці у додатку Ж, пункту 1 :
- мінімальна товщина шару асфальтобетонного покриття дрібнозернистого з максимальним розміром зерен 20мм складає 5 см.
-Згідно таблиці 21.1 п.39 висотні відмітки основи можуть мати допустимі відхилення ± 10мм, для забезпечення мінімальної товщини асфальтобетонного покриття (5 см) приймаємо товщину (6 см) для рівномірного укладання асфальтобетонної суміші товщиною 5см.
Прийнято товщину асфальтобетонного покриття 6 см
- Зазначена конструкція дорожнього одягу наведена у альбомі типових конструкцій дорожніх одягів.
-Відповідно таблиці Ж.1 пункт 9 :
мінімальну товщину основи слід приймати як 15 см .
-Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 пункту 20.4.2
Максимальна товщина щебеневого (гравійного) шару залежить від маси котка і повинна бути не більше ніж 18 см при ущільненні котками з металевими вальцями та не більше ніж 25 см у щільному стані – при застосуванні котків на пневматичних шинах. Найменша товщина шару після ущільнення повинна бути не менше ніж 1.5 Д, де Д – максимальний розмір найбільшої фракції щебеню.
Очікувана вартість процедури закупівлі розраховувалась з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 №301 додатково був проведений моніторинг поточних цін на ринку на відповідні послуги та матеріали для їх проведення ( ціни на матеріали та ресурси не перевищують ціни на сайті https://prices.nidi.org.ua/sum/ ), було знайдено закупівлі минулих періодів зі схожим технічним завданням: UA-2024-03-28-001799-a, UA-2023-10-19-011146-a, UA-2024-03-28-006782-a, UA-2024-03-29-001052-a, UA-2024-04-03-009904-a інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» ( середня вартість поточного ремонту дорожнього покриття 1м2-1361,00 грн.). Також врахувавши цінову політику закупівель минулого року проведених замовником, де очікувана вартість на подібні види послуг склала приблизно 1500,00 грн. за м2., та з урахуванням основних прогнозних макропоказників, надісланих листом Мінекономіки від 29.06.2023 № 3011-05/31540-03 індекс споживчих цін складає 110,8 вартість 1 м2 приблизно складає 1660,00 грн. Додатково для визначення очікуваної вартості було надіслано запити потенційним учасникам, отримані відповіді містяться у Додатку 2 до пояснення.
Щодо запитання № 2.
Інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. N 631 і від 11 жовтня 2016 р. N 710», постанова Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) можна переглянути за наступним посиланням: https://vesnyanska-gromada.gov.ua/; https://vesnyanska-gromada.gov.ua/news/1718795798/
Додатки:
Додаток № 1 – Визначення технічних характеристик.
Додаток № 2 – Визначення очікуваної вартості.