• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект шкільних меблів (стіл учнівський одномісний регульований по висоті, з антисколіозним вирізом; стілець учнівський зі змінною висотою (Т-подібний); шафа (стінка) для зберігання дидактичних матеріалів з пластиковими лотками; стіл комп’ютерний для кабінету інформатики; стіл комп’ютерний для кабінету інформатики з блоком; письмовий стіл для вчителя однотумбовий; стілець ISO напівм’який для вчителя; пуф м’який безкаркасний (п’ять елементів); дошка аудиторна з поверхнею для крейди)

Завершена

519 345.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 596.73 UAH
Номер: 4856a7ab0fa84e43940511751231fba3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-06-000033
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.08.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 06.08.2024 16:43 - 28.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 06.08.2024 № 42-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06.08.2024 № 42-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-06-19-002417-a 19.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 183-50-60, nataliravluk74@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Епіцентр К" та визнання його переможцем установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу другого та п’ятого підпункту 2, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, Постанови № 710, відповідності вимог тендерної документації зі змінами вимогам Закону України Закону № 922-VIII та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, направлені на усунення порушень, допущених при розгляді тендерної пропозиції, зокрема, шляхом припинення зобов’язань (розірвання договору) з ТОВ "Епіцентр К" від 17.07.2024 № 120, з дотриманням статті 188 Господарського кодексу України, статті 651 Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 серпня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова № 710) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.04.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Пилипецької сільської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» (далі – ТОВ «Епіцентр К»); протокол уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ «Епіцентр К» від 03.07.2024 № 136; повідомлення про намір укласти договір від 03.07.2024 року; договір про закупівлю від 17.07.2024 № 120; пояснення Замовника та долучені документи, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 06 серпня 2024 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К» та визначення його переможцем установлено наступне. Відповідно до додатку 1 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. Кваліфікаційні критерії до Учасників відповідно до ст. 16 Закону. Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» тендерної документації Замовника щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів установлена наступна вимога: «…Довідка в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років та аналогічний(і) договір(ори) згідно довідки (копія аналогічного(их) договору(ів), в тому числі, надаються додаткові угоди до зазначеного договору, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань; копії актів прийому – передачі товару або видаткових накладних; позитивний лист-відгук до наданого договору про співпрацю з Учасником від Замовника). *Аналогічними вважаються договори на поставку Товару, що відповідає предмету даної закупівлі «Шкільні меблі» або код ДК 021:2015 (CPV) – 39160000-1 – Шкільні меблі. **Аналогічним вважається договір, що укладений із замовниками (контрагентами) за результатами проведення процедури закупівлі, інформація про проведення якої знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/ або договір, інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/. Учасники повинні документально підтвердити факт проведення процедури закупівлі, за якою був укладений договір, наданий у складі тендерної пропозиції або здійснити посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічниих закупівель https://prozorro.gov.ua/». Проте, в ході аналізу документів поданих в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К» виявлено, що учасником на підтвердження вищезазначеної вимоги надано копію аналогічного договору укладеного з КНП «Мукачіська центральна районна лікарня» від 09.08.2022 № 08-22-294 на закупівлю товару «ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні (ДК 021:2015 39151000-5 Меблі різні», що не відповідає способу документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів, визначеному в додатку 1 до тендерної документації Замовника (Аналогічними вважаються договори на поставку Товару, що відповідає предмету даної закупівлі «Шкільні меблі» або код ДК 021:2015 (CPV) – 39160000-1 – Шкільні меблі), відповідно не надано копії актів прийому – передачі товару або видаткових накладних; позитивний лист-відгук про співпрацю з Учасником від Замовника щодо виконання аналогічного договору визначеного Замовником. Окрім того, зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції відсутня інформація та/або документальне підтвердження (посилання на публічне розміщення) інформації про укладений аналогічний договір на веб-порталі уповноваженого органу з публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ . Також, учасником ТОВ «Епіцентр К» у складі тендерної пропозиції не подано довідку з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру, видану не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів, що не відповідає вимогам підпункту 11 пункту 4 «Інша інформація» додатку 1 до тендерної документації Замовника. Враховуючи вищезазначене, учасником ТОВ «Епіцентр К» документально не підтверджено кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договору (ів) та іншим вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII у спосіб, визначений Замовником в тендерній документації (додаток 1 до тендерної). Відповідно до додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовника установлена наступна вимога, зокрема: «…Детальна інформація, яку має надати учасник для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі: 2. Учасник має надати Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на металеві труби, ДСП, крайку, клей, фарбу, фурнітуру, полімерні вироби (заглушки, втулки та інше) та протокол досліджень меблевої ПВХ кромки на вміст радіонуклідів виданий лабораторією радіаційного контролю. 4. Виробник товару повинен відповідати системі управління якості виробництва меблів, дерев’яних конструкцій і столярних виробів, металевих конструкцій і частин конструкцій. 4.1. Для підтвердження зазначеного, учасники у складі пропозиції надають сертифікати: ISO 9001:2018 щодо виробництва меблів, у тому числі на металевому каркасі, для закладів освіти. Сертифікат повинен бути чинний на час дії договору. В сертифікаті обов'язково має бути посвідчено відповідність виробництва меблів саме на металевому каркасі та для закладів освіти за ДКПП 31.09 та 31.00.11. (меблі на металевому каркасі); ISO 14001:2015 щодо виробництва меблів, у тому числі на металевому каркасі, для закладів освіти. Сертифікат повинен бути чинний на час дії договору. В сертифікаті обов'язково має бути посвідчено відповідність виробництва меблів саме на металевому каркасі та для закладів освіти за ДКПП 31.09 та 31.00.11. (меблі на металевому каркасі); ISO 28000:2007 та ISO 45001-2018 виданих на виробника товару. У разі якщо учасник не є виробником товарів, то такі учасники у складі пропозиції надають копії вищевказаних сертифікатів від виробника Товару, який планується до постачання та довідку від виробника довільної форми із зазначенням переліку видів діяльності із виготовлення товарів, що є предметом закупівлі та підтверджуючи документи та лист-погодження від виробника на надання Замовнику вищевказаних сертифікатів. 7. Дошки мають бути виготовлені у відповідності до ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Технічні умови», ДСТУ EN 14434:2009 «Дошки класні для навчальних закладів. Ергономічні, технічні вимоги і вимоги щодо безпеки (EN 14434:2004, IDT)». У підтвердження учасник надає Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний до закінчення дії договору поставки товару, в якому має бути зазначено, що меблі виготовляються згідно вказаним ДСТУ та визначено сферу застосування меблів - оснащення приміщень закладів освіти. 11. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, року виготовлення, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічної специфікації…». Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К» відсутні наступні документи: протокол досліджень меблевої ПВХ кромки на вміст радіонуклідів виданий лабораторією радіаційного контролю, сертифікат, який повинен бути чинний на час дії договору в якому обов'язково має бути посвідчено відповідність виробництва меблів саме на металевому каркасі та для закладів освіти за ДКПП 31.00.11. (меблі на металевому каркасі), висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чинний до закінчення дії договору поставки товару, в якому має бути зазначено, що меблі виготовляються згідно вказаним ДСТУ та визначено сферу застосування меблів - оснащення приміщень закладів освіти щодо дошка аудиторської, сертифікатів ISO 28000:2007 та ISO 45001-2018 виданих на виробника товару, тобто тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню у відповідності до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Слід зауважити, що ненадання учасником (відсутність) у складі тендерної пропозиції вищезазначених документів на товар, який пропонується Учасником та вимагався Замовником на підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, не є невідповідністю у розумінні пункту 43 Особливостей, оскільки відноситься до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та, відповідно, не може бути усунена учасником процедури закупівлі, та відповідно така пропозиція підлягає відхилення. Внаслідок вищеописаного виникли обставини, передбачені абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, абзацу другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «Епіцентр К» як таку, що: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIII; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону № 922-VIII; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Окрім того, за результатами аналізу питання своєчасності та відповідності до умов тендерної документації надання документів переможцем процедури закупівлі ТОВ «Епіцентр К», з урахуванням Особливостей, встановлено наступне. Згідно абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Перелік документів та спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав, визначеним у пункті 47 Особливостей встановлений Замовником у пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (підпункт 6 пункту 47 Особливостей); - Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа (вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Згідно наявної в електронній системі закупівель інформації встановлено, що повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено Замовником 03.07.2024 року, однак переможцем ТОВ «Епіцентр К» не надано документи, які підтверджують відсутність підстав, установлених в абзаці п’ятнадцятому пункту 47 Особливостей у спосіб та строки, встановлені в тендерній документації Замовника. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 06.08.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо прийнятого рішення про визначення учасника ТОВ «Епіцентр К» переможцем закупівлі, яким не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області з вищезазначеного питання в електронній системі закупівель Замовником 09.08.2024 надано пояснення, в якому зокрема зазначено наступне: «…Уповноважена особа з питань публічних закупівель Пилипецької сільської ради припустилася помилки через неуважність, перевіривши пакет поданих документів пропозиції, який містив у тому числі «довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно п. 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178» (подано 29.06.24) та довідку НАЗК про відсутність відомостей про Товариство з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. (від 03.07. 24). 17.07.24 було підписано договір про закупівлю та УО завантажила його до електронної системи закупівель, але не перевірила, чи переможець закупівлі завантажив до електронної системи закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Таким чином УО через допущену неуважність не відхилила переможця ТОВ "Епіцентр К", який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації (розділ 3 Додатку 1 до тендерної документації), документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». На майбутнє зобов’язуємось ретельніше перевіряти усі документи закупівель та не допускати порушень під час проведення закупівель». Таким чином, Замовником на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено переможця торгів ТОВ «Епіцентр К», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 цих особливостей, а укладено з ним договір про закупівлю комплектів шкільних меблів (стіл учнівський одномісний регульований по висоті, з антисколіозним вирізом; стілець учнівський зі змінною висотою (Т-подібний); шафа (стінка) для зберігання дидактичних матеріалів з пластиковими лотками; стіл комп’ютерний для кабінету інформатики; стіл комп’ютерний для кабінету інформатики з блоком; письмовий стіл для вчителя однотумбовий; стілець ISO напівм’який для вчителя; пуф м’який безкаркасний (п’ять елементів); дошка аудиторна з поверхнею для крейди) від 17.07.2024 № 120 суму 444 994,02 гривень.
Період усунення порушень: 16.08.2024 11:31 - 31.08.2024 00:00
Дата публікації висновку: 16.08.2024 11:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання рішення Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області за висновком проведення моніторингу закупівлі «Комплект шкільних меблів (стіл учнівський одномісний регульований по висоті, з антисколіозним вирізом; стілець учнівський зі змінною висотою (Т-подібний); шафа (стінка) для зберігання дидактичних матеріалів з пластиковими лотками; стіл комп’ютерний для кабінету інформатики; стіл комп’ютерний для кабінету інформатики з блоком; письмовий стіл для вчителя однотумбовий; стілець ISO напівм’який для вчителя; пуф м’який безкаркасний (п’ять елементів); дошка аудиторна з поверхнею для крейди)», класифікація за ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі, ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-19-002417-a здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань (розірвання договору) з ТОВ «Епіцентр К» від 17.07.2024 р. №120 шляхом укладання додаткової угоди від 19.08.2024 р. №1 про розірвання Договору та оприлюднення інформації про розірвання (звіту про розірвання договору про закупівлю) в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту: 19.08.2024 13:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом розірвання договору про закупівлю
Дата публікації: 22.08.2024 16:43

Запити/Пояснення